Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dutchy_ schreef:Hoor ik haar gisteren op het nieuws zeggen dat die onderzoeken wel heel vervelend waren, want die waren altijd op een maandag onder schooltijd en dan miste ze een hoop uitleg..
Uhhh
jameyskatje schreef:lekker laten gaan.
nu moet jeugdzorg haar tot juni in de gaten houden??
BELACHELIJK!!
want waar is jeugdzorg als ik ze nodig heb?? bij al die ander kastjes en muren. er zijn zoveel jeugdigen die hun hulp beter kunnen gebruiken. ga eens na hoeveel geld dit nu al weer heeft gekost. hadden zoveel andere kits mee geholpen kunnen zijn.
milo schreef:wat een onzin post.
Ga eerst eens goed je bronnen na voordat je iets roept zonder er over na te denken.
natuurlijk moet BJZ er wel iets mee wanneer ze er lucht van krijgen. Dat gebeurt met alle meldingen.
was wel interessant, als je vanuit de filosofie bekijkt.
Want wat willen we?
-Zeggen we dat dit meisje niet mag, omdat dit nu eenmaal de regels zijn en daar niet van afgeweken mag worden?
-Wie worden er gelukkig van wanneer dit meisje niet zal gaan?
-Wie worden er ongelukkig wanneer dit meisje wel zal gaan?
denk daar maar eens over na
Tieme schreef:dutchy_ schreef:Hoor ik haar gisteren op het nieuws zeggen dat die onderzoeken wel heel vervelend waren, want die waren altijd op een maandag onder schooltijd en dan miste ze een hoop uitleg..
Uhhh
dat dacht ik ook meteen. met die zelfstudie moet ze ook alles grotendeels zelf uitzoeken dus als ze het nu zonder die ene dag uitleg al vervelend vindt, hoe gaat dat dan op die boot??
.
nickyu schreef:PERFECT STRAALTJE "heb geen idee waar ik over banketstaaf reacties !@@
echt waar .. geloof niet dat jullie enig idee / besef hebben
hoe zo'n opleiding werkt
en ja hoe dus een klassikale opleiding werkt waarbij je idd geen uitleg kan missen , of het iig een stuk lastiger maakt , zelfde verhaal , of kunnen jullie je daar nog iets bij voorstellen ???
het is dat ik een riem draag , anders zou mijn broek spontaan afzakken![]()
zo simpel word ik er van
[knip]
zucht .. echt .. dat gebureaucratische gewauwel hier soms
kijk eens verder dan je eigen neus en eigen gezin en eigen kids en eigen omgeving
want ja idd ,.. de meeste kinderen zullen het niet (aan) kunnen