Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:En toch zijn er Marokanen die Wilders eigenlijk wel gelijk geven,zoals deze Imam.
http://www.youtube.com/watch?v=jQ1VwSqk ... e=youtu.be
yentl2010 schreef:Komt toch op hetzelfde neer dan ,ik noem het allemaal kleuter gedrag
Jij heb mijn karretje door de poep gereden dus ik speel niet meer met je ,
Maar die Jihad vlag ? Normaal zeker
Urbiezira schreef:yentl2010 schreef:Komt toch op hetzelfde neer dan ,ik noem het allemaal kleuter gedrag
Jij heb mijn karretje door de poep gereden dus ik speel niet meer met je ,
Maar die Jihad vlag ? Normaal zeker
Grappig dat je die Jihad vlag aankaart...ik was gister bij de demonstratie. De jongens die met de jihad vlag liepen zijn door de organisatie en politie meerdere malen teruggeroepen. Ook de organisatie zelf vond dat echt te ver gaan. Is ook weer gewoon naar beneden gehaald. Gevalletje rotte appels, wat je hebt in een groep van 6000 mensen. Voor de rest is het allemaal heel netjes verlopen kan ik je vertellen en was het zeker nodig, de demonstratie.
Er was een Marokkaans meisje (11) van wie ze een brief voorlazen die na de toespraak van Wilders bang naar bed was gegaan. De volgende ochtend heeft ze aan haar moeder gevraagd of ze nu terug moesten naar Marokko. Meisje is in Nederland geboren.
Als je dat soort angst zaait onder !kinderen! dan doe je toch echt iets behoorlijk fout.
yentl2010 schreef:@Shadow ik heb geen flauw idee waar jij woon ,
Citaat:En ja ik noem D66 D666 omdat ik hem duivels eng vind Mag toch is mijn mening
Eulogy schreef:yentl2010 schreef:Dan was dat meisje ook nog laat op moest ze de andere dag niet naar school dan ?
Toen mijn dochter 11 was lag ze al om 20.00 uur op bed hoor
Lijkt me nogal irrelevant
Verder word ik een beetje moe van de eeuwige vage kritiek op 'Rutte en Samsom'. Wat is er concreet mis dan?
yentl2010 schreef:Ach mijn dochter is ook wel eens bang als ze Rutte Samson en Pechtold hoort spreken
Is er straks nog wel wat over van t Mooie Nederland met de jaren geleden goede zorg voor ieder mens
Als die slappe zakken nu eens woord bij daad zouden houden zaten we niet in deze oliebol en was er misschien niet eens een persoon zoals Wilders die een hoop Nederlanders wakker schud
Maar door het slappe beleid wat er al jaren gevoerd word word ik ook niet vrolijk van
Eulogy schreef:yentl2010 schreef:Dan was dat meisje ook nog laat op moest ze de andere dag niet naar school dan ?
Toen mijn dochter 11 was lag ze al om 20.00 uur op bed hoor
Lijkt me nogal irrelevant
Verder word ik een beetje moe van de eeuwige vage kritiek op 'Rutte en Samsom'. Wat is er concreet mis dan?
geerke schreef:het hele beleid misschien?Maar ik moet het natuurlijk onderbouwen
Eulogy schreef:geerke schreef:het hele beleid misschien?Maar ik moet het natuurlijk onderbouwen
Zou wel fijn zijn als je kritiek wil leveren, ja
yentl2010 schreef:Wat er concreet mis is ? Ow dat stukje mis je zeker
Alle bezuiningen oa de bejaarde mensen die aan hun lot worden overgelaten
Electra63 schreef:Grappig Yentl,
De vergelijking met D66 is absurd en lachwekkend en nergens op gestoeld. Je kan het niet eens zijn met de doelstellingen van D66, maar de vergelijking die jij maakt, slaat helemaal nergens op.
Zoals ik gister al aangaf, is bijv. de PVV voor nog verdere versobering van de GGZ. Dit betekent dat, behalve mensen niet geholpen worden, er ook meer overlast zal zijn op straat en de samenleving.
Daar hoor ik jou dan weer niet over....... GGZ valt ook onder de zorg.
Als jij goed zou lezen, werd er een brief van het meisje voorgelezen, dus waarschijnlijk lag ze gewoon op tijd in bed.
Maar als ik jouw berichten zo lees, Yentl, dan hoor jij inderdaad thuis bij de PVV.
geerke schreef:je hebt twee manieren om je begrotingstekort weg te werken.....alles duurder maken(btw/accijns omhoog)wat dus nu het beleid is,waardoor je de economie niet echt een boost geeft omdat niemand meer iets koopt......of eens flink gaan snijden in het overheidaparaat.Iets wat niet gebeurt.
yentl2010 schreef:Electra63 schreef:Grappig Yentl,
De vergelijking met D66 is absurd en lachwekkend en nergens op gestoeld. Je kan het niet eens zijn met de doelstellingen van D66, maar de vergelijking die jij maakt, slaat helemaal nergens op.
Zoals ik gister al aangaf, is bijv. de PVV voor nog verdere versobering van de GGZ. Dit betekent dat, behalve mensen niet geholpen worden, er ook meer overlast zal zijn op straat en de samenleving.
Daar hoor ik jou dan weer niet over....... GGZ valt ook onder de zorg.
Als jij goed zou lezen, werd er een brief van het meisje voorgelezen, dus waarschijnlijk lag ze gewoon op tijd in bed.
Maar als ik jouw berichten zo lees, Yentl, dan hoor jij inderdaad thuis bij de PVV.
Vele pagina,s terug was je klaar met mij Dus reageer dan ook niet op me![]()
En yeps ik ben idd Pvv er
geerke schreef:je hebt twee manieren om je begrotingstekort weg te werken.....alles duurder maken(btw/accijns omhoog)wat dus nu het beleid is,waardoor je de economie niet echt een boost geeft omdat niemand meer iets koopt......of eens flink gaan snijden in het overheidaparaat.Iets wat niet gebeurt.