Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Tja, Wilders heeft hele duidelijke standpunten, dat klopt. Zo lang het over buitenlanders gaat. Het antwoord van Wilders op bijna iedere vraag is: "Allochtone jongeren die in de criminaliteit raken, moeten worden uitgezet". Hij roept wel een aantal dingen over zorg en zo, maar dat zal hem verder worst zijn.
Iris_safarii schreef:CDA: 17%
PvdA: 19%
VVD: 14%
SP: 21%
Fortuyn: 1%
GroenLinks: 4%
D66: 2%
ChristenUnie: 4%
SGP: 2%
PvdD: 2%
EénNL: 1%
PVV: 8%
PvNL: 0%
Andere partij: 1%
Ik ga niet stemmen:3%
Aantal stemmen: 12611
Dit zijn de peilingen
SP doet het goed!
SanderP schreef:Iris_safarii schreef:CDA: 17%
Dit zijn de peilingen
SP doet het goed!
Is trouwens bijna trditioneel dat de linkse partijen het beter doen vroeg op de dag....bij de linkse stemmers zitten de meeste werklozen/arbeidsongeschikten ect....
Yolien schreef:SP, heb me gisteren ook weer helemaal groen en geel ge-ergerd aan Wouter Bos, die kan niets anders dan iemand anders' fouten naar boven halen en praat zelden over zijn eigen programma....
SanderP schreef:Iris_safarii schreef:CDA: 17%
Dit zijn de peilingen
SP doet het goed!
Is trouwens bijna trditioneel dat de linkse partijen het beter doen vroeg op de dag....bij de linkse stemmers zitten de meeste werklozen/arbeidsongeschikten ect....
Iris_safarii schreef:CDA: 17%
Dit zijn de peilingen
SP doet het goed!
SanderP schreef:Wilders heeft óók goede punten en is ook zeker van zijn zaak...
Goede argumenten om op een partij te stemmen
SanderP schreef:Is trouwens bijna trditioneel dat de linkse partijen het beter doen vroeg op de dag....bij de linkse stemmers zitten de meeste werklozen/arbeidsongeschikten ect....
Sabbel schreef:Bij mij kwam uit de stemwijzer PvdD, ik zat zelf te twijfelen tussen pvdd en sp. Als ik de peiling zo zie wordt het toch SP denk ik, mijn stem zal die 2 procent ook niet meer echt opkrikken. Is dat strategisch stemmen?!
klomp schreef:chevax schreef:Tja, Wilders heeft hele duidelijke standpunten, dat klopt. Zo lang het over buitenlanders gaat. Het antwoord van Wilders op bijna iedere vraag is: "Allochtone jongeren die in de criminaliteit raken, moeten worden uitgezet". Hij roept wel een aantal dingen over zorg en zo, maar dat zal hem verder worst zijn.
tja ergens vind ik dat wel logisch, want hoe je het ook went of keert, er is een probleem onder die jongeren. zolang die jongeren niet voor rede vatbaar zijn kun je er niks mee, want er gaat immers niks vanuit. en ja ik ben het met hem eens, niet aanpassen, niet willen werken, maar wel mensen irriteren op straat, steun trekken, criminaliteit...doe dat maar in je eigen land. zolang ze zich aanpassen en zich normaal gedragen heb ik geen moeite met ze.
ik heb (hoe kan het ook anders) net op wilders gestemd.
klomp schreef:ho ho, ik ben absoluut geen racist! zoals je misschien gelezen had, vind ik het prima dat wie dan ook hier woont, zolang er maar wordt aangepast! bovendien kom jij vast niet uit de stad waar ik vandaan kom, die pasgeleden nog op het nieuws was met de hoogste criminaliteit-cijfers. mijn vriend heeft ook een kleurtje, maar die past zich toch ook aan! je moet niet alleen maar gillen wat jij goed vind om op te stemmen, dat zie ik hier regelmatig...zolang iemand maar SP stemt oid, dan hoor je niks, maar als iemand wilders stemt is het niet goed...laat ieder die keusa voor zichzelf maken dan er steeds direct bovenop te springen, sorry maar ik vind je een beetje kinderachtig omdat ik niet in je straatje meeloop.
Aimee schreef:SanderP schreef:Is trouwens bijna trditioneel dat de linkse partijen het beter doen vroeg op de dag....bij de linkse stemmers zitten de meeste werklozen/arbeidsongeschikten ect....
Dan ga ik maar snel naar huis.... stem je wellicht ook nog links
Aimee schreef:SanderP schreef:Wilders heeft óók goede punten en is ook zeker van zijn zaak...
Goede argumenten om op een partij te stemmen
Rutte heeft geen goede punten en nou, nou... wat is ie overtuigend![]()
Dan is het wel goed om op VVD te stemmen?
chevax schreef:Tuurlijk moeten mensen niet naar hier komen om herrie te schoppen. Maar kijk dan eens naar de mensen die zijn uitgezet die hier een leven hadden opgebouwd, vaak waren geïntegreerd in de maatschappij, de kinderen volgende regulier onderwijs. Wáárom toch altijd alleen maar de uitwassen als het over buitenlanders gaat. Eigenlijk is het antwoord daarop simpel, veel mensen wíllen niks positiefs zeggen over buitenlanders.
tita schreef:ik vind dat sommige nogal flauw reageren op Wilders alsof ie het alleen over buitenlanders heeft.
echt niet hij heeft ook zoveel andere standpunten maar valt op over buitenlanders omdat ie een ander mening heeft die redelijk blijkt te kloppen
SanderP schreef:Is trouwens bijna trditioneel dat de linkse partijen het beter doen vroeg op de dag....bij de linkse stemmers zitten de meeste werklozen/arbeidsongeschikten ect....
tita schreef:ik vind dat sommige nogal flauw reageren op Wilders alsof ie het alleen over buitenlanders heeft.
echt niet hij heeft ook zoveel andere standpunten maar valt op over buitenlanders omdat ie een ander mening heeft die redelijk blijkt te kloppen