Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pubelia schreef:Ze kunnen de blusdeken niet via de lucht doen. Omdat het om een chemisch bedrijf gaat, en daar enorme explosies zijn. En als je vanuit de lucht een deken met schuim erop wil leggen, je met het vliegtuig er na genoeg over heen moet vliegen. Dus te gevaarlijk. Vandaar dat het met de spuit auto's waarschijnlijk van oa vliegveld rijen gedaan gaat worden. Teminsten als ik logisch nadenk
pubelia schreef:Ze kunnen de blusdeken niet via de lucht doen. Omdat het om een chemisch bedrijf gaat, en daar enorme explosies zijn. En als je vanuit de lucht een deken met schuim erop wil leggen, je met het vliegtuig er na genoeg over heen moet vliegen. Dus te gevaarlijk. Vandaar dat het met de spuit auto's waarschijnlijk van oa vliegveld rijen gedaan gaat worden. Teminsten als ik logisch nadenk
maroescha schreef:pubelia schreef:Ze kunnen de blusdeken niet via de lucht doen. Omdat het om een chemisch bedrijf gaat, en daar enorme explosies zijn. En als je vanuit de lucht een deken met schuim erop wil leggen, je met het vliegtuig er na genoeg over heen moet vliegen. Dus te gevaarlijk. Vandaar dat het met de spuit auto's waarschijnlijk van oa vliegveld rijen gedaan gaat worden. Teminsten als ik logisch nadenk
Mij werd toch echt verteld dat ze met de militaire vliegtuigen gaan.
De spuit auto's van de militairen zijn (die grote gele) zijn er al heel lang.
Weet niet of je die bedoelt met spuit auto's van vliegveld?