Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:25

Heb je gelijk in Unihorse :) lijkt me verschrikkelijk als je er niks mee te maken hebt, zulke dingen over je heen te krijgen.

en wbt spijt, ik denk met alle haren op haar hoofd, (benen, armen, oksels en weet ik veel waar. :+ )

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:26

Urielle schreef:
Morris schreef:
Urielle, je bericht wordt zo verwijderd.....

Ik zeg niet wie het is, ik zeg niet waar ik haar gevonden heb, ik plaats geen links en ik bedreig haar niet, dus volgens mij doe ik verder niks verkeerd. Ik heb mijn post getoetst aan het groene balkje :+

die van mij worden ook steeds verwijdert....ik denk dat ik Bokt ga verwijderen

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:27

Rowdine schreef:
Ach wat een quatsch.
Ze wordt nu prima op der plek gezet, daar bestaat 0 twijfel over.
Ik vind het onbegrijpelijk dat jullie niet snappen dat mensen die dichtbij haar staan medelijden met haar hebben op de manier waarop dit bekend wordt en hoe grootst. Dit gaat de Nederlandse grenzen ver te buiten en is zelfs op sport websites te vinden.
Zij kan zich nooit meer ergens vertonen, dat is toch ook sneu?
Dat neemt overigens niet weg dat ik het vreselijk vind wat er met de ponys gebeurd is.

Sneu? Weet je wat sneu is? Die pony die is sneu. Daar heb ik medelijden mee, niet met haar.
Vind het vervelend voor haar familie en haar werkgever dat die lastig gevallen worden maar daar is alles mee gezegd.
Nee, heb er nog steeds geen begrip voor. En ik ben heel begripvol, maar dit snap ik dus echt niet.
Snap best dat het voor jou lastig is je vriendin zo te zien, maar als ik heel eerlijk ben zou ik iemand die dit op zijn geweten heeft niet in mijn vriendengroep willen hebben :n

Morris

Urielle schreef:
Morris schreef:
Urielle, je bericht wordt zo verwijderd.....

Ik zeg niet wie het is, ik zeg niet waar ik haar gevonden heb, ik plaats geen links en ik bedreig haar niet, dus volgens mij doe ik verder niks verkeerd. Ik heb mijn post getoetst aan het groene balkje :+

Ik zeg ook niet wie het is,.....en mijn bericht werd verwijderd :')

Anoniem

geerke schreef:
Urielle schreef:

Jezus voeg eens de daad bij het woord ipv de hele tijd bokt af te zeiken en vervolgens te blijven posten.
LATUR :Y)

Silenna

Wat ik het meest schokkende vind is dat er mensen zijn die, zodra een walgelijke misdaad een bekende betreft, er ineens dingen op tafel komen als 'ja maar het was om die en die reden' ja maar zo is hij/zij niet echt' 'ja maar hij/zij had het zwaar/is nu veranderd' blablabla.

Ik heb het nu ALGEMENE zaken, niet alleen deze. Ik vind het gewoon oprecht shockerend waar mensen (kunnen) leven als het een bekende treft..

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:28

geerke schreef:
Urielle schreef:

bezuinigen op topicruimte :D
zo hoeft er geen 2e topic aangemaakt te worden :')
de modjes hebben het inelkgeval wel druk met dit topic :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:28

_Michelle__ schreef:
Rowdine schreef:
Ach wat een quatsch.
Ik vind het onbegrijpelijk dat jullie niet snappen dat mensen die dichtbij haar staan medelijden met haar hebben op de manier waarop dit bekend wordt en hoe grootst. Dit gaat de Nederlandse grenzen ver te buiten en is zelfs op sport websites te vinden.
Dat neemt overigens niet weg dat ik het vreselijk vind wat er met de ponys gebeurd is.

Sneu? Weet je wat sneu is? Die pony die is sneu. Daar heb ik medelijden mee, niet met haar.
Vind het vervelend voor haar familie en haar werkgever dat die lastig gevallen worden maar daar is alles mee gezegd.
Nee, heb er nog steeds geen begrip voor. En ik ben heel begripvol, maar dit snap ik dus echt niet.
Snap best dat het voor jou lastig is je vriendin zo te zien, maar als ik heel eerlijk ben zou ik iemand die dit op zijn geweten heeft niet in mijn vriendengroep willen hebben :n

Je leest ook maar half. Het is mijn vriendin niet, ik ken haar zelfs niet eens.
Niemand heeft hier begrip voor, dat is ook maar iets wat je ter plekke aan het verzinnen bent?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:29

Moderatoropmerking:
Wij horen hier verschillende signalen over het moderatorteam. Laat ik voorop stellen, wij zijn net als jullie absoluut geschokt bij dit gebeuren. Maar, alles wat buiten bokt om gebeurd wordt ook buiten bokt opgelost, wij spelen geen rechter over iemand die overtredingen maakt buiten bokt. Wij modereren wel op de dingen die hier gebeuren, en die tegen onze regels in druisen.

Dat is ook prima uitgelegd in onderstaand stukje, wat wij hier ook meerdere malen hebben geplaatst:
Citaat:
Op Bokt worden er in ieder geval grenzen aan gesteld. Wij staan niet toe dat er beelden waarbij te zien is dat er dierenmishandeling plaatsvindt worden geplaatst, daarbij zullen doodsbedreigingen en namen worden verwijderd. Niet omdat wij onze ogen sluiten voor de realiteit, wel omdat wij vinden dat het niet aan ons als individu of community is om mensen op te sporen en te straffen, die rol is voor politie en justitie.

