en wbt spijt, ik denk met alle haren op haar hoofd, (benen, armen, oksels en weet ik veel waar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Morris schreef:Urielle, je bericht wordt zo verwijderd.....
Ik zeg niet wie het is, ik zeg niet waar ik haar gevonden heb, ik plaats geen links en ik bedreig haar niet, dus volgens mij doe ik verder niks verkeerd. Ik heb mijn post getoetst aan het groene balkje
Rowdine schreef:Ach wat een quatsch.
Ze wordt nu prima op der plek gezet, daar bestaat 0 twijfel over.
Ik vind het onbegrijpelijk dat jullie niet snappen dat mensen die dichtbij haar staan medelijden met haar hebben op de manier waarop dit bekend wordt en hoe grootst. Dit gaat de Nederlandse grenzen ver te buiten en is zelfs op sport websites te vinden.
Zij kan zich nooit meer ergens vertonen, dat is toch ook sneu?
Dat neemt overigens niet weg dat ik het vreselijk vind wat er met de ponys gebeurd is.
Urielle schreef:Morris schreef:Urielle, je bericht wordt zo verwijderd.....
Ik zeg niet wie het is, ik zeg niet waar ik haar gevonden heb, ik plaats geen links en ik bedreig haar niet, dus volgens mij doe ik verder niks verkeerd. Ik heb mijn post getoetst aan het groene balkje
geerke schreef:Urielle schreef:
die van mij worden ook steeds verwijdert....ik denk dat ik Bokt ga verwijderen
geerke schreef:Urielle schreef:Ik zeg niet wie het is, ik zeg niet waar ik haar gevonden heb, ik plaats geen links en ik bedreig haar niet, dus volgens mij doe ik verder niks verkeerd. Ik heb mijn post getoetst aan het groene balkje
die van mij worden ook steeds verwijdert....ik denk dat ik Bokt ga verwijderen
_Michelle__ schreef:Rowdine schreef:Ach wat een quatsch.
Ik vind het onbegrijpelijk dat jullie niet snappen dat mensen die dichtbij haar staan medelijden met haar hebben op de manier waarop dit bekend wordt en hoe grootst. Dit gaat de Nederlandse grenzen ver te buiten en is zelfs op sport websites te vinden.
Dat neemt overigens niet weg dat ik het vreselijk vind wat er met de ponys gebeurd is.
Sneu? Weet je wat sneu is? Die pony die is sneu. Daar heb ik medelijden mee, niet met haar.
Vind het vervelend voor haar familie en haar werkgever dat die lastig gevallen worden maar daar is alles mee gezegd.
Nee, heb er nog steeds geen begrip voor. En ik ben heel begripvol, maar dit snap ik dus echt niet.
Snap best dat het voor jou lastig is je vriendin zo te zien, maar als ik heel eerlijk ben zou ik iemand die dit op zijn geweten heeft niet in mijn vriendengroep willen hebben
Citaat:Op Bokt worden er in ieder geval grenzen aan gesteld. Wij staan niet toe dat er beelden waarbij te zien is dat er dierenmishandeling plaatsvindt worden geplaatst, daarbij zullen doodsbedreigingen en namen worden verwijderd. Niet omdat wij onze ogen sluiten voor de realiteit, wel omdat wij vinden dat het niet aan ons als individu of community is om mensen op te sporen en te straffen, die rol is voor politie en justitie.
_Michelle__ schreef:Rowdine schreef:Ach wat een quatsch.
Sneu? Weet je wat sneu is? Die pony die is sneu. Daar heb ik medelijden mee, niet met haar.
Vind het vervelend voor haar familie en haar werkgever dat die lastig gevallen worden maar daar is alles mee gezegd.
Nee, heb er nog steeds geen begrip voor. En ik ben heel begripvol, maar dit snap ik dus echt niet.
Snap best dat het voor jou lastig is je vriendin zo te zien, maar als ik heel eerlijk ben zou ik iemand die dit op zijn geweten heeft niet in mijn vriendengroep willen hebben
Rowdine schreef:Ja duh, dat zegt toch ook niemand???
Ode schreef:_Michelle__ schreef:
Juist, hoe kun je iemand in je vriendengroep hebben die tot dit soort daden instaat is??
Rowdine schreef:Dus jij weet van al je vriendinnen van nu wat zij 10 jaar/14 jaar geleden hebben gedaan? Petje af voor je research dan!
Liesje1611 schreef:En over 'die vrouwen hebben geen leven meer'; bullshit, sorry. Ze moeten even een paar weken door het stof bijten, ja, maar na een tijdje is iedereen dit weer vergeten en gaan we met zn alle weer over naar de orde van de dag.
Waarbij ik dus niet alle bedreigingen en doodswensen goedkeur.
Jaime_ schreef:Weet je waar ik ook echt van schrik, dat er nog ontzettend veel bokkers zijn die de boel lopen te bagatelliseren en zeggen dat het 'allemaal zo erg niet is' en dat ze in het filmpje geen mishandeling zien.
Dát vind ik heel erg en zorgelijk, dat er gewoon bokkers zijn, paardenliefhebbers die dit geen mishandeling vinden. Ik weet niet welk filmpje zij gezien hebben, maar dat was dan vast een andere als die ik zag of een verkorte versie. Anders kan ik hier met de kop niet bij.
Als hier iemand met slof rijdt ligt half bokt over de kop, maar omdat ze toevallig degene in het filmpje kennen 'valt het wel mee'.