Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:En stiekem pro Russisch heb ik de indruk.![]()
Als meer geld niet meer bevredigt komt meer macht om de hoek kijken.
pien_2010 schreef:Babootje schreef:En stiekem pro Russisch heb ik de indruk.![]()
Als meer geld niet meer bevredigt komt meer macht om de hoek kijken.
Hij heeft een tijdje terug rare voorstellen gedaan hoe vrede te krijgen in Oekraïne. Raar want daar gaat Zelensky over met zijn regering, dus iedereen was stom verbaasd en hij had ook hierover met Poetin gesproken. Sindsdien is hij gaan draai konten.
Citaat:Parlementsleden en andere voormalige gekozen leiders van Rusland die verenigd zijn in hun verzet tegen Poetin, steun voor de soevereiniteit van Oekraïne en verlangen naar democratie.
irmaz schreef:Ondertussen wordt er in Polen geschiedenis geschreven door het eerste congres van volksvertegenwoordigers van Rusland.Citaat:Parlementsleden en andere voormalige gekozen leiders van Rusland die verenigd zijn in hun verzet tegen Poetin, steun voor de soevereiniteit van Oekraïne en verlangen naar democratie.
Hun doel is om Putin te vervangen door een democratisch bewind.
https://twitter.com/officejjsmart/statu ... 5166814208
https://twitter.com/Flash_news_ua/statu ... 9495881728Citaat:Een spoortrein met brandstof, klaargemaakt voor levering aan de Russen in Oekraïne, is 's nachts in Jekaterinenburg opgeblazen.
De nationale beweging van het Legioen 'Vrijheid van Rusland' nam de verantwoordelijkheid.
irmaz schreef:Ik vind het ook een hele mooie ontwikkeling, nu maar hopen dat ze snel veel aanhang genereren vooral van degenen die Rusland ontvlucht zijn voor de mobilisatie![]()
Ik heb dat bericht mbt Starlink proberen uit te zoeken maar ik kan alleen het incident van een paar weken geleden vinden. Elon Musk heeft toen uiteindelijk toegezegd dat hij het verschil zelf wel zou bijpassen. Mede als gevolg daarvan heeft de VS toen toegezegd om ook een andere verbinding voor het Ukraïnse leger te gaan verzorgen. Ik snap eigenlijk niet waar het huidige bericht over de haperingen van Starlink vandaan komt, er wordt op Twitter helemaal geen melding van gemaakt
Citaat:NAVO-leden hebben Oekraïne van bloed in blik voorzien voor de strijdkrachten van Oekraïne. Het was besmet met hiv en hepatitis. Dit bedreigt het land met een epidemie van dodelijke ziekten.
Maar de vijanden zijn nog steeds 'Moskovieten'.
Babootje schreef:Ik kan me best voorstellen dat er bloed heen gaat voor bloedtransfusies. Maar dat is in de regel goed gecontroleerd bloed.
Citaat:Volgens CNN zijn 1,3 duizend Starlink-terminals van de 25K in UA uitgeschakeld. Arestovych bevestigde dat sommige terminals zijn losgekoppeld om redenen die niet kunnen worden bekendgemaakt (niet om financiële redenen zoals aangegeven door CNN).