Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 13:24

Karl66 schreef:
Het tekenen van deze maatregelen laat leiderschap zien

Vind je? 'Leiderschap' is natuurlijk een beetje een onduidelijk begrip, maar dit associeer ik er eigenlijk niet mee.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 13:44

Waarom niet?

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 13:49

Ik vind het wel leiderschap hoor shadow. Of ik het nu echt goed leiderschap zou noemen mwah. Ik had de maatregelen eerlijker gewild. Maar ik denk dat duidelijkheid op dit moment heel erg gewenst is voor de Amerikanen die economisch getroffen zijn

Karl66

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 14:03

De maatregelen zijn afgelopen, het congres komt niet tot een besluit, dus ik regel het nu per decreet is gewoon leiderschap. Als je dat niet wilt zien, dan laat je je eigen beeld vertekenen door je afkeer van Trump.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 14:07

Misschien beter: de illusie wekken van goed leiderschap.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 14:19

Askja schreef:
Waarom niet?

Ik vind leiderschap iets dat je vooral uitstraalt in langdurigere /herhaaldelijke handelingen, niet door 1 keer iets goed te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 03:11

Het verhaal dat de media probeerde te vertellen was dat de rellen in Portland er alleen maar waren vanwege de federal agents die Trump daar naartoe had gestuurd. Nu zijn die agenten al meer dan een week weg maar de onrust is er nog steeds:

Afbeelding

Ook niet oninteressant: het hele Roger Stone verhaal kwam natuurlijk voort uit de beschuldiging dat de Trump campagne had samengewerkt met Rusland om Trump de verkiezingen te laten winnen. Belangrijk onderdeel van dat onderzoek was het Steele dossier. Maar nu blijkt uit vrijgegeven documenten dat er al in een vroeg stadium sterke twijfels waren over de betrouwbaarheid van dat dossier, maar de FBI vond dat niet belangrijk genoeg om dat aan de Senaat te vertellen.

Afbeelding
https://dailycaller.com/2020/08/09/lind ... er-source/

Dit doet me een beetje aan het conspiracy topic hier op bokt denken: het blijkt dan toch wel dat een samenzwering op dit niveau redelijk snel uitkomt en dat de vingers terecht wijzen richting de FBI en directeur James Comey.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:31

De lokale politie kon deze rellen niet aan? Wat zou de federale agenten, zonder ervaring in het bestrijden van rellen hier hebben kunnen uitrichten? Nog los van de vraag of deze rellen er zonder de federale provocatie überhaupt zouden zijn geweest.

Roger Stone heeft gewoon meineed gepleegd en daar verandert dit verhaal niks aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:13

De lokale politie kon dit inderdaad niet aan zonder het als "riot" te bestempelen. Of denk je dat er een andere reden is dat ze dit uitroepen? Federale agenten zouden de lokale agenten hebben kunnen bijstaan: het is natuurlijk extra mankracht. En zouden die rellen er zonder federale provocatie überhaupt geweest zijn? Er was op dat moment helemaal geen federale provocatie; federale agenten hadden zich een week geleden al teruggetrokken en verder is het een redelijk onbeantwoordbare vraag, wat mogelijk de reden is dat je hem stelt want dat is de laatste strohalm om alsnog de schuld bij Trump neer te leggen.

En of het wat aan het verhaal van Roger Stone veranderd... wat wel veranderd is dat de FBI schijnbaar zichzelf boven elke vorm van toezicht heeft geplaatst door mogelijk informatie voor de senaat achter te hebben gehouden om zo onderzoek te kunnen doen naar de zittende president. Daaruit volgend is de aanklacht tegen Roger Stone gekomen, dus het zou interessant zijn geweest als Stone zou hebben doorgevochten voor een hoger gerechtshof met deze informatie in zijn achterzak. Maar hij heeft al aangegeven dit niet te doen, mede door de hoge kosten die het zou meebrengen en een hele beperkte upward potential. Of het enige kans van slagen zou hebben gehad laat ik liever aan legal experts over.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-08-20 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:20

Deze is trouwens wel heel grappig. Donald Trump heeft (natuurlijk) ook een website (donaldjtrump.com) die er als volgt uitziet:

Afbeelding

Niets speciaals zou je zeggen, tot je achter het adres wat random karakters zet (donaldjtrump.com/fwuahr3w) en je bij de 404-pagina komt:

Afbeelding

Dat vind ik een mooi soort humor! :D

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:35

Als pesten en uitschelden op kleuterklasniveau je voornaamste middel van bestaan is... wat een armoe.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:35

Ik vind dat voornamelijk kinderachtig, maar goed blijkbaar is dat helemaal de humor van z'n achterban :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:39

He bah, zat net een komkommer te eten hier bij de computer maar dat is nu opeens een augurk geworden. :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:41

Ik vind die quote op de echte pagina grappiger :+
Hij is heel hard bezig met het land de afgrond in de duwen, en tegelijkertijd heeft hij het over heropbouw van het land :')

