Gianti schreef:Als ik daar woonde zou ik niet uit mijn raam de volgende dag durven te kijken(en nu ook niet)
Ik ben heel dankbaar dat ik daar niet woon...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik snap echt niet wat hier in vredesnaam de lol aan is sorry hoor.
Via FaceBook word er blijkbaar een of andere random party invite verstuurt ( die wel geshared moet zijn door veel mensen anders krijg je echt niet 'zomaar' 15.000 aanmeldingen voor een random feestje ).
Vervolgens word het een dikke hype, radio en TV duiken erboven op terwijl de Amerikaanse ambassades in allerlei landen worden afgefikt.
En nu is 't een grote levensgevaarlijke bende daar, desondanks dat de ME en politie er is.
Mensen, wat de hell is het probleem.
Gewoon massaal afsluiten, ID erbij, woon je er niet? Jammer, kom je er niet in.
Dit is echt weer Nederland ten voete uit zeg.
En voor de mensen die er zijn; Nou, dikke helden hoor. Beetje alles kort en klein meppen.SdaphneS schreef:Die verslaggever van RTV Noord is een huis ingevlucht.
Nou, ik zou 't ook wel geweten hebben.
Wat als ze aan de huizen beginnen?
Straks worden er hele huizen vernield daarzo!
Courses schreef:Gewoon massaal afsluiten, ID erbij, woon je er niet? Jammer, kom je er niet in.
Annuuuhh schreef:Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben gaan kijken..Want een ramp zeg, rookbommen, vechten, gooien met hekken en flessen naar de ME..
Iemand heeft me voor m'n kop geslagen..toen ben ook snel weer weg gegaan. In totaal ben ik nog. 10 min geweest..
Iedereen die niet geweest is, is verstandig geweest!
Courses schreef:Ik snap echt niet wat hier in vredesnaam de lol aan is sorry hoor.
Via FaceBook word er blijkbaar een of andere random party invite verstuurt ( die wel geshared moet zijn door veel mensen anders krijg je echt niet 'zomaar' 15.000 aanmeldingen voor een random feestje ).
Vervolgens word het een dikke hype, radio en TV duiken erboven op terwijl de Amerikaanse ambassades in allerlei landen worden afgefikt.
En nu is 't een grote levensgevaarlijke bende daar, desondanks dat de ME en politie er is.
Mensen, wat de hell is het probleem.
Gewoon massaal afsluiten, ID erbij, woon je er niet? Jammer, kom je er niet in.
En voor de mensen die er zijn; Nou, dikke helden hoor. Beetje alles kort en klein meppen.SdaphneS schreef:Die verslaggever van RTV Noord is een huis ingevlucht.
Nou, ik zou 't ook wel geweten hebben.
Wat als ze aan de huizen beginnen?
Straks worden er hele huizen vernield daarzo!
Iris82 schreef:Courses schreef:Gewoon massaal afsluiten, ID erbij, woon je er niet? Jammer, kom je er niet in.
Nogmaals, waar laat je 15.000 man? Je kunt ze niet allemaal enkele reis terugsturen, dan gaan ze massaal over het spoor lopen en treinen vernielen. Nu ze er eenmaal zijn krijg je ze niet zomaar meer weg...
Iris82 schreef:Courses schreef:Gewoon massaal afsluiten, ID erbij, woon je er niet? Jammer, kom je er niet in.
Nogmaals, waar laat je 15.000 man? Je kunt ze niet allemaal enkele reis terugsturen, dan gaan ze massaal over het spoor lopen en treinen vernielen. Nu ze er eenmaal zijn krijg je ze niet zomaar meer weg...