Dit topic gaat sowieso voor de nacht op slot. Dit is daar een vooraankondiging van. Maar, als er zo doorgegaan wordt zoals er nu gepost wordt, en alle moderatoraanwijzingen die er al geplaatst zijn in de wind geslagen worden, gaat er onherroepelijk per direct een slotje op.

Ode

_Michelle__ schreef:
Rowdine schreef:
Ach wat een quatsch.

Juist, hoe kun je iemand in je vriendengroep hebben die tot dit soort daden instaat is??

Morris

Welterusten tot morgen?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:30

En over 'die vrouwen hebben geen leven meer'; bullshit, sorry. Ze moeten even een paar weken door het stof bijten, ja, maar na een tijdje is iedereen dit weer vergeten en gaan we met zn alle weer over naar de orde van de dag.

Waarbij ik dus niet alle bedreigingen en doodswensen goedkeur.

Anoniem

Rowdine schreef:
Ja duh, dat zegt toch ook niemand???

Ze heeft zich zelf in deze positie gebracht immers? Maar ik heb nog geen berouw gezien. De heksenjacht verder loopt uit de hand, dat ben ik met je eens.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-07-13 22:55, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Hint verwijderd.

Anoniem

Ode schreef:
_Michelle__ schreef:

Juist, hoe kun je iemand in je vriendengroep hebben die tot dit soort daden instaat is??

Dus jij weet van al je vriendinnen van nu wat zij 10 jaar/14 jaar geleden hebben gedaan? Petje af voor je research dan!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:31

Die dikke vrouw die op die pony een sigaret zit te roken komt mij echt heel erg bekend voor.. Kan me alleen niet meer herinneren waarvan.

Vind het echt heel erg triest dat mensen dit soort dingen kunnen doen.. Zoals die kerel uit de 2e kamer al zei, deze mannen en vrouwen zijn psychisch gestoord en een gevraag voor de maatschappij!! Opsluiten voor de rest van hun leven, dat is wat hun verdienen!

Tabaluga12

Sociaal uitgekotst worden is hun eigen schuld elk mens weet dat zoiets niet goed is. Er zijn genoeg manieren om geld te verdienen en niet over de rug van een onschuldig en machteloos dier. Mocht je toch zulke perverse ideeën hebben ga dan hulp zoeken. Wat denk je dat die dierenmishandelaars krijgen? Een geldboete meer niet. En nu staan ze zelf machteloos...

Anoniem

Het gaat mij niet om de KNHS. Het gaat mij om een hele andere website.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-07-13 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Ode

Als iets bekend wordt weet je het, en daar kun je op reageren.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:33

Mag hopen dat die mensen een verbod krijgen, alsnog, om dieren te houden.

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:34

Rowdine schreef:
Jezus voeg eens de daad bij het woord ipv de hele tijd bokt af te zeiken en vervolgens te blijven posten.
LATUR :Y)

niet echt netjes dat je begint te schelden vindt je wel? Laat haar lekker wat je nu roept heeft niks toe te voegen aan het topic.

Anoniem

Rowdine schreef:
Dus jij weet van al je vriendinnen van nu wat zij 10 jaar/14 jaar geleden hebben gedaan? Petje af voor je research dan!

Nee, misschien niet. Maar als ik achter dit soort feiten zou komen, dan was het snel klaar hoor. Het komt vanzelf boven hoor, hoef je geen research voor te doen, zo zie je maar weer aan dit filmpje.

geerke

Liesje1611 schreef:
En over 'die vrouwen hebben geen leven meer'; bullshit, sorry. Ze moeten even een paar weken door het stof bijten, ja, maar na een tijdje is iedereen dit weer vergeten en gaan we met zn alle weer over naar de orde van de dag.

Waarbij ik dus niet alle bedreigingen en doodswensen goedkeur.

na een tijdje is iedereen dit weer vergeten.....Op Bokt gaat het sneller hoor :+

Anoniem

Rowdine schreef:
Het gaat mij niet om de KNHS. Het gaat mij om een hele andere website.

Als het om een paardensportorganisatie gaat of een ander paardgerelateerd iets, dan snap ik dat prima.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:35

Jaime_ schreef:
Weet je waar ik ook echt van schrik, dat er nog ontzettend veel bokkers zijn die de boel lopen te bagatelliseren en zeggen dat het 'allemaal zo erg niet is' en dat ze in het filmpje geen mishandeling zien. :r

Dát vind ik heel erg en zorgelijk, dat er gewoon bokkers zijn, paardenliefhebbers die dit geen mishandeling vinden. Ik weet niet welk filmpje zij gezien hebben, maar dat was dan vast een andere als die ik zag of een verkorte versie. Anders kan ik hier met de kop niet bij.

Als hier iemand met slof rijdt ligt half bokt over de kop, maar omdat ze toevallig degene in het filmpje kennen 'valt het wel mee'.

Nou, jij zegt het. Dat heb ik dus precies hetzelfde. Ik kan daar dus ook niet met mijn hoofd bij.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:35

Precies Mindim, 100% mee eens. Beetje gek als je iemand die zoiets gedaan heeft nog wil bijstaan als vriendin...