SteffiiY schreef:ik vind haar best wel een aansteller,als zij iets meemaakt is alles verschrikkelijk. maar al overkomt iemand anders is maakt het weinig uit.
Beatrix een aansteller, of wie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ik weet niet of het meisje is overleden, maar het ziet er niet heel goed voor haar uit zo op de foto...
Iris82 schreef:Welshcobfan schreef:Ik weet niet of het meisje is overleden, maar het ziet er niet heel goed voor haar uit zo op de foto...
Ik heb op de vorige bladzijde een reactie van iemand van Fok gepost die zei dat ie hoorde dat ze dood was. Maar ja, je kunt nergens vanuit gaan zolang het nog niet officieel bevestigd is...
crossmonster schreef:Ik ben wel benieuwd waarom hij deze gruwelijke daad heeft gedaan.
Jammer dat de gevangenissen zo mild zijn hier. Wat mij betrefd mag ie naar zijn geboorteland worden uitgeleverd om daar levenslang te zitten
suleilitha schreef:Citaat:misschien wel helemaal niet met opzet. zijn ze nog helemaal niet 100% uit!
Dat heeft de dader zelf toegegeven, dat het opzet was...
crossmonster schreef:Ik ben wel benieuwd waarom hij deze gruwelijke daad heeft gedaan.
Jammer dat de gevangenissen zo mild zijn hier. Wat mij betrefd mag ie naar zijn geboorteland worden uitgeleverd om daar levenslang te zitten