Citaat:criminaliteit had ik het over..... Dus imo wel belangrijk waar het vandaan komt.
de criminaliteit wordt denk ik alleen maar groter wanneer je genoodzaakt bent om je wiet bij ''iemand van de straat'' te halen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superwoman schreef:Ben ik met je eens hoor![]()
Vond het alleen zo zwart-wit overgebracht van sarabande.
@sarabande: Tuurlijk kies je een partij op zijn standpunten, maar je weet ook als kiezer dat bij een coalitie niet alle standpunten gehaald kunnen worden.
Marian_ schreef:Citaat:criminaliteit had ik het over..... Dus imo wel belangrijk waar het vandaan komt.
de criminaliteit wordt denk ik alleen maar groter wanneer je genoodzaakt bent om je wiet bij ''iemand van de straat'' te halen.
sarabande schreef:Dat is bekend, maar om op voorhand al je belangrijkste breekpunt te laten vallen, beloofd weinig goeds voor de rest van je zogenoemde standpunten.
marlinH schreef:Is er al ergens bekend gemaakt wie er wel mee doen vanavond bij het debat?
En weet iemand ook of dat wat er vanmorgen op tv geweest is ook ergens terug te zien is?
Citaat:De criminaliteit op de koper bedoel je, maar ik bedoel dat de criminaliteit bij de teelt al steeds grotere vormen aan het nemen is....naar mijn idee maakt het gedoogbeleid de verkoopmarkt groter en dus ook interressanter..
Onderling (op straat) heb je nu ookal verkoop...
Rinske schreef:marlinH schreef:Is er al ergens bekend gemaakt wie er wel mee doen vanavond bij het debat?
En weet iemand ook of dat wat er vanmorgen op tv geweest is ook ergens terug te zien is?
http://www.nu.nl/nieuws/2266789/lijsttr ... -niet.html
Nessah schreef:Lovely schreef:Christel, wat geert belooft, kan eenvoudigweg niet.
Oh ja, een ding kan wel: criminele Nederlanders terug sturen naar hun eigen land: Nederland.
Dat vind ik ook weer typerend.. Sommige zeggen "criminele buitenlanders het land uit" om vervolgens bij het topic Joran van der sloot te zeggen "laat hem lekker daar zijn straf uitzitten, wat moeten wij met hem"
Heino schreef:Da's ook onhandig, dan hebben we er niks meer aan. Waarom eerst investeren (althans, gevangenisstraf heeft toch ook een nut voor de gevangene) en dan wegdoen?
Heino schreef:Asyaa schreef:Schuldig voor democratie?
Uiteraard niet, wel voor discriminatie.
Maarre, bezuinigen op de geestelijke gezondheidszorg. Dus we laten de Joran van der Slooten lekker rondlopen?
christel1857 schreef:Bezuinigen is nog altijd iets anders dan afschaffen. Dus je suggereert iets wat niet aan de orde is.
Zware psychiatrische patiënten komen niet zonder behandeling te staan. Mensen die bij iedere scheet die verkeerd zit al bij de psychiater gaan zitten, dát mogen ze voortaan zelf betalen.
Sleeper schreef:Ik weet het niet hoor, maar over welke criminele mensen hebben we het hier eigenlijk? Want de zogenaamde buitenlandse probleemjongeren zijn hier allemaal geboren, dus Nederland is net zo goed hun land als de mijne.
edit; ik wil eigenlijk helemaal niet reageren omdat het een eindeloze en zinloze discussie is.