Daar zeg je wat!!

Jans schreef:Hoe kan iemand die daar continu paraat moet zijn smsen dan?dat vraag ik me nou al even af
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neej schreef:Rijnmond loopt echt ver achter op het moment.. verslaggever zegt "of de deken om half 11 gaat gebeuren" maar tis al wat later
Ohja, trouwens, nog iets over niet-giftige-rook die toch níet gezond is.. Das natuurlijk uiteindelijk logisch bedenk ik me net, rook is namelijk ALTIJD niet gezond om in te ademen dacht ik zo
maroescha schreef:Vriend van mij werkt bij brandweer oosterhout, dus bedacht me dat die daar ook wel zal zitten aangezien hij met die grote gele tanks werkt. zie onderstaande smsjes:
k smste um: lekker aan t blussen?
zegt ie: jeppa! worden zo afgelost, wij gaan zometeen die schuimaanval doen met de voertuigen van de vliegbasis.. jiehoee x bram
Neej schreef:Rijnmond loopt echt ver achter op het moment.. verslaggever zegt "of de deken om half 11 gaat gebeuren" maar tis al wat later
Ohja, trouwens, nog iets over niet-giftige-rook die toch níet gezond is.. Das natuurlijk uiteindelijk logisch bedenk ik me net, rook is namelijk ALTIJD niet gezond om in te ademen dacht ik zo
maroescha schreef:Creatas schreef:Maroescha, gaan ze dat met schuim ook met bambi buckets doen?
Ik weet niet wat bambi buckets zijn?
De info die ik heb is dat ze met militaire vliegtuigen vanuit de lucht gaan, 3x 750 liter schuim dus. momenteel is hij even druk. heb gevraagd of die als die tijd heeft wilt updaten.
Maar ik geloof toch liever de brandweer rechtstreeks dan de tv!
SteffiiY schreef:Neej schreef:Rijnmond loopt echt ver achter op het moment.. verslaggever zegt "of de deken om half 11 gaat gebeuren" maar tis al wat later
inderdaad, en het lijkt me ook vrij logisch dat deze wolk nog iets schadelijker is.
chemisch=chemisch, maakt niet uit wat voor stoffen er opgeslagen zijn.
RhealLover schreef:Ok minder nieuws, krijg te horen dat m'n broer die bij brandweer ergens in zuidholland zit nu ook moet uitrukken, of ik me ouders kan bellen dat ze n bed klaarzetten voor m.
Althans ik denk dat als er meerdere ploegen moeten komen ze extra hulp nodig hebben. Zit er veder niet bij en misschien gaa thet om aflossen
RhealLover schreef:Ok minder nieuws, krijg te horen dat m'n broer die bij brandweer ergens in zuidholland zit nu ook moet uitrukken, of ik me ouders kan bellen dat ze n bed klaarzetten voor m.
Althans ik denk dat als er meerdere ploegen moeten komen ze extra hulp nodig hebben. Zit er veder niet bij en misschien gaa thet om aflossen