Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:41

KiWiKo schreef:
zoals ik al zei................ een 600 koppige familie kan je niet uitzetten.........

waar wil je nou heen? want dat zijn niet ALLE :)

En dat is direct waarom Wilders die dingen niet zou moeten zeggen - EN waarom ik niet op hem stem, behalve dat ik de meeste van zijn ideeen afkeur. Hij vindt het blijkbar normaal om dingen te zeggen die hij praktisch gezien nooit waar kan maken... maar dat snappen heel veel mensen blijkbaar niet.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:44

gohya schreef:
Het moet toch van hun geloof?ik snap niet dat ze dit in nederland doen dat besnijden.
Wilders is hier ook tegen hoor.

Right. Joodse jongetjes worden ook besneden. Dat is al sinds mensenheugenis zo, en daar is op zich niks mis mee. Het schijnt zelfs gezondheidswijze beter te zijn. Maar omdat moslims het doen, is het nu ineens slecht?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:48

Blue_Eyes schreef:
KiWiKo schreef:
zoals ik al zei................ een 600 koppige familie kan je niet uitzetten.........

waar wil je nou heen? want dat zijn niet ALLE :)

En dat is direct waarom Wilders die dingen niet zou moeten zeggen - EN waarom ik niet op hem stem, behalve dat ik de meeste van zijn ideeen afkeur. Hij vindt het blijkbar normaal om dingen te zeggen die hij praktisch gezien nooit waar kan maken... maar dat snappen heel veel mensen blijkbaar niet.

maar waar zegt hij dat dan? quote geert wilders in een uitspraak waar hij dat letterlijk zegt :)

KiWiKo

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:50

Mannenbesnijdenis is puur een hygiene zaak........... vrouwenbesnijdenis komt in Nederland gelukkig een stuk minder voor :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:50

gohya schreef:
Het moet toch van hun geloof?ik snap niet dat ze dit in nederland doen dat besnijden.
Wilders is hier ook tegen hoor.

In het Jodendom worden jongetjes ook besneden.. en daar zegt Wilders dan weer niks over.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:54

Omdat je van de Joden totaal geen last hebt.
Die mensen passen zich aan hier,dat zijn geen crimineeltjes.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:58

Dus jij zegt: Van moslims hebben we last dus mogen zij zich niet besnijden en van joden hebben we geen last dus mogen zij zich wel besnijden :?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:02

50 jaar geleden werd daar toch echt anders over gedacht.........

de geschiedenis herhaalt zich...... en dat is best eng.

Hitler kwam alleen aan de macht omdat de duitse kanseliers het niet meer wisten hoe de economische krisis op te lossen........

de geschiedenis herhaalt zich..........

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:03

gohya schreef:
Omdat je van de Joden totaal geen last hebt.
Die mensen passen zich aan hier,dat zijn geen crimineeltjes.

Vreemde redenatie. Net wat Kiwiko zegt: vraag het maar eens aan de mensen die hier halverwege de jaren dertig woonden. Toen waren de Joden de zondebok...

Kiwiko, gaf Heino die niet een paar pagina's terug, die quote? Hoe dan ook heb ik het hem op tv ook zelf horen zeggen. Is een beetje lastig om dat zo te citeren ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:05

nee die gaf Heino niet :)

wat wilders zegt is dat draaideur criminelen terug moeten......... en dan heb je het niet over mensen met een dubbele nationaliteit........ maar er zijn ook veel veelplegers die hier een verblijfsstatus hebben......... en dat die dan teruggaan lijkt mij niet meer dan logisch :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:06

Ik zeg toch niet dat ze daarom het land uit moeten?omdat ze zich laten besnijden?Vind het gewoon zielig voor die kinderen dat ze gedwongen worden om te besnijden.En over Joden praat Wilders niet omdat je daar geen last van hebt.En van die andere groep buitenlanders wél.En die groep moet terug gestuurd kunnen worden.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:09

Maar waarom betrek je het dan bij de discussie? En vind jij dat je Joden ook het land uit kan zetten als ze zich misdragen? Ook als ze in Nederland geboren zijn?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:12

Ja wie zich misdraagt in een land waar ze worden toegelaten en wonen, hoort hier niet.
Ze krijgen hier alle luxe,steun,hulp,enz. en horen dan geen crimineel te worden.Het is toch niet normaal meer dat oudere mensen de straat niet meer op durven in hun eigen land!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:14

het is ook hun land :D

ze zijn hier geboren en getogen........ Nederland is ook hun land :D

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:14

Stel, jouw ouders komen uit Oostenrijk. Jij bent geboren in Nederland en je besluit om moslim te worden. Je pleegt een moord. Dan vind je het dus terecht als je 'teruggestuurd' wordt naar Oostenrijk?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:19

Ja dat vind ik dan zeker terecht!
Zeg niet dat ik het leuk zal vinden,maar dat is dan mijn eigen domme schuld!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:20

Gohya, ook als je hier geboren en getogen bent en de Nederlandse nationaliteit hebt - alleen zijn je ouders in Oostenrijk geboren?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:20

Je kan dat terecht vinedn, juridisch is het onmogelijk.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:21

gohya schreef:
Ik zeg toch niet dat ze daarom het land uit moeten?omdat ze zich laten besnijden?Vind het gewoon zielig voor die kinderen dat ze gedwongen worden om te besnijden.En over Joden praat Wilders niet omdat je daar geen last van hebt.En van die andere groep buitenlanders wél.En die groep moet terug gestuurd kunnen worden.

En dan nogmaals de vraag: wat heeft dat dan verder met de discussie te maken?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:22

Als we het zo gaan doen, is het 'Nederland is vol'-probleem denk ik snel opgelost :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:24

Hoezo zielig voor die kinderen? Ze voelen er niks en is een kleine ingreep. Daarnaast nog hygiënischer ook. Zo ver ik weet heeft mijn vriend er ook nooit een trauma aan over gehouden ofzo :D

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:24

Ach kijk naar de zwitsers die hebben niet zoveel gezeik omdat hun niet jan en alleman in hun land laat binnenkomen

Tuurlijk kan je die allochtonen nu niet meer eruit zetten ze hadden ze er bij voorbaat nooit in moeten laten!

Ik lach me altijd dood als er op tv met een camera word gewerkt (o.a wegmisbruikers) en de allochtonen dan keihard lopen te schreeuwen dat hun weer gepakt worden, want NL is zo rasistisch nou wat zijn wij racistisch! Enigste land waar jullie zo makkelijk inkomen als ze dan ook nog eens gaan lopen zeuren wat NL voor k*tland is dan denk ik DAAG ga dan terug naar je eigen land

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:25

'Altijd' - het gebeurt zo vaak dat er speciaal een topic over geopend wordt als dat eens gebeurt _O-

'Er nooit in moeten laten'? We hebben ze zelf uitgenodigd om ons vuile werk op te knappen...

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:25

Voor de zoveelste keer: Nederland ís hun eigen land.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:26

Er staan hier meedere dingen in dit topic wat niet echt met de discussie te maken heeft hoor.
Er werd een stuk terug in dit topic gezegd dat de moslims niet gedwongen werden door hun ouders.Nou wel dus,ze moeten besneden worden of ze willen of niet.
Als je het hele topic leest had je dat zien staan.