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:41

Ik verwacht eigenlijk niet veel anders meer van iets dat nog het beste omschreven wordt als de nk moddergooien.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:43

Ik val even het topic binnen, maar dat soort kinderachtige geintjes is in de Amerikaanse verkiezingsstrijd soort 'normaal'. :') Toen wij een rondreis door Amerika deden was er in een bepaalde staat ook verkiezingen ergens voor. De reclame op tv was echt niet te doen, ze maken elkaar echt belachelijk en ook echt niet subtiel. :') Elkaars reclame parodiëren is daar orde van de dag.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:48

Maar ik vraag me dan af.. waaróm? Is het echt een spelletje voor de mensen? Zeker als er zo veel levens op het spel staan.. dan wil je toch geen president met 'humor'? Dan wil je een goede leider, met een duidelijk plan van aanpak..

Ik was even benieuwd naar de 404 van Biden, maar die vind ik toch leuker, én een goede boodschap.
Afbeelding

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:49

Shadow0 schreef:
Als pesten en uitschelden op kleuterklasniveau je voornaamste middel van bestaan is... wat een armoe.

Mwah geldt natuurlijk wel voor beide kanten. Ik vind het van beide kanten kinderachtig dat het zo op de persoon gespeeld wordt, ipv op de policies en oprechte ideeen die men heeft.

@Annemiek: Oh die is idd wel stuk beter imo :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:53

enzino schreef:
Deze is trouwens wel heel grappig. Donald Trump heeft (natuurlijk) ook een website (donaldjtrump.com) die er als volgt uitziet:

[ [url=m/7Qazqf.png]Afbeelding[/url] ]

Niets speciaals zou je zeggen, tot je achter het adres wat random karakters zet (donaldjtrump.com/fwuahr3w) en je bij de 404-pagina komt:

[ [url=m/PrDObU.png]Afbeelding[/url] ]

Dat vind ik een mooi soort humor! :D
Snap ik Enzino, in kan er normaal ook wel om lachen :D

Maar... als je kijkt naar politiek ben ik van mening dat je dit enkel vanuit je eigen kernpunten en motivatie naar buiten moet brengen, en niet over de rug van een ander/tegenstander. En dit benoem ik dan echt zo breed mogelijk, dus op iedereen van toepassing. Ik weet ook dat dit binnen de USA redelijk standaard is, maar ik vind het ethisch gezien niet juist.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:54

8nnemiek schreef:
Ik vind die quote op de echte pagina grappiger :+
Hij is heel hard bezig met het land de afgrond in de duwen, en tegelijkertijd heeft hij het over heropbouw van het land :')
Hij wil zelfs tussen die 4 anderen op Mount Rushmore, want hij heeft in 3.5 jaar meer voor elkaar gekregen dan een ieder van zijn voorgangers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:59

8nnemiek schreef:
Ik was even benieuwd naar de 404 van Biden, maar die vind ik toch leuker, én een goede boodschap.

Dan vraag ik me af of je niet een beetje bevooroordeeld bent. Stel Trump had een grapje over gezichtsmaskers en Biden had een "you seem as lost as the nation under trump", zou Trump dan grappiger zijn geweest? Maar dat antwoord zullen we nooit weten.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:01

enzino schreef:
8nnemiek schreef:

Dan vraag ik me af of je niet een beetje bevooroordeeld bent. Stel Trump had een grapje over gezichtsmaskers en Biden had een "you seem as lost as the nation under trump". Maar dat antwoord zullen we nooit weten.

Maar in dat geval heeft Trump toch het leukste/beste grapje met goede boodschap en is het jammer dat Biden persoonlijk wordt toch? Waarom zou het andersom wel goed zijn?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:04

enzino schreef:
8nnemiek schreef:

Dan vraag ik me af of je niet een beetje bevooroordeeld bent. Stel Trump had een grapje over gezichtsmaskers en Biden had een "you seem as lost as the nation under trump", zou Trump dan grappiger zijn geweest? Maar dat antwoord zullen we nooit weten.

Ik hou ook wel van harde humor dus ik vond de Trump 404 grappiger dan de Biden 404. Die was me iets te stichtelijk. "you seem as lost as the nation under trump" daarentegen is kunst. +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:07

IMANDRA schreef:
Maar in dat geval heeft Trump toch het leukste/beste grapje met goede boodschap en is het jammer dat Biden persoonlijk wordt toch? Waarom zou het andersom wel goed zijn?

Misschien kan je een hint halen uit het woordje "bevooroordeeld" wat ik gebruikte?

Cowboy55 schreef:
"you seem as lost as the nation under trump" daarentegen is kunst. +:)+

Dank je :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:14

enzino schreef:
8nnemiek schreef:

Sja, ik houd niet van politici die persoonlijk worden. Niet in ons eigen land, niet in Amerika..
Ik ben niet direct een Biden fan, andersom zou ik nog steeds de grap met de dubbele boodschap over het mondkapje leuker vinden.
Maar ik geloof niet dat Trump ooit zoiets zou plaatsen. Het virus is immers maar een griepje, toch?