Wolf Ne, Be, Du deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:30

tienus63 schreef:
Voor wie het interessant vindt, artikel uit de Groene 2003 over schrijver van boek Eco Nostra
https://www.groene.nl/artikel/vegetaris ... an-misdaad

En een recent interview met deze schrijver/journalist

https://www.wyniasweek.nl/peter-siebelt ... wregering/

Zéker interessant. Naar aanleiding van de website van Volkert en de zijnen, voorspelde ik een moord. Dat was in de laatste week van april 2002. Nog geen 2 weken later was het zover.

Huiveringwekkend hoe volkomen geobsedeerde personen hun visie op natuurbescherming ten uitvoer brengen, ten koste van...

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:14

DuoPenotti schreef:
https://archive.is/8C1Wl

https://www.telegraaf.nl/binnenland/ext ... 83632.html

Extreme dierenactivisten belagen boeren, politici en jagers: ’De fik erin!’
APELDOORN - Extreme dierenactivisten hebben het weer volop gemunt op politici, boeren, jagers en slavenbedrijven. Nu inlichtendiensten de prioriten hebben verlegd, verharden de acties snel.
Bert Huisjes
Bert Huisjes

En dat loopt dan vrij rond :n

Citaat:
Extreme dierenactivisten belagen boeren, politici en jagers: ’De fik erin!’
APELDOORN - Extreme dierenactivisten hebben het weer volop gemunt op politici, boeren, jagers en slavenbedrijven. Nu inlichtendiensten de prioriten hebben verlegd, verharden de acties snel.

Deze malloten (en dan druk ik me heel netjes uit) wordt toch geen strobreed in de weggelegd? Ik ben mijn vertrouwen in rechtsgelijkheid en vrouwe Justitia echt kwijtgeraakt tot mijn grote verdriet.

Mellow

Re: Wolf Ne, Be, Du deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:20

Nou zeg dat. Mijn verbazing was groot dat alle aanklachten en boetes gewoon van tafel geveegd werden. En ze blijkbaar dus gewoon je stallen in mogen lopen en dit geen huisvredebreuk is.
Heel eng...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Huisvredebreuk, erfvredebreuk, doxing, het mag blijkbaar allemaal.

Bijna verkiezingen.
Je weet wie het buitengebied en de dieren vogelvrij verklaard en wie niet.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:35

Wat een engerds.

Ik kwam net in het bos tussen Ede en Otterlo 2 lieve oude dames met twee kleine hondjes tegen. Ze zagen dat ik de hond wel aan de lijn had. Praatje aangeknoopt, ze wisten niet dat de hond daar niet los mocht. Ze wisten wel dat er wolven liepen maar ze dachten dat ze aan de bosrand veilig waren. Helaas niet. De wolven die ik tot nu toe gezien heb was beide keren aan de rand van het gebied. Dat er al diverse hondjes slachtoffer waren geworden wisten ze wel. Een van de hondjes was doof en bijna blind. Ze hebben ze weer snel in het fietskarretje gezet.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:39

Waarom laten ze het protest tegen het schieten van Bram en XR dan ook zo uit de hand lopen. Als hij gewoon de volgende dag meteen was afgeschoten was er niets aan de hand geweest. Maar die gekken krijgen ook alle kansen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:40

Ik heb altijd Studio Brussel aan en net ging het op het nieuws over dat paard in België. Werd natuurlijk alleen Jan Loos geïnterviewd die keihard zei dat het onbegrijpelijk was dat er nog mensen met dieren waren die geen wolfwerende afrastering hadden en dat die zichzelf geen dierenliefhebber mogen noemen. Zo dan.

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:25

Bloodymary schreef:
Ik heb altijd Studio Brussel aan en net ging het op het nieuws over dat paard in België. Werd natuurlijk alleen Jan Loos geïnterviewd die keihard zei dat het onbegrijpelijk was dat er nog mensen met dieren waren die geen wolfwerende afrastering hadden en dat die zichzelf geen dierenliefhebber mogen noemen. Zo dan.

Ik heb echt zo te doen met alle diereigenaren die dit te horen krijgen. Wolven gaan aan alle kanten onder en over de rasters - die lijken echt niet tegen te houden. Dan ben je je dier(en) kwijt en krijg je ook dit nog...

En dat verhaal in de Telegraaf... ik heb echt al een tijd het vermoeden dat schieten van Bram een symbool is geworden, en dat de activisten dat tegen proberen te houden, en daarmee jagers in gevaar brengen en alles vertragen.

(Ik hoop dat ze daar in het bos gaan liggen en Bram ze komt 'knuffelen', echt...)

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden