Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wintu schreef:Dieren en draad...dus hier geen draden meer
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Draad is er af en meneer is weer in de benen, maar nog erg verdwaasd. Dus veel geld en tijd kwijt, stroomdraad allemaal verwijderd nu. Wolvenraster voor dieren met geweien of hoorns vind ik inmiddels dan een nogo.
Citaat:2 oktober 2024/Borken Raesfeld/Noordrijn-Westfalen/Duitsland
Aanval op schapen
3 schapen gedood
www.wolfskarte-gahlen.de
DubbelFun schreef:@wintu: gelukkig goed afgelopen.Zou die enquete ook openbaar zijn?? Ik geloof er nl niets van.Citaat:‘In een recente enquête onder 10.000 Europeanen in tien lidstaten verklaarde 68 procent van de ondervraagden dat wolven strikt beschermd moeten worden.’
Geloofwaardigheid EU
Benzz schreef:Ik had vanmiddag iemand van Staatbosbeheer aan de telefoon en toen kwam het gesprek op de wolf. Daarop werd gezegd: die gaat niet weg en als je afschot wil dan werkt het niet, want dan moet er een hek om NL. We zullen er mee moeten leren leven.
Kreeg er een beetje de kriebels van, tijdelijk mee leren leven is prima, maar de rest van mijn leven omdat ze niet geschoten mogen worden lijkt mij echt onmogelijk.
Nyaleti schreef:Tienus nee we hebben gisteren op Facebook geleerd dat een wolf de darmen er niet uittrekt! Dit is in scène gezet![]()
Gadsamme Wintu wat schrikken..
En dat is dan 1 draad met een duidelijke begrenzing erachter..
Heeft de politie hem verdoofd? Of is dat door de dierenarts gedaan en heeft de agent het geweer toevallig vast?
Kaja schreef:Wat ontzettend sneu Wintu, gelukkig voor iedereen ( maar vooral het dier) goed afgelopen.
Een paar pagina’s terug ging het wederom over KBH. Ik geloof dat je die “optie” wel uit het lijstje kan schrappen, aangezien meerdere gemeentes juist bezig zijn met het ‘opruimen’ van HR honden.
Daar kan je de KBH ook onder scharen.
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/168559 ... jke-honden
https://eenvandaag.avrotros.nl/amp/nog- ... -pak-door/
tienus63 schreef:Ik was heel blij met je bericht dat ie weer in de benen was, Wintu!
Houdt ie zich lekker op temperatuur?
Wat een avontuur weer.
tienus63 schreef:Kennissen van ons hebben een hitsige alpaca hengst.
Maar die uit het ook richting mensen, die wordt of is zelfs link.
Die solliciteert naar een enkele reis.
Hoe heet de bok eigenlijk?