Schietpartij en explosies in Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:47

Ja maar wat wil je dan dat NL doet? Niks? We zijn er al bij betrokken en moeten nu doorzetten. Juist voordat ze in NL aanslagen gaan plegen, tenminste we moeten het proberen.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:48

De IS vernietig je niet, als je de bovenste laag wegwerkt, dan is de laag daaronder nog veel kwader en zal er nog veel meer bloed vloeien. Je moet zorgen dat ze niet meer aanhangers krijgen en dat doe je door vluchtelingen op te vangen, ze een goede toekomst te geven en perspectief te bieden.

Mensen die goede toekomstperspectieven hebben radicaliseren niet. Dat is de enige manier om IS uit te roeien. Zorgen dat iedereen gelijke kansen krijgt. En niet zoals wij in de geschiedenis hebben gedaan, alles voor t westen...............

Ariannee

Re: Schietpartij en explosies in Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:49

frankrijk heeft terug gepakt :)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:49

LadyMadonna schreef:
Ik vraag me af in hoeverre er toestemming is gegeven om die foto's zo neer te zetten.....

Van het RTL stuk? Op verschillende foto's is geblurd en ook stukjes uit andere kranten vermeld, waarin nabestaanden hun verhaal doen. Ik denk zeker wel dat hiervoor toestemming gegeven is. :j

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:52

Echt vreselijk wat er gebeurd is. Eng, komt dichtbij zo. Had die beelden beter niet kunnen zien, bah.

Zoals ik al verwachtte zijn er weer een hoop mensen die meteen gaan roepen dat de grenzen dicht moeten en dat dat zou helpen tegen dit probleem.. Snap ik niet. De vluchtelingen maken deze dingen dagelijks mee en zijn juist hierom op de vlucht. Terroristen komen wel binnen, gesloten grenzen of niet. Vrees dat pvv veel stemmen gaat krijgen door dit gebeuren.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:55

Grenzen dicht betekend niet dat er niemand meer in (of uit) mag, maar wel dat je co troleerd wie er in komt of uit gaat."

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:56

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:57

R12312 schreef:
De IS vernietig je niet, als je de bovenste laag wegwerkt, dan is de laag daaronder nog veel kwader en zal er nog veel meer bloed vloeien. Je moet zorgen dat ze niet meer aanhangers krijgen en dat doe je door vluchtelingen op te vangen, ze een goede toekomst te geven en perspectief te bieden.

Mensen die goede toekomstperspectieven hebben radicaliseren niet. Dat is de enige manier om IS uit te roeien. Zorgen dat iedereen gelijke kansen krijgt. En niet zoals wij in de geschiedenis hebben gedaan, alles voor t westen...............

En dat het Westen ook eens stopt met zich zo te moeien in landen waar ze niets te zoeken hebben. Hou het bij je eigen gebied en laat die mensen het zelf uitzoeken en bepalen, of dat nu past in het wereldbeeld dat het Westen zo graag ziet of niet. Waarom mensen 'redden van dictators' in landen die geen flikker met ons te maken hebben bijvoorbeeld (Amerikanen in Irak toentertijd)?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:57

ik hoop echt dat hij de macht krijgt, word nl veel veiliger

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:58

saskiakefie schreef:
Als Geert Wilders de macht krijgt gaat het pas echt fout met NL :=

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.5443323

Als het kabinet nu valt, dan krijgt Wilders stemmen en dan ga ik verhuizen naar een ander land. Die man is zelf een terrorist hoe hij haat zaait. Vreselijk.

Chiave

Ariannee schreef:

Ik spreek je wel weer als hij aan de macht is. Dat wordt geen pretje. -O-

R12312

Ariannee schreef:

Hahaha lieve schat, hoe denk je dat Nederland veiliger wordt als die gek aan de macht komt

Anoniem

Ariannee schreef:

Natuurlijk meid, want twee bevolkingsgroepen tegen elkaar opstoken zal er echt voor zorgen dat het veiliger wordt in Nederland.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:59

Haat is niet te bestrijden met haat. Dat heeft nog nooit eerder gewerkt. En het is al zo vaak geprobeerd.

