Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Libra76 schreef:Ik vraag mij weleens af of dit kabinet niet kan vallen op stikstof. Er is in het regeerakkoord afgesproken dat ze de klimaatdoelen gaan halen van 2030. Met het beleid dat Wiersma nu probeert gaat dat niet lukken. Zeker in de aankomende rechtzaken van Greenpeace en andere organisaties, is het zeggen dat we sturen op innovatie niet genoeg. Dit kabinet gaat van de ene crisis na de andere crisis.
prompter schreef:Ik vraag me af of de PVV stemmers wél blij met haar zijn. Ze roept wel veel en bezigt stoere taal, maar er komt gewoon niets concreets uit haar handen.
Electra63 schreef:Als ik op X of SM kijk, zijn de PVV-stemmers best nog wel blij. Eindelijk een minister die haar rug recht houdt, ondanks de tegenwerking van NPO, oppositie en NSC.
Shadow0 schreef:Electra63 schreef:Als ik op X of SM kijk, zijn de PVV-stemmers best nog wel blij. Eindelijk een minister die haar rug recht houdt, ondanks de tegenwerking van NPO, oppositie en NSC.
Ik heb het idee dat veel accounts gewoon nep zijn overigens, of op z'n minst een heleboel dubbele accounts, en ook echt bedoeld om te manipuleren.
De schuld richting Jetten schuiven is bv zo onwaarschijnlijk nep. Niemand denkt dat werkelijk. Maar vanuit het doel is het wel heel begrijpelijk om daar een boeman van te maken: het voorkomen van een 'redelijk midden' waarbij enigzins capabele politici enigzins zinvol beleid gaan maken.
BigOne schreef:PVV heeft al jaren tussen de 16 en 19 zetels. Dus er is echt een flinke club die ontzettend anti anderen is.