Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:xDramaQueen schreef:hoe kan je zo'n debiel die het met opzet heeft gedaan nou geen doodstraf wensen...
De doodstraf is verschrikkelijk. Wat je ook gedaan hebt. Vind mensen die voor de doodstraf zijn echt kortzichtig. Je bent net zo erg als je iemand de doodstraf wenst. Walg daar echt van.
tante_trien schreef:Nickeltje schreef:Dat wordt misschien op de persconferentie ook wat meer toegelicht?
Provincie ZH ligt in elk geval stil werd hier in Leiden omgeroepen...
Ligt leiden zelf ook helemaal stil?
Iris82 schreef:Polivy schreef:Fok... Niet echt betrouwbaar lijkt me.
Klopt, maar wat is wel betrouwbaar?
Zelfs de cijfers van het Rode Kruis bleken niet te kloppen.
Daarom zei ik ook: niets is betrouwbaar totdat het officieel bevestigd is.
Lovely schreef:crossmonster schreef:Ik ben wel benieuwd waarom hij deze gruwelijke daad heeft gedaan.
Jammer dat de gevangenissen zo mild zijn hier. Wat mij betrefd mag ie naar zijn geboorteland worden uitgeleverd om daar levenslang te zitten
Ja precies, vind ik ook hoor, HUP naar Nederland met die mafkees!!
AngelsDitch schreef:tante_trien schreef:Nickeltje schreef:Dat wordt misschien op de persconferentie ook wat meer toegelicht?
Provincie ZH ligt in elk geval stil werd hier in Leiden omgeroepen...
Ligt leiden zelf ook helemaal stil?
Kom net uit het centrum van Leiden. Is nog redelij kdruk daar en muziek ook nog.
Ik moest met de muziek op de taptoe in Katwijk vanavanvond spelen. Maar daar is net bericht over gekomen dat de activiteiten daar niet door gaan.
crossmonster schreef:Ik ben wel benieuwd waarom hij deze gruwelijke daad heeft gedaan.
Jammer dat de gevangenissen zo mild zijn hier. Wat mij betrefd mag ie naar zijn geboorteland worden uitgeleverd om daar levenslang te zitten
Karin schreef:crossmonster schreef:Jammer dat de gevangenissen zo mild zijn hier. Wat mij betrefd mag ie naar zijn geboorteland worden uitgeleverd om daar levenslang te zitten
In de persconferentie werd gezegd dat het om een autochtone Nederlander gaat.