Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamorka schreef:DAn zijn mensen met astma dus geen een van allen gezellig, want die komen er nooit. (kunnen ze niet, want ze worden weggetreiterd door de egoistische rokers).
.
Chiqa schreef:O nu snap ik waarom de partij van de betutteling is opgericht, wat een belachelijke reactie van jou zeg! Zegt meer over jou dan over wie dan ook!
Miryamk schreef:Het klinkt misschien wat banketstaaf maar ergens zit er wel een kern van waarheid in.
russel schreef:Hoewel ik steeds meer mensen ken die gestopt zijn met roken, heb ik toch het gevoel dat rokers het uitstervend ras is.
Misser schreef:Chiqa schreef:
Dat is nu presies het probleem...Het is juist andersom. 80% van de Nederlandse bevolking
is voor het rookverbod, en laat dit getal nu voor de KHN te verwaarlozen zijn dit zijn namelijk allemaal
niet rokers die nog nooit een voet in een horeca gelegenheid hebben gezet.....
Dus 80% van de Nederlanders komt nooit in de horeca? Bijzonder, wat is je bron?
bromfiets schreef:Als er meer dan 10.000 handtekening ingeleverd worden, moeten er volgens mij kamervragen over gesteld worden. (maar dat weet ik niet helemaal zeker, ben niet zo into politiek. Ze moeten er op een gegeven moment wel wat mee doen.)
IKbenEllen schreef:Het is toch ook niet meer te betalen voor de jeugd, naast hun telefoon en scooter... Pakje kost bijna 5,- toch?
Schimmelig schreef:[Stel je rookt twee pakjes per dag a 5,- dat kost je op jaarbasis dan 3650,- euro
tamorka schreef:Schimmelig schreef:[Stel je rookt twee pakjes per dag a 5,- dat kost je op jaarbasis dan 3650,- euro
Sjonge, en dan durven mensen iets te zeggen over mijn dure paardenhobby! DAn kun je diegenen die roken voortaan daarmee mooi de mond snoeren!
Schimmelig schreef:Shag van de vrachtwagen Chiqa?
runningkawa schreef:ja hoor..ga oneerlijke zwendel ook nog maar promoten....moet niet gekker worden