Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Citaat:ik lees amper positieve reacties van jou springert
Amper?? ik heb er nog geen voorbij zien komen.. Zelfs als wij in bep. zaken gelijk aantonen (met bewijzen/bronnen) wordt er nog als een stier op een rood doek op gereageerd, en dan NOG niet kunnen toegeven dat iemand ook wel eens gelijk kan hebben.. nee correctie: HEEFT!
En als er Moslim kindje met een kroontje in A'dam loopt, VOORAL niets moois in kunnen zien, nee gelijk een vergelijking erin gooien van een extremistische moordenaar wat niets met de Islam te maken heeft, ik vind het eigenlijk ronduit respectloos..
Doel lijkt steeds meer op het zwartmaken van Moslims en totaal niet zoeken naar een menselijke oplossing.. jammer..!
jameyskatje schreef:de 1e kan door een 14 jarige op zijn zolderkamer in elkaar geknutseld zijn.
de 2e is de grootste propegande die er bestaat, namelijk submission van theo van gogh. ook niet bepaald realistisch. heeft niets te maken met de vrouwen die wij op straat zien lopen. het gaat om de gewone moslimburgers van nederland.
zie jij nederland werkelijk zo??
dan nog is dit geen inhoudelijke reactie op mijn filmpjes. maar weer een negatief tegenvoorbeeld. zoals je net ook bij krips deed.
wat vind je van mijn filmpjes?
jameyskatje schreef:springert. er staan nog iets van 6 a 7 vragen open in dit topic. waar ik nog steeds geen antwoord op heb.
ik vertrek nu, dan heb jij alle tijd om hier op te antwoorden.
alhoewel ik wel een beetje hopeloos begin te worden.
je hoeft niet overal antwoord op te hebben. je kan ook gewoon toegeven dat je de vragen niet kunt beantwoorden. dan hoef ik tenminste niet meer te hopen.
jameyskatje schreef:weet je hoe het zit springert.
moslims zijn nu nederlanders.
accepteer het gewoon. neem het hoe het is. tijden veranderen.
moslims horen bij nederland, ze zijn nederlander!
acceptatie, dat maakt het leven voor jezelf ook een stuk makkelijker.
ps: mijn eerste filmpje waren toch duidelijk nederlanders!! het 2e filmpje is een algemene mededeling die overal kan gelden.
Springert schreef:jameyskatje schreef:de 1e kan door een 14 jarige op zijn zolderkamer in elkaar geknutseld zijn.
de 2e is de grootste propegande die er bestaat, namelijk submission van theo van gogh. ook niet bepaald realistisch. heeft niets te maken met de vrouwen die wij op straat zien lopen. het gaat om de gewone moslimburgers van nederland.
zie jij nederland werkelijk zo??
dan nog is dit geen inhoudelijke reactie op mijn filmpjes. maar weer een negatief tegenvoorbeeld. zoals je net ook bij krips deed.
wat vind je van mijn filmpjes?
Jouw filmpjes zijn geschoten van een Amerikaanse Moslim die hier kwam preken. Kun je met de beste wil van de wereld niet objectief noemen. Ik ga nu even googlen en ik zal wat voorbeelden tevoorschijn toveren van uitspraken door andere Imams, gedaan in Nederlandse moskeeen Zo terug.
CtjeLief schreef:je generaliseert, daarom valt er geen eerlijke discussie met jou te voeren..
CtjeLief schreef:JA want STEL je voor dat we wat positiever in het leven staan.. eng beeld he?! Ik heb moslimse vrienden, en ook collega's, en daar krijg ik heel veel van, dus ik zie inderdaad niet in waarom ik deze mensen de grond in zou moeten boren?? Jij noemt uitzonderings gevallen... ik benoem het merendeel...
Citaat:Ctjelief: Zie jij ook de problemen van veel marokaanse straatjongeren die er op dit moment een potje van maken?
Zie jij ook dat in sommige gevallen allochtonen enorme taalachterstanden hebben?
Zie jij ook dat de Islam in sommige gevallen de vrouw onderdrukt?