Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zep schreef:Ik vind Halsema helemaal niet zo slecht, maar kan me niet in de aanpak van Groenlinks vinden. Ze hebben best wel een punt met een groot aantal van hun programmapunten, maar de manier waarop ze dat willen gaan aanpakken lijkt me dan weer niet zo handig.
chevax schreef:@Figora: vind je de SP werkelijk erger dan Wilders?
AikePeer schreef:Ik vind Wilders heel goede standpunten hebben!!
Kijk naar de criminaliteit hoeveel procent daarvan is van buitenlandse afkomst? Hoe kun je nou ooit proberen die groep van de bevolking te "verbeteren" als er jaarlijks zoveel bijkomen?
Zijn manier vind ik alleen te radicaal, daarom vond ik Pastoors beter. Zij durven problemen te benoemen en maken het niet rooskleuriger dan het is!
Sansje schreef:Hoe staan de peilingen nu eigenlijk... nog altijd nek aan nek tussen CDA en PvdA?
CGJ12 schreef:Femke wil het milieu streng aanpakken (helemaal niet verkeerd), maar zoals Rutte bedoelde: je kunt beter 1 miljard in China/India in het milieu investeren dan 10 miljard hier...... Daar heeft het milieu veel méér belang bij.
De kraan dichtdraaien bij het tandenpoetsen levert helemaal niks op. Dat is hooguit symboolpolitiek. Slaap zacht.
chevax schreef:Ben ik ook erg benieuwd naar. Net op het journaal geloof ik dat PvdA ergens al veel stemmen kreeg, maar hoe en wat weet ik niet. Spannend.
chevax schreef:Tja, Wilders heeft hele duidelijke standpunten, dat klopt. Zo lang het over buitenlanders gaat. Het antwoord van Wilders op bijna iedere vraag is: "Allochtone jongeren die in de criminaliteit raken, moeten worden uitgezet". Hij roept wel een aantal dingen over zorg en zo, maar dat zal hem verder worst zijn.
Iris_safarii schreef:Als ik zou mogen stemmen zou het zeker SP zijn!
Marijnissen heeft goede punten, en is zeker van zijn zaak!
chevax schreef:Over Wilders kun je eindeloos discusseren. Hier wijk ik wel van mijn standpunt af; ik vind altijd dat je in discussies kunt leren van anderen. Maar als het over Wilders gaat, ben ik (geef ik zelf toe) heel intolerant.
chevax schreef:Er wordt wel geïnvesteerd in dijkophogingen, maar zoals terecht is opgemerkt, kan dat niet eindeloos doorgaan. Qua zeewering hebben we één van 's werelds meest ingenieuze systemen gebouwd. Maar je kunt toch ook niet zeggen "we maken ons hier in NL niet meer druk, want de echte grote vervuilers doen het ook niet."
Ik vond trouwens gisteren Femke Halsema wel erg grappig toen ze tegen Rutte zei dat Schiphol vanzelf wel in zee komt te liggen als het zo door gaat.
Bealy schreef:chevax schreef:Over Wilders kun je eindeloos discusseren. Hier wijk ik wel van mijn standpunt af; ik vind altijd dat je in discussies kunt leren van anderen. Maar als het over Wilders gaat, ben ik (geef ik zelf toe) heel intolerant.
Eens. Dat mensen op Wilders stemmen begrijp ik écht niet. Een haatzaaidende, xenofobe politicus die het maar over één onderwerp kan hebben.
Bealy schreef:chevax schreef:Over Wilders kun je eindeloos discusseren. Hier wijk ik wel van mijn standpunt af; ik vind altijd dat je in discussies kunt leren van anderen. Maar als het over Wilders gaat, ben ik (geef ik zelf toe) heel intolerant.
Eens. Dat mensen op Wilders stemmen begrijp ik écht niet. Een haatzaaidende, xenofobe politicus die het maar over één onderwerp kan hebben.