De heer Wilders en zijn uitspraken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:19

Yentl, de partij heet D'66. Of is het bedoeld als 'grappige' verschrijving? In dat geval, tsjonge, humor, zelf verzonnen?

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:46

@Shadow ik heb geen flauw idee waar jij woon ,en hoogstwaarschijnlijk heb jij niet zo,n overlast van Criminele marokkanen en gelukkig dan maar
Hoop ook niet voor jou dat je oma of opa in elkaar getrapt word voor een paar rot centen
Of je nieuwe scooter ,fiets waar je keihard voor gewerkt heb opeens gestolen is

Heel veel mensen ondervinden deze overlast namelijk wel en ik vind het beschamend dat er nog zoveel mensen zijn die dit ontkennen
Mij hoor je niet zeggen dat alle marokkanen zo zijn ,maar een hele grote groep is dat wel
De goedwillende aangepaste marokkaan heb ik niks op tegen in tegen deel ,,maar de bontkraagjes en die alleen t woordje K goed uit kunnen spreken die mogen ze van mij bij kop en kont beet pakken en een enkeltje reis zandvlakte geven

Ow en voor er weer geblerd gaat worden dat er zo ook veel blanke zijn die dit doen Juist ook die zijn er
Die mogen ze van mij ook een een flinke straf geven
Het jammere is dat die geen dubbel paspoort hebben anders mochten ze die van mij ook t land uit knikkeren

En ja ik noem D66 D666 omdat ik hem duivels eng vind Mag toch is mijn mening

gohya

Re: De heer Wilders en zijn uitspraken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:57

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:24

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:33

yentl2010 schreef:
Komt toch op hetzelfde neer dan ,ik noem het allemaal kleuter gedrag
Jij heb mijn karretje door de poep gereden dus ik speel niet meer met je ,

Maar die Jihad vlag ? Normaal zeker

Grappig dat je die Jihad vlag aankaart...ik was gister bij de demonstratie. De jongens die met de jihad vlag liepen zijn door de organisatie en politie meerdere malen teruggeroepen. Ook de organisatie zelf vond dat echt te ver gaan. Is ook weer gewoon naar beneden gehaald. Gevalletje rotte appels, wat je hebt in een groep van 6000 mensen. Voor de rest is het allemaal heel netjes verlopen kan ik je vertellen en was het zeker nodig, de demonstratie.

Er was een Marokkaans meisje (11) van wie ze een brief voorlazen die na de toespraak van Wilders bang naar bed was gegaan. De volgende ochtend heeft ze aan haar moeder gevraagd of ze nu terug moesten naar Marokko. Meisje is in Nederland geboren.

Als je dat soort angst zaait onder !kinderen! dan doe je toch echt iets behoorlijk fout.

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:43

Ach mijn dochter is ook wel eens bang als ze Rutte Samson en Pechtold hoort spreken
Is er straks nog wel wat over van t Mooie Nederland met de jaren geleden goede zorg voor ieder mens

Als die slappe zakken nu eens woord bij daad zouden houden zaten we niet in deze oliebol en was er misschien niet eens een persoon zoals Wilders die een hoop Nederlanders wakker schud

Maar door het slappe beleid wat er al jaren gevoerd word word ik ook niet vrolijk van

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:45

Laatst bijgewerkt door gohya op 23-03-14 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:45

Urbiezira schreef:
yentl2010 schreef:
Komt toch op hetzelfde neer dan ,ik noem het allemaal kleuter gedrag
Jij heb mijn karretje door de poep gereden dus ik speel niet meer met je ,

Maar die Jihad vlag ? Normaal zeker

Grappig dat je die Jihad vlag aankaart...ik was gister bij de demonstratie. De jongens die met de jihad vlag liepen zijn door de organisatie en politie meerdere malen teruggeroepen. Ook de organisatie zelf vond dat echt te ver gaan. Is ook weer gewoon naar beneden gehaald. Gevalletje rotte appels, wat je hebt in een groep van 6000 mensen. Voor de rest is het allemaal heel netjes verlopen kan ik je vertellen en was het zeker nodig, de demonstratie.

Er was een Marokkaans meisje (11) van wie ze een brief voorlazen die na de toespraak van Wilders bang naar bed was gegaan. De volgende ochtend heeft ze aan haar moeder gevraagd of ze nu terug moesten naar Marokko. Meisje is in Nederland geboren.