BeFunny

MalaQ schreef:
Ik gun ze besef van hun daden en berouw.......

Als ze dit krijgen stopt het moorden.

Electra63

Teddy321 schreef:
Ayasha schreef:
Oh fijn nu gaat er een foto rond van de neer geschoten mensen in dat theater want dat is blijkbaar respectvol. Erger nog is dat er staat dat ze slachtoffer zijn van de islam... :\

Ik heb m ook gezien Ayasha en werd er naar van. Buiten het bloederige en respectloze beeld van de foto (het zal je geliefde maar zijn die neergeschoten op social media wordt gezet) werd ik nog veel beroerder van de tekst erboven! Zoiets als: de foto van het verdronken jongetje Aysan werd ons meerdere malen door de strot geduwd, benieuwd wat ze met deze foto gaan doen""

Een nicht heeft hem ook gedeeld op FB. Ik vind het respectloos tegenover slachtoffers en nabestaanden en het dient geen doel. Ik heb erop gereageerd. Ik wacht haar antwoord af en anders verwijder ik haar uit mij vriendenlijst.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:00

finnens schreef:
Echt vreselijk wat er gebeurd is. Eng, komt dichtbij zo. Had die beelden beter niet kunnen zien, bah.

Zoals ik al verwachtte zijn er weer een hoop mensen die meteen gaan roepen dat de grenzen dicht moeten en dat dat zou helpen tegen dit probleem.. Snap ik niet. De vluchtelingen maken deze dingen dagelijks mee en zijn juist hierom op de vlucht. Terroristen komen wel binnen, gesloten grenzen of niet. Vrees dat pvv veel stemmen gaat krijgen door dit gebeuren.

Ja. Maar Wilders overdrijft weer alles. Hij heeft gelijk hoor. Maar dit is te rechts.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:03

R12312 schreef:
saskiakefie schreef:
Als Geert Wilders de macht krijgt gaat het pas echt fout met NL :=

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.5443323

Als het kabinet nu valt, dan krijgt Wilders stemmen en dan ga ik verhuizen naar een ander land. Die man is zelf een terrorist hoe hij haat zaait. Vreselijk.

wat doe jij nu?Hetzelfde als waar je GW van beticht.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:04

xHaithi schreef:
R12312 schreef:

En dat het Westen ook eens stopt met zich zo te moeien in landen waar ze niets te zoeken hebben. Hou het bij je eigen gebied en laat die mensen het zelf uitzoeken en bepalen, of dat nu past in het wereldbeeld dat het Westen zo graag ziet of niet. Waarom mensen 'redden van dictators' in landen die geen flikker met ons te maken hebben bijvoorbeeld (Amerikanen in Irak toentertijd)?
Er zijn maar heel weinig 'landen die geen flikker met ons te maken hebben' en al helemaal niet wanneer wij die landen graag aan de pomp in onze tank gooien.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:06

ik stem al heel lang op geert wilders

Teddy321

Maar op heel fb staan enge dingen. Zag er ook een langs komen met de tekst: Aanslagen in Parijs opent de ogen van burgers in Europa.....bewapen uzelf.""
Het moet echt niet gekker worden!!
Laatst bijgewerkt door Teddy321 op 16-11-15 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ariannee schreef:

Leuk voor je, maar ik zie niet hoe dit ook maar enige vorm van een toevoeging aan dit gesprek is.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:07

Teddy321 schreef:
Maar op heel fb staan engen dingen. Zag er ook een langs komen met de tekst: Aanslagen in Parijs opent de ogen van burgers in Europa.....bewapen uzelf.""
Het moet echt niet gekker worden!!

Daar is zelfs een topic over op Bokt. Staan ook heeel enge dingen in.

saskiakefie

Ariannee schreef:

Gefeliciteerd! +:)+

Chiave

Ariannee schreef:

Ja. Waarom? Omdat je het een fijn idee vindt dat hij "minder, minder!" roept? Dat hij zegt: "Oprotten met asielzoekers?" Dat áls hij aan de macht komt, hij twee volkeren tegen elkaar op gaat stoken en het dan een grote baggerbende wordt in Nederland?