Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Zou iemand in een paar zinnen kunnen uitleggen wat een vreemdelingenlegioen is? Heb geprobeerd te Googelen maar kom er niet uit...
Pareltjes schreef:Kaus schreef:Zou iemand in een paar zinnen kunnen uitleggen wat een vreemdelingenlegioen is? Heb geprobeerd te Googelen maar kom er niet uit...
Dat is een leger dat tot geen enkel land behoord waar iedereen zich bij aan kan sluiten maar aan een superstreng regiem wordt onderworpen. Het Franse vreemdelingen legioen is even beroemd als berucht en is al in vele oorlogen ingezet.
Kaus schreef:Pareltjes schreef:
Dat is een leger dat tot geen enkel land behoord waar iedereen zich bij aan kan sluiten maar aan een superstreng regiem wordt onderworpen. Het Franse vreemdelingen legioen is even beroemd als berucht en is al in vele oorlogen ingezet.
Dankjewel! Als het tot geen enkel land behoort, waarom is er dan specifiek een Franse?
Edit: ah ik zie je toevoeging. Dat maakt het duidelijker
pien_2010 schreef:En als sanvulling op San. Mijn man vertelde dat als er mensen crimineel zijn, cq gezocht worden, ze zich kunnen aansluiten zonder uitgeleverd te worden naar het land dat ze wil hebben en ze worden betaald door de Franse overheid. Dus vandaar ook berucht. Ze krijgen een pittige opleiding en zijn zeer goed getraind.
Pareltjes schreef:Okee dan heb ik dat verward met het Spaanse legioen kennelijk...
Huurlingen zullen toch wel die kant op gaan...
pien_2010 schreef:En als aanvulling op San. Mijn man vertelde dat als er mensen crimineel zijn, cq gezocht worden, ze zich kunnen aansluiten zonder uitgeleverd te worden naar het land dat ze wil hebben en ze worden betaald door de Franse overheid. Dus vandaar ook berucht. Ze krijgen een pittige opleiding en zijn zeer goed getraind. Niet iedereen is dus crimineel voor alle duidelijkheid.
pien_2010 schreef:En als aanvulling op San. Mijn man vertelde dat als er mensen crimineel zijn, cq gezocht worden, ze zich kunnen aansluiten zonder uitgeleverd te worden naar het land dat ze wil hebben en ze worden betaald door de Franse overheid. Dus vandaar ook berucht. Ze krijgen een pittige opleiding en zijn zeer goed getraind. Niet iedereen is dus crimineel voor alle duidelijkheid.
_San87_ schreef:"The politicians have agreed that the Ukrainian delegation will meet with the Russian delegation without preconditions on the Ukrainian-Belarusian border, near the Pripyat River," his office said."
https://edition.cnn.com/europe/live-new ... d9f287b976