Ik vind hem ook met de jaren een charmante hoofd hebben gekregen.
Indrukwekkend die kranten. Benieuwd hoe ze het gaan inrichten. Niet alleen coronaproof maar ook qua beveiliging.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:luxx schreef:Super sexy man! En inderdaad een man die hoe ouder hoe knapper wordt. Dat hebben sommige mannen... Sowieso sinds hij gedag tegen zijn snor gezegd had, maar dat is persoonlijke smaak denk ik, ik houd echt niet van snorren, sowieso niet van gezichtshaar
Huh? Verkeerde topic, denk niet heel gepast in dit topic..
Justme_Lisaa schreef:Ik vond het niet gepast om het zo te omschrijven, maar dat is mijn mening. Heeft niets te maken met dat ik blