Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vibabu schreef:Maar bruintje, als je in dit topic geen bron heb dan is het niet waar.....het moet in de media gestaan hebben want anders heb je het uit derde hand en dan is het gelogen. Pas dus op met wat je zegt....
bruintje123 schreef:Dat heeft niet altijd met het laatste te maken hoor. Er worden inderdaad dingen uit de media gelaten, soms om situaties niet te laten escaleren (bon.. is trouwens maar hoe je 'braaf volgen' opvat hier - gezien de aversie van de gemiddelde Nederlander tegen het oorspronkelijke asielbeleid en de aanpassingen hierin in de afgelopen paar weken volgt de regering eerder de gemiddelde Nederlander dan andersomMaar ook veel wat medewerkers zeker weten maar bewust niet verteld wordt.
We moeten wel brave schaapjes blijven en onze regering volgen.
bruintje123 schreef:Variant twee van de waterhoofdopmerking (zie paar pagina’s terug waarom zulke reacties niet handig zijnMaar we moeten allemaal positief zijn. Anders zijn we racisten:+
bruintje123 schreef:Bij reacties bij omroep Brabant staat dan wel weer dat er meerdere dronken waren.
Maar dat ze niet klem is gezet omdat ze meteen is aan gereden.
Maar wel meerdere dronken mannen.
Dus jou link is dan weer extra positief gemaakt.
De waarheid ligt daar dus in het midden.
Hoe dan ook. Misdragen hebben ze zich wel. Onze vredelievende hoog opgeleide niet drinkende moslims.
Wranglerbutt schreef:vibabu schreef:Van de week nog een Marrokkaanse bruiloft waar eerst iedereen even "halal" burger king ging eten. Vrouwen mogen niet aanstootgevend zijn en dragen een hoofddoek want een man zou wel eens opgewonden kunnen raken van haar. Maar vervolgens wel in een skinny jeans met een strak shirt lopen.
What's it to you? Maak je je ook druk om joden die bacon eten, refo's die stiekem tv kijken of andere hypocrieten?![]()
Om niet te beginnen over 'tolerante' Nederlanders die vinden dat iedereen zich maar moet aanpassen of anders oprotten
Wranglerbutt schreef:vibabu schreef:Van de week nog een Marrokkaanse bruiloft waar eerst iedereen even "halal" burger king ging eten. Vrouwen mogen niet aanstootgevend zijn en dragen een hoofddoek want een man zou wel eens opgewonden kunnen raken van haar. Maar vervolgens wel in een skinny jeans met een strak shirt lopen.
What's it to you? Maak je je ook druk om joden die bacon eten, refo's die stiekem tv kijken of andere hypocrieten?![]()
Om niet te beginnen over 'tolerante' Nederlanders die vinden dat iedereen zich maar moet aanpassen of anders oprotten
bruintje123 schreef:http://nieuws.tpo.nl/2014/11/21/vechtpa ... ch-geweld/
60 € per week krijgen zonder verdere kosten is natuurlijk ook vragen om dingen (drank) te kopen die niet nodig zijn in grote getallen.
Ook hier ontkent coa alles.
In veel azc's komt bijna dagelijks de politie. En wekelijks de ambulance.
Dat is niet verzonnen, helaas, maar waar.
Maar dat wordt bewust uit de media gehouden.
ravellie schreef:Echte Nederlander?
Kennis van de Nederlandse taal
Werken en/of maatschappelijk betrokken zijn
Kennis van de cultuur en geschiedenis van dit land ( oorlogsverleden, 5 mei,sinterklaas)
Kennis van normen en waarden ( sja, dat is niet alleen voor Nederland he, maar waarom zijn het in mijn wijk altijd de allochtonen die zorgen voor politie in de straat, geluidsoverlast, schreeuwende kinderen, keihard praten als je 1 minuut je mond moet houden i.vm.dodenherdenking, gebrek aan respect voor vrouwen, kinderen fatsoenlijk opvoeden)
Aanpassingsvermogen
Respect
Hmmmm...even los van de kaas,tulpen, molens, Amsterdam, free wiet en alles moet kunnen vind ik het toch een aardig plaatje.
Maar lijkt voor veel mensen toch een 'ver van mijn bed show'...ook voor mensen die binnen dit land wonen en deze nationaliteit hebben
ravellie schreef:Echte Nederlander?
Kennis van de cultuur en geschiedenis van dit land ( oorlogsverleden, 5 mei,sinterklaas)
Kennis van normen en waarden ( sja, dat is niet alleen voor Nederland he, maar waarom zijn het in mijn wijk altijd de allochtonen die zorgen voor politie in de straat, geluidsoverlast, schreeuwende kinderen, keihard praten als je 1 minuut je mond moet houden i.vm.dodenherdenking, gebrek aan respect voor vrouwen, kinderen fatsoenlijk opvoeden)
Aanpassingsvermogen
Respect
Hmmmm...even los van de kaas,tulpen, molens, Amsterdam, free wiet en alles moet kunnen vind ik het toch een aardig plaatje.
Maar lijkt voor veel mensen toch een 'ver van mijn bed show'...ook voor mensen die binnen dit land wonen en deze nationaliteit hebben
Sammie schreef:Achter gesloten deuren gebeuren ook vooral dingen die mensen zelf verzinnen...
Electra63 schreef:ravellie schreef:Echte Nederlander?
Aanpassingsvermogen
Respect
Het valt mij in jouw berichten op, dat jij alleen maar negatieve ervaringen hebt met allochtonen.
Ik heb in Rotterdam niet meer of minder slechte ervaringen met allochtonen (wie is er eigenlijk allochtoon ?) dan met autochtonen.
Diablo schreef:Sammie schreef:Achter gesloten deuren gebeuren ook vooral dingen die mensen zelf verzinnen...
Ik heb meerdere boeken gelezen, geschreven door vrouwen die onderdrukt werden, de dingen die daar achter gesloten deuren gebeuren, lusten de honden geen brood van.
Verzinnen ze dat allemaal? Dan kun je natuurlijk niets meer geloven, ook onze eigen media niet.
ravellie schreef:In Rotterdam kom ik af en toe, er woont familie.
Ben ook altijd weer blij als ik daar weg ben.
Als je ziet wat daar sávonds op straat rondhangt
Over 'jezelf onveilig voelen' gesproken.
Diablo schreef:Je hebt lezen en lezen.. Ik suggereer nergens dat dat allemaal verzonnen wordt. Wees alleen wel kritisch met wat anderen denken dat er achter bepaalde gesloten deuren gebeuren. Zeker als zijzelf er zelf geen toegang tot hebben..Ik heb meerdere boeken gelezen, geschreven door vrouwen die onderdrukt werden, de dingen die daar achter gesloten deuren gebeuren, lusten de honden geen brood van.
Verzinnen ze dat allemaal? Dan kun je natuurlijk niets meer geloven, ook onze eigen media niet.