8nnemiek schreef:Mijn hemel ja, even een paar pagina's bijgelezen, maar wat een onzin komt er weer voorbijJe zou bijna medelijden krijgen met mensen wiens leven zo om angst en argwaan draait..
ik ook.
En nee, Shuttel deelt het zelf niet, MAAR, de gegevens komen wel bij Shuttel vandaan:
Citaat:CO2-rapportage woon-werk en zakelijke mobiliteit
Het is een uitdagende tijd voor werkgevers met meer dan 100 medewerkers. Vanaf januari 2023 moeten alle reizen van medewerkers geregistreerd worden. Zo wil de overheid zicht krijgen op de hoeveelheid CO2-uitstoot uit zakelijke mobiliteit.
Dus de overheid heeft straks een overzicht met hoeveel kilometers er gemiddeld per werknemer gereisd wordt binnen een bepaald bedrijf.
Het valt me wel op dat je kennelijk maar voor CO2 reductie moet zijn, tegen mag niet. Maar jullie willen dan dus ook de boeren weg hebben met hun melkgevende CO2-, en stikstof fabriekjes. En mag kinderen krijgen nog wel? Of een huisdier houden? Want dat geeft ook CO2.
En de herbouw van huizen in Groningen natuurlijk ook, dus daar stoppen we dan ook maar mee?
De kindertoeslagenaffaire gaat niet over CO2, dus dat praat dan de besluiten van de regering goed?
Politiek gaat niet alleen maar over CO2, maar momenteel lijkt het daar voor 80% wel over te gaan.
Maar goed, je moet hier kennelijk D66 stemmen. Tja, dat heb ik niet gedaan. Maar wel gewoon een normale partij, maar wel eentje die wat meer bij mijn visie aansluit.