Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_lizje schreef:Krijg steeds meer het gevoel dat sommige mensen/organisaties/whatever helemaal niet willen dat dit ding gevonden gaat worden. Mijn onderbuik gevoel zegt mij gewoon dat er meer speelt dan er verteld word.
miss_lizje schreef:Krijg steeds meer het gevoel dat sommige mensen/organisaties/whatever helemaal niet willen dat dit ding gevonden gaat worden. Mijn onderbuik gevoel zegt mij gewoon dat er meer speelt dan er verteld word.
gohya schreef:Ze hebben nieuwe radar beelden en gaan van die beelden uit dat het zo is.
Ik vind dat je dat niet kan maken zonder bewijs.
magda_90 schreef:Het gaat mij er ook niet om dat ik "nu moet weten wat er gebeurd is", het mij erom dat ik de berichten vaag vind of ze nu wel of niet weten waar het vliegtuig is. Ze zeggen van wel, maar hebben geen brokstukken gevonden, dat is imo erg tegenstrijdig.
Eerst maar het vliegtuig vinden, dan volgt de rest (hoop ik) vanzelf.