Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:eyecatscher gister in het nieuws is toch wel duidelijk gemaakt dat de tukse meer ongelukken heeft gehad als de nederlandse.
__Anouk schreef:Heb het ook wel gevolgd.
Vriendin van mijn zus vloog eerst een x met een Turkse Maatschappij en toen bleek de motor ofzoiets eigenlijk niet goed te werken.
Ik vlieg zelf ook het liefst met Nederlands vliegmaatschappijen, heb ik goede ervaringen mee gehad.
Dit jaar weer naar Turkije en mijn vader kon kiezen tussen een Turkse maatschappij en een Nederlandse, toch maar gewoon voor de Nederlandse gekozen.
Met dit verhaal wil ik trouwens niet zeggen dat alle Turkse vliegtuigmaatschappijen slecht zijn.
En dit trouwens ook een Nederlandse maatschappij had kunnen zijn, toch?
Heel veel sterkte passagiers en familie en vrienden etc.
Apple schreef:Eyecatcher, zo vaak komt het niet voor dat er een passagiersvliegtuig neerstort op Nederlandse bodem dus het maakt niet uit wat voor maatschappij het was. Ophef heb je toch.
Dat is ook gelijk het antwoord op de opmerking van Tallie_Ho die aangeeft nog nooit een dergelijk topic op Bokt te zijn tegengekomen. Sinds het bestaan van Bokt zijn er ook niet dergelijke vliegrampen op Nederlandse bodem geweest.
DenK4ever schreef:__Nathalie__ schreef:eyecatscher gister in het nieuws is toch wel duidelijk gemaakt dat de tukse meer ongelukken heeft gehad als de nederlandse.
En ik vraag me dan op mijn beurt weer af in hoeverre dat een realistische vergelijking is..
Hoeveel turkse maatschappijen, vliegtuigen, vluchten tegen hoeveel nederlandse??
Apple schreef:Eyecatcher, zo vaak komt het niet voor dat er een passagiersvliegtuig neerstort op Nederlandse bodem dus het maakt niet uit wat voor maatschappij het was. Ophef heb je toch.
Dat is ook gelijk het antwoord op de opmerking van Tallie_Ho die aangeeft nog nooit een dergelijk topic op Bokt te zijn tegengekomen. Sinds het bestaan van Bokt zijn er ook niet dergelijke vliegrampen op Nederlandse bodem geweest.
Eyecatcher schreef:Maar dan nog... Als er met een Fiat meer ongelukken gebeuren dan met een Ford, dan betekend het dus dat de mensen maar beter een Ford kunnen kopen, want daar gebeuren de minste ongelukken mee
Lovely schreef:Eyecatcher schreef:Maar dan nog... Als er met een Fiat meer ongelukken gebeuren dan met een Ford, dan betekend het dus dat de mensen maar beter een Ford kunnen kopen, want daar gebeuren de minste ongelukken mee
Nee, want dat maakt de Ford-dichtheid groter en daardoor juist een grotere kans op ongelukken met Ford.
Lielle schreef:IJsafzetting in Buffalo twee weken geleden
Nathalie, in 1994 nog een ongeluk met de KLM Cityhopper, ongeluk met Transavia in Faro; enorm ongeluk in Tenerife met KLM jaren geleden. Kwestie van perceptie