Als je dat soort angst zaait onder !kinderen! dan doe je toch echt iets behoorlijk fout.

Dan was dat meisje ook nog laat op moest ze de andere dag niet naar school dan ?

Toen mijn dochter 11 was lag ze al om 20.00 uur op bed hoor

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:56

yentl2010 schreef:
@Shadow ik heb geen flauw idee waar jij woon ,

Een krachtwijk in Utrecht :) Dus overtref me maar :j

Citaat:
En ja ik noem D66 D666 omdat ik hem duivels eng vind Mag toch is mijn mening

Het mag. Het is nogal absurd, en het maakt beslist niet dat mensen je dan eerder serieus nemen, maar het mag natuurlijk wel.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:56

yentl2010 schreef:
Dan was dat meisje ook nog laat op moest ze de andere dag niet naar school dan ?

Lijkt me nogal irrelevant :')

Verder word ik een beetje moe van de eeuwige vage kritiek op 'Rutte en Samsom'. Wat is er concreet mis dan?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:58

Eulogy schreef:
yentl2010 schreef:

Verder word ik een beetje moe van de eeuwige vage kritiek op 'Rutte en Samsom'. Wat is er concreet mis dan?

het hele beleid misschien?Maar ik moet het natuurlijk onderbouwen :Z

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:59

geerke schreef:

Zou wel fijn zijn als je kritiek wil leveren, ja :)

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:00

yentl2010 schreef:
Ach mijn dochter is ook wel eens bang als ze Rutte Samson en Pechtold hoort spreken
Is er straks nog wel wat over van t Mooie Nederland met de jaren geleden goede zorg voor ieder mens

Als die slappe zakken nu eens woord bij daad zouden houden zaten we niet in deze oliebol en was er misschien niet eens een persoon zoals Wilders die een hoop Nederlanders wakker schud

Maar door het slappe beleid wat er al jaren gevoerd word word ik ook niet vrolijk van

Als ik jouw kritieke zoal lees ben jij echt voorstander van "Ruimen"..

Jammer dat je 80 jaar geleden niet geboren bent.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:01

Grappig Yentl,

De vergelijking met D66 is absurd en lachwekkend en nergens op gestoeld. Je kan het niet eens zijn met de doelstellingen van D66, maar de vergelijking die jij maakt, slaat helemaal nergens op.

Zoals ik gister al aangaf, is bijv. de PVV voor nog verdere versobering van de GGZ. Dit betekent dat, behalve mensen niet geholpen worden, er ook meer overlast zal zijn op straat en de samenleving.
Daar hoor ik jou dan weer niet over....... GGZ valt ook onder de zorg.

Als jij goed zou lezen, werd er een brief van het meisje voorgelezen :D , dus waarschijnlijk lag ze gewoon op tijd in bed.

Maar als ik jouw berichten zo lees, Yentl, dan hoor jij inderdaad thuis bij de PVV. :)

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:02

Eulogy schreef:
yentl2010 schreef:

Wat er concreet mis is ? Ow dat stukje mis je zeker
Alle bezuiningen oa de bejaarde mensen die aan hun lot worden overgelaten

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:04

Jouw dochter is niet meer 11, meen ik mij te herinneren. Overigens kan het ook zijn dat het meisje de speech op donderdag pas gehoord heeft he? Daar weet ik de details niet van. Bedtijd is daarbij een heel andere discussie.

Ik vind gewoon dat ieder die een kind zo bang kan maken, fout bezig is. Wilders of niet.

Anyway, zwakke ik dat ik dit topic nog een keer opzocht. Dat moet ik niet meer doen. Word ik alleen maar naar van. Er valt over dit onderwerp niet te discussiëren. Ik heb het idee dat beide partijen niet open staan en dan wordt het een nare discussie, nou ja, eigenlijk meer een welles-nietes spelletje. Het lijkt zowaar de politiek wel.

