Karl66 schreef:Het tekenen van deze maatregelen laat leiderschap zien
Vind je? 'Leiderschap' is natuurlijk een beetje een onduidelijk begrip, maar dit associeer ik er eigenlijk niet mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Als pesten en uitschelden op kleuterklasniveau je voornaamste middel van bestaan is... wat een armoe.
enzino schreef:Snap ik Enzino, in kan er normaal ook wel om lachenDeze is trouwens wel heel grappig. Donald Trump heeft (natuurlijk) ook een website (donaldjtrump.com) die er als volgt uitziet:
[ [url=m/7Qazqf.png]Afbeelding[/url] ]
Niets speciaals zou je zeggen, tot je achter het adres wat random karakters zet (donaldjtrump.com/fwuahr3w) en je bij de 404-pagina komt:
[ [url=m/PrDObU.png]Afbeelding[/url] ]
Dat vind ik een mooi soort humor!
8nnemiek schreef:Hij wil zelfs tussen die 4 anderen op Mount Rushmore, want hij heeft in 3.5 jaar meer voor elkaar gekregen dan een ieder van zijn voorgangers.Ik vind die quote op de echte pagina grappiger![]()
Hij is heel hard bezig met het land de afgrond in de duwen, en tegelijkertijd heeft hij het over heropbouw van het land
8nnemiek schreef:Ik was even benieuwd naar de 404 van Biden, maar die vind ik toch leuker, én een goede boodschap.
enzino schreef:8nnemiek schreef:Ik was even benieuwd naar de 404 van Biden, maar die vind ik toch leuker, én een goede boodschap.
Dan vraag ik me af of je niet een beetje bevooroordeeld bent. Stel Trump had een grapje over gezichtsmaskers en Biden had een "you seem as lost as the nation under trump". Maar dat antwoord zullen we nooit weten.
enzino schreef:8nnemiek schreef:Ik was even benieuwd naar de 404 van Biden, maar die vind ik toch leuker, én een goede boodschap.
Dan vraag ik me af of je niet een beetje bevooroordeeld bent. Stel Trump had een grapje over gezichtsmaskers en Biden had een "you seem as lost as the nation under trump", zou Trump dan grappiger zijn geweest? Maar dat antwoord zullen we nooit weten.
IMANDRA schreef:Maar in dat geval heeft Trump toch het leukste/beste grapje met goede boodschap en is het jammer dat Biden persoonlijk wordt toch? Waarom zou het andersom wel goed zijn?
Cowboy55 schreef:"you seem as lost as the nation under trump" daarentegen is kunst.
Dan vraag ik me af of je niet een beetje bevooroordeeld bent. Stel Trump had een grapje over gezichtsmaskers en Biden had een "you seem as lost as the nation under trump", zou Trump dan grappiger zijn geweest? Maar dat antwoord zullen we nooit weten.