Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:dat zie ik, maar dat heeft toch niks met alphen te maken? Of moeten we hier nu alle schietpartijen gaan noteren? De schietpartij in groningen was een geweldsmisdrijf in een woning gaande, dat heeft niks te maken met een "verwarde maniak" die om zich heen gaat schieten
stef schreef:dat zie ik, maar dat heeft toch niks met alphen te maken? Of moeten we hier nu alle schietpartijen gaan noteren? De schietpartij in groningen was een geweldsmisdrijf in een woning gaande, dat heeft niks te maken met een "verwarde maniak" die om zich heen gaat schieten
Freggle_Edge schreef:Ik kom net uit de ridderhof vandaan.
de sfeer is warm en bizar en kalm tegelijk.
Alleen was de rust wel accuut weg toen een één of andere idioot het nodig vond om een winkelmedewerkster te bedreigen en deed alsof hij een geweer uit zijn tas haalde.
Mooi om te zien hoe alle winkeliers er meteen op af gingen om hem te grijpen.
Angst leek geen rol te spelen (al komt de emotie daarna wel natuurlijk),maar aanpakken die gast!
uiteraard zit die nu vast, maar wat bezield zo iemand nou weer?!
Freggle_Edge schreef:Ik kom net uit de ridderhof vandaan.
de sfeer is warm en bizar en kalm tegelijk.
Alleen was de rust wel accuut weg toen een één of andere idioot het nodig vond om een winkelmedewerkster te bedreigen en deed alsof hij een geweer uit zijn tas haalde.
Mooi om te zien hoe alle winkeliers er meteen op af gingen om hem te grijpen.
Angst leek geen rol te spelen (al komt de emotie daarna wel natuurlijk),maar aanpakken die gast!
uiteraard zit die nu vast, maar wat bezield zo iemand nou weer?!
Citaat:"Onze zoon heeft mensen onherstelbaar leed aangedaan en wij kunnen ons verdriet hierover niet in woorden uitdrukken. Een moeder geeft leven door, maar het voelt nu alsof ik de dood heb doorgegeven."
_biondaa schreef:Bah, ik vind het een vreselijke actie.
Er was ook een man met twee dochtertjes,
de dader richte zijn pistool op een van de meisjes, toen ging de vader daar voor staan.
helaas schoot die dader toen zijn andere dochtertje dood..
_biondaa schreef:Bah, ik vind het een vreselijke actie.
Er was ook een man met twee dochtertjes,
de dader richte zijn pistool op een van de meisjes, toen ging de vader daar voor staan.
helaas schoot die dader toen zijn andere dochtertje dood..
ElineThera schreef:Dat is wel een hele mooie citaat inderdaad! Ik verwijt de ouders ook niks, vind het persoonlijk ook een erg mooi gebaar dat ze dat willen. Daarom zei ik: misschien dat het de ouders kan helpen met het verwerken van wat hun zoon gedaan heeft.![]()
Stef: ik vermoed ook dat veel mensen dat hebben, maar kan het aan de ene kant wel begrijpen al vind ik het wel jammer want als ouder zijnde wil je dit natuurlijk niet en verwacht je zoiets niet van je zoon die je naar jou weten goed opgevoed hebt.