Ik zal het bijvoorbeeld ook nooit eens zijn met wat Wilders zegt zolang hij ook dit soort naar mijn mening nare en stigmatiserende dingen blijft zeggen. Ik vond het de moeite waard om even het verhaal van een andere kant te belichten, omdat ik er persoonlijk bij was, maar ik vind dat deze discussie vast zit en daar leg ik mij dan maar bij neer.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:04

geerke schreef:

Lijkt mij wel interessant om te horen, waar jij precies last van hebt. En wat deze regering daar aan zou kunnen doen en hoe en of dat haalbaar is.
Minder belasting betalen en meer te besteden en goed onderwijs en goede zorg willen wij allemaal wel. :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:05

Eulogy schreef:
geerke schreef:

Zou wel fijn zijn als je kritiek wil leveren, ja :)

je hebt twee manieren om je begrotingstekort weg te werken.....alles duurder maken(btw/accijns omhoog)wat dus nu het beleid is,waardoor je de economie niet echt een boost geeft omdat niemand meer iets koopt......of eens flink gaan snijden in het overheidaparaat.Iets wat niet gebeurt.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:07

yentl2010 schreef:
Wat er concreet mis is ? Ow dat stukje mis je zeker
Alle bezuiningen oa de bejaarde mensen die aan hun lot worden overgelaten

Dan ben ik heel benieuwd wat Wilders precies aan voorstellen heeft gedaan om daar wat aan te doen. Hij had in de vorige kabinetsperiode nogal wat invloed - welke zaken heeft hij gerealiseerd?

En in het gemeentebeleid, welke plannen heeft hij eigenlijk om daarmee aan de gang te gaan? Zie, dat hoor ik namelijk nooit: ik heb nog nooit een concreet voorstel gehoord om een situatie werkelijk te verbeteren, laat staan dat er ooit iets is uitgevoerd.

Misschien is deze ook wel interessant, het stemgedrag van de PVV: http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =10&t=8831

De PVV is tegen Marokkanen, maar op alle andere vlakken is 'ie het met Rutte best eens. Als je een ander beleid wilt moet je dus niet daar zijn.

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:08

Electra63 schreef:
Grappig Yentl,

De vergelijking met D66 is absurd en lachwekkend en nergens op gestoeld. Je kan het niet eens zijn met de doelstellingen van D66, maar de vergelijking die jij maakt, slaat helemaal nergens op.

Zoals ik gister al aangaf, is bijv. de PVV voor nog verdere versobering van de GGZ. Dit betekent dat, behalve mensen niet geholpen worden, er ook meer overlast zal zijn op straat en de samenleving.

Als jij goed zou lezen, werd er een brief van het meisje voorgelezen :D , dus waarschijnlijk lag ze gewoon op tijd in bed.

Maar als ik jouw berichten zo lees, Yentl, dan hoor jij inderdaad thuis bij de PVV. :)

Vele pagina,s terug was je klaar met mij Dus reageer dan ook niet op me *D Lees er fijn overheen
En yeps ik ben idd Pvv er

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:08

geerke schreef:
je hebt twee manieren om je begrotingstekort weg te werken.....alles duurder maken(btw/accijns omhoog)wat dus nu het beleid is,waardoor je de economie niet echt een boost geeft omdat niemand meer iets koopt......of eens flink gaan snijden in het overheidaparaat.Iets wat niet gebeurt.

Wat wil jij dan precies wegsnijden in het overheidsapparaat?
Politie?
Zorg (een gedeelte zoals academische ziekenhuizen valt onder de overheid)
Defensie
Ambtenaren
Justitie
Rijkswaterstaat

Volgens mij, wordt er al jaren gesneden in de overheid, maar dat heeft natuurlijk wel allerlei gevolgen. Alleen al dat de werkeloosheid stijgt, meer uitkeringen, dus meer uitgaven van de overheid. :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:09

yentl2010 schreef:
Electra63 schreef:
Grappig Yentl,

Vele pagina,s terug was je klaar met mij Dus reageer dan ook niet op me *D

En yeps ik ben idd Pvv er

Dat is ook het gemakkelijkst. :D :D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:10

geerke schreef:

En dit is dus precies waarom het wel handig is om kennis van zaken te hebben voordat je van alles begint te roepen.
Hetzelfde geldt voor Yentl, ik heb nog steeds niets concreets gehoord.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:10

Ik denk dat als overheden gewoon gaan draaien zoals ondernemingen dat moeten, dat je dan alleen al miljarden bezuinigd

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:15

Ceriadwen schreef:
Ik denk dat als overheden gewoon gaan draaien zoals ondernemingen dat moeten, dat je dan alleen al miljarden bezuinigd

New Public Management? Daar kun je voor of tegen zijn, maar het beleid wordt daar in ieder geval niet socialer van.