noviceh schreef:Heeft zij de selfie wel zelf gemaakt dan?
Het was een duidelijke selfie houding dus ja denk het wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
safina schreef:Letsdunit schreef:In die melding op facebook staat ook dat die graafmachine er al was en dus niet speciaal opgeroepen is om te graven.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de mensen die meenden een reflextie van iemand in haar jas te zien nu gelijk krijgen..en ze dus al eerder gedwongen ? bij hem was.
Ik snap het niet. Wat heeft het een met het ander te maken?
Even los daarvan, in het algemeen:
Ik word eigenlijk een klein beetje misselijk van die mensen die er zo met hun neus bovenop zitten, ter plaatse of via social media. Vol verwachting, als sensatiehongerige gieren, want je zal het moment maar missen dat het eerste lichaamsdeel tevoorschijn komt....
VivaLaVida schreef:begrijp wel wat je bedoelt hoor, estherpitout.
Ze is echt de verkeerde tegengekomen en helaas bestaan er zulke verknipte mensen..
dat realiseer je je soms gewoon niet echt meer.
ik ging van de zomer veel met zonsondergang de bossen in om wild te fotograferen.
En met mij zovelen, zo te lezen, die alleen het bos in gaan.
dan word je nu weer wakker geschud, dat het toch echt gevaarlijk kan zijn.
Het had eender van ons kunnen zijn die de verkeerde tegen was gekomen. Nu was het Anne..
safina schreef:Het verkeer is veel gevaarlijker dan het bos. Je kunt beter helemaal niet gaan fietsen.
vibabu schreef:Degene die moe en misselijk worden van mensen die in spanning wachten wat de nieuwste update wordt... misschien is het een idee om dan gewoon niet de reacties te lezen?
VivaLaVida schreef:begrijp wel wat je bedoelt hoor, estherpitout.
Ze is echt de verkeerde tegengekomen en helaas bestaan er zulke verknipte mensen..
ik ging van de zomer veel met zonsondergang de bossen in om wild te fotograferen.
Het had eender van ons kunnen zijn die de verkeerde tegen was gekomen. Nu was het Anne..
bigone schreef:VivaLaVida schreef:begrijp wel wat je bedoelt hoor, estherpitout.
En toch!! Het is net als met terrorisme, hoe vaker dit soort zaken gebeuren, hoe voorzichtiger mensen misschien toch worden. Ik merk, ondanks mijn grote mond dat ik drukke plekken op blijf zoeken na aanslagen, dat ik in Amsterdam of Brussel toch me niet prettig voel op plekken waar heel veel mensen zijn. En dat vind ik zo verschrikkelijk erg, dat je toch beperkt word in je leven, bewust of onbewust. Gekken zal je altijd houden, mensen die door deze mensen vermoord worden ook. Dat gebeurde vijftig jaar geleden en zal ook nooit stoppen.
_Reneee schreef:vibabu schreef:Degene die moe en misselijk worden van mensen die in spanning wachten wat de nieuwste update wordt... misschien is het een idee om dan gewoon niet de reacties te lezen?
Mee eens. Ik lees Facebookreacties sowieso niet. En ik snap dat mensen er op dit moment gewoon bovenop zitten, ik ben ook nieuwsgierig en leef intussen zo mee dat ik wil weten wat er gebeurd is. Jammer dat er eens in de zoveel tijd een moraalridder in dit topic komt roepen dat er gespeculeerd wordt. Speculeren is heel menselijk, vooral in zo'n geval. Zolang niet de meest absurde theorieën worden aangehaald lijkt het me heel gezond dat mensen zich afvragen wat er gebeurd zou kunnen zijn. Dat is in mijn ogen ook gewoon meeleven.
Riel schreef:Ik heb nog altijd hoop, hoop dat Anne nog leeft. Hoop dat ze goed geneest van de negatieve ervaring. Hoop dat ze nog een prachtig en mooi leven tegemoet gaat.
Lieve politie, lieve vrijwilligers, lieve hulpverleners, heel veel succes en kracht toegewenst met jullie zoektocht naar Anne.
Lieve ouders, lieve broers/zussen, lieve grootouders, lieve naasten van Anne ik hoop dat jullie, jullie Anne snel weer in jullie armen kunnen houden. Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze zware tijd.
Ik volg dit nieuws en ik brand een kaarsje, een kaarsje van licht, een kaarsje van hoop, hoop dat Anne snel weer levend gevonden wordt.
Cayenne schreef:safina schreef:Het verkeer is veel gevaarlijker dan het bos. Je kunt beter helemaal niet gaan fietsen.
Nou, toen ik nog jong was (vorige eeuw) waren er nog geen mobiele telefoons en moest ik 's ochtends om 7 uur in het pikkedonker 13 kilometer naar school fietsen, langs onverlichte rivieren, kanalen, bossen etc. Dat is tegenwoordig eigenlijk ondenkbaar, maar toen was je echt niet bereikbaar en in je eentje ben je gewoon best kwetsbaar.
safina schreef:Het verkeer is veel gevaarlijker dan het bos. Je kunt beter helemaal niet gaan fietsen.
estherpitout schreef:VivaLaVida schreef:begrijp wel wat je bedoelt hoor, estherpitout.
Thanks. Toch nog iemand die me snapt.
Ik wil ook helemaal niet zeggen dat je je moet leiden door angst. Enkel sommige risicos afwegen. Is het nodig die risicos te nemen als get geen noodzaak is?. Waarom in het pikkedonker als het niet perse hoeft? Als je ook overdag die mooie wandeling/tocht zou kunnen doen. Of probeer dan in het donker niet alleen te gaan. Wij gingen ook vaak in het donker de honden uitlaten. Maar dan waren we samen, met 2 honden. Ookal ga je alleen met 1 hond. Maar dan nog gingen we niet door het bos. Probeer als het kan in het zicht te blijven. Tuurlijk, overdag kunnen er ook dingen gebeuren. Maar het is toch vaak in het donker dat de duivel uit z'n holletje komt zeg maar.
melissac schreef:Er is wat gevonden in het bos, volgensmij gaan ze onderzoeken of het van anne is of niet. Er was net ook iemand die had ingezoomd op het kledingstuk wat de politieagent vast had en er leek een telefoon onder te zitten.
https://mobile.twitter.com/marcomoonnin ... 5113332736