Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R12312 schreef:De IS vernietig je niet, als je de bovenste laag wegwerkt, dan is de laag daaronder nog veel kwader en zal er nog veel meer bloed vloeien. Je moet zorgen dat ze niet meer aanhangers krijgen en dat doe je door vluchtelingen op te vangen, ze een goede toekomst te geven en perspectief te bieden.
Mensen die goede toekomstperspectieven hebben radicaliseren niet. Dat is de enige manier om IS uit te roeien. Zorgen dat iedereen gelijke kansen krijgt. En niet zoals wij in de geschiedenis hebben gedaan, alles voor t westen...............
saskiakefie schreef:Als Geert Wilders de macht krijgt gaat het pas echt fout met NL![]()
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.5443323
Teddy321 schreef:Ayasha schreef:Oh fijn nu gaat er een foto rond van de neer geschoten mensen in dat theater want dat is blijkbaar respectvol. Erger nog is dat er staat dat ze slachtoffer zijn van de islam...
Ik heb m ook gezien Ayasha en werd er naar van. Buiten het bloederige en respectloze beeld van de foto (het zal je geliefde maar zijn die neergeschoten op social media wordt gezet) werd ik nog veel beroerder van de tekst erboven! Zoiets als: de foto van het verdronken jongetje Aysan werd ons meerdere malen door de strot geduwd, benieuwd wat ze met deze foto gaan doen""
finnens schreef:Echt vreselijk wat er gebeurd is. Eng, komt dichtbij zo. Had die beelden beter niet kunnen zien, bah.
Zoals ik al verwachtte zijn er weer een hoop mensen die meteen gaan roepen dat de grenzen dicht moeten en dat dat zou helpen tegen dit probleem.. Snap ik niet. De vluchtelingen maken deze dingen dagelijks mee en zijn juist hierom op de vlucht. Terroristen komen wel binnen, gesloten grenzen of niet. Vrees dat pvv veel stemmen gaat krijgen door dit gebeuren.
R12312 schreef:saskiakefie schreef:Als Geert Wilders de macht krijgt gaat het pas echt fout met NL![]()
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.5443323
Als het kabinet nu valt, dan krijgt Wilders stemmen en dan ga ik verhuizen naar een ander land. Die man is zelf een terrorist hoe hij haat zaait. Vreselijk.
xHaithi schreef:Er zijn maar heel weinig 'landen die geen flikker met ons te maken hebben' en al helemaal niet wanneer wij die landen graag aan de pomp in onze tank gooien.R12312 schreef:De IS vernietig je niet, als je de bovenste laag wegwerkt, dan is de laag daaronder nog veel kwader en zal er nog veel meer bloed vloeien. Je moet zorgen dat ze niet meer aanhangers krijgen en dat doe je door vluchtelingen op te vangen, ze een goede toekomst te geven en perspectief te bieden.
Mensen die goede toekomstperspectieven hebben radicaliseren niet. Dat is de enige manier om IS uit te roeien. Zorgen dat iedereen gelijke kansen krijgt. En niet zoals wij in de geschiedenis hebben gedaan, alles voor t westen...............
En dat het Westen ook eens stopt met zich zo te moeien in landen waar ze niets te zoeken hebben. Hou het bij je eigen gebied en laat die mensen het zelf uitzoeken en bepalen, of dat nu past in het wereldbeeld dat het Westen zo graag ziet of niet. Waarom mensen 'redden van dictators' in landen die geen flikker met ons te maken hebben bijvoorbeeld (Amerikanen in Irak toentertijd)?
Ariannee schreef:ik stem al heel lang op geert wilders