Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Overigens hoorde ik net de belachelijke uitspraak :"Ze kunnen er niks mee te maken heben, het zijn dokters!"
Lusitana schreef:Een ander zei, overigens wel terecht:"Bij een ander waren de kinderen al uit huis geplaatst, waarom bij de McCanns niet?"
Ze zei dat de verwaarlozing gewoon tot de verdwijning van Maddei geozrgd heeft, of ze nu leeft of niet. Ze wilde een open mind daarin houden, maar als ze gewoon een oppas hadden gehuurd of een "nanny" hadden meegenomen, was het niet gebeurd. Ze vond dat ze alleen al daarom in het gevang hoorden.
Lame schreef:Vanmorgen was op de radio bij 538 een commercieel technisch reserschebureau wat ook onderzoek naar Madeline in opdracht heeft gedaan...
Betteke schreef:Hoeveel je ook van je partner houdt, ik kan me niet voorstellen dat als je vrouw je eigen kind om het leven heeft gebracht, dat je haar dan nog de hand boven het hoofd houdt.
Maar het betreft hier diepgelovige mensen, misschien dat dat ook meespeelt.
Lusitana schreef:Dat is dus waar ik me boos ommaak, ze gooien alles op de Portugese politie, dat die zo slecht is, maar alles, alles is in samenwerking gegaan. Ze maken gebruik van de meest geavanceerde onderzoeksmethodes, buiten Portugal in sommige gevallen, kosten noch moeite wordt gespaard.
Lieke_M schreef:Die lijklucht aan haar hemd, kan dat niet afkomstig zijn van de lucht die aan de knuffel hangt en van die knuffel tegen haar aan te drukken, of bv het hoofdkussen van maddie ofzo??
Passorapard schreef:Maar ook van dat bloed.Ze zeggen dat het van dat kindje komt.
Dat kan zo zijn maar ze kan zich dan toch ook gestoten hebben of iets dergelijks?
flowerxxx schreef:Het is voornamelijk triest voor al die andere vermissingszaken. Ik denk dat mensen het in de toekomst niet meer zo serieus gaan nemen. En dat mensen geen grote acties meer opzetten voor andere kinderen.
Passorapard schreef:Maar ook van dat bloed.Ze zeggen dat het van dat kindje komt.
Dat kan zo zijn maar ze kan zich dan toch ook gestoten hebben of iets dergelijks?
Mistic schreef:Passorapard schreef:Maar ook van dat bloed.Ze zeggen dat het van dat kindje komt.
Wij als buitenstaanders krijgen minder dan de helft mee van de bewijzen die gevonden zijn. Ik ga er van uit dat er meer bloed is gevonden dan zou passen bij een schaafwondje.
Immers ze gaan er al een tijdje van uit dat ze niet meer leeft.
Lusitana schreef:Overigens hebben de McCanns voor 2006 in Amsterdam gewoond (ik meen twee jaar).
russel schreef:Ik ben wel eens benieuwd naar hun gangen in hun priveleven. Ze kennen nogal wat mensen, dus nog al out-going.