Karl66 schreef:Ik vind dit een beetje een rare discussie worden.
Worden? Je vond de 53 eerdere pagina's plus de vorige topics heel normaal?
Citaat:
Op dit moment heeft Paars+ gewoon een zetelmeerderheid van 81 zetels en die houden ze gewoon tot de volgende verkiezingen. Om nu al te voorspellen wat er bij de volgende verkiezingen gaat gebeuren kan je gewoon niet zeggen.
Dat hangt geheel af van de kwaliteit van je glazen bol.
Citaat:
Er is nog geen regering, geen regeeraccoord, we hebben nog geen flauw idee hoe Rutten zich als premier zal ontwikkelen en hoeveel premiersbonus dat gaat opleveren en als belangrijkste, we hebben geen flauw idee hoe de situatie in Nederland op dat moment is. Op dit moment daarover speculeren heeft geen enkele zin.
Als het geen enkele zin heeft, is het dan niet beter om dit topic te voorzien van een mooi hangslot? Schiet een van de medemods aan of zo.... het onderwerp van dit topic is speculeren over de toekomst ('hoe nu verder'). Als dat geen zin heeft, heeft de discussie weinig bestaansrecht. Ik neem overigens aan dat je dit alles op persoonlijke titel schrijft en niet als mod van NM?
Citaat:
Als laatste is er dan de mogelijkheid van Paars+. Het grootste risico is dat de kiezers niet gecharmeerd waren van het laatste paarse kabinet. Maar aan het eind van de rit gaat het Paars+ afgerekend worden op z'n eigen beleid
Zou het? Zouden we in de tussentijd zoveel inzicht krijgen? Tot nu toe worden er voortdurend 'afrekeningen' gedaan op basis van oneliners... een echt inhoudelijk afrekenen op basis van beleid heb ik niet meegemaakt - het lijkt me wel verfrissend overigens