Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Ze is nieuw en ze wordt de hemel ingeschreven, dat is volgens mij de reden dat veel mensen voor haar kiezen. Maar waarom ze nou de hemel ingeschreven wordt, daar ben ik nog steeds niet achter. Ik verwacht ook wel dat het uiteindelijk Buma wordt, en dat lijkt mij voor het CDA geen slechte lijsttrekker.
Anne_GTI schreef:Karl66 schreef:Ze is nieuw en ze wordt de hemel ingeschreven, dat is volgens mij de reden dat veel mensen voor haar kiezen. Maar waarom ze nou de hemel ingeschreven wordt, daar ben ik nog steeds niet achter. Ik verwacht ook wel dat het uiteindelijk Buma wordt, en dat lijkt mij voor het CDA geen slechte lijsttrekker.
Buma stemma....
geerke schreef:en groen links straft de werkende medemens
geerke schreef:en groen links straft de werkende medemens
sarabande schreef:geerke schreef:en groen links straft de werkende medemens
GL doet iets dat ze geen stemmen opbrengt, maar wel in het landsbelang is. Ik vind het niet verstandig, maar ze roepen niet allemaal loze beloftes
Karl66 schreef:Nederland geeft dagelijks 80 miljoen meer uit dan er binnenkomt, dus daar zal iets aan gedaan moeten worden en dat betekent dus zware bezuinigingen. Als er zo zwaar bezuinigd gaat worden, dan zal iedereen dat voelen, ook de werkende mensen. Iedereen die beweert dat je dit op kan lossen, zonder dat de werkende mensen daar iets van voelen, vertelt sprookjes voor het slapen gaan.
geerke schreef:Van ontwikkelingshulp is al lang bewezen dat geld geven niet werkt.
Dat zegt Pronk zelfs,die heeft het zo ongeveer uitgevonden.
sarabande schreef:geerke schreef:Van ontwikkelingshulp is al lang bewezen dat geld geven niet werkt.
Hij had het over de wijze van ontwikkelingshulp dij hij mede mogelijk gemaakt heeft
Tegenwoordig wordt dat heel anders gedaan en in de meeste gevallen profiteert Nederland er zelf weer van.
Het is tegenwoordig niet zo dat er maar een zak geld aan een dorpsoudste gegeven wordt die daar een gouden bed voor koopt, als je dat beeld nog in je hoofd hebt loop je inmiddels wel jaren achter.
geerke schreef:ben ik met je eens....maar je hoeft de werkende mens niet als eerste aan te pakken.
Ik heb altijd de indruk dat je in Nederland gestraft wordt als je werkt,de brandstof is niet te betalen(van iedere liter die je koopt om naar je werk te gaan,gaat 1.20 euro naar de staat)
Van ontwikkelingshulp is al lang bewezen dat geld geven niet werkt.