Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Omdat, zo probeerde ik al uit te leggen, de wijze van hulp verlenen totaal is veranderd.
Dus als jij het GEERT HEEFT GELIJK baseert op zaken die niet meer zo uitgevoerd worden, dan wil je de waarheid gewoon niet weten.
Shenavallie schreef:HolyPope schreef:Ton & Rita (is weer 's wt anders dan Henk & ingrid) Rita zei, wacht maar......
"Ik heb de oplossing voor het file probleem...."
Ja, zoutzuur....
Tineke Schouten had ooit ook een oplossing voor het fileprobleem: alle leaseauto's eruit...
Electra63 schreef:Douraque schreef:In ieder geval is mijn stemgedrag is niet enkel hierop gebaseerd, maar op meerdere punten. Ik kaart dit alleen aan gezien de discussie wat mijn ervaringen zijn.
Het was ook niet persoonlijk tegen jou bedoeld, maar het wordt meer aangegeven in dit topic.
Anne_GTI schreef:Tja, ik zoek een partij die maatschappelijk betrokken is, bureaucratie drastisch beperkt, werknemers beschermt, met lef oude stofnesten opruimt, niet bang is om soms drastische veranderingen door te voeren, werken moet beloond worden en alleen wie niet kan mag aan de kant staan en op een andere manier bijdragen aan een sociale samenleving die ook nog "groen" is. En dit alles graag verpakt in een pakket wat ook nog betaalbaar en op te brengen is...
Waar kom ik dan uit?
Electra63 schreef:Anne_GTI schreef:Tja, ik zoek een partij die maatschappelijk betrokken is, bureaucratie drastisch beperkt, werknemers beschermt, met lef oude stofnesten opruimt, niet bang is om soms drastische veranderingen door te voeren, werken moet beloond worden en alleen wie niet kan mag aan de kant staan en op een andere manier bijdragen aan een sociale samenleving die ook nog "groen" is. En dit alles graag verpakt in een pakket wat ook nog betaalbaar en op te brengen is...
Waar kom ik dan uit?
Het komt redelijk uit met mijn wensen, al wil ik nog goede, betaalbare zorg en onderwijs voor iedereen![]()
Als jij weet welke partij, dan hoor ik het graag.
Electra63 schreef:Ik stem niet GL, maar misschien houdt Dibi zich meer aan de partij-idealen dan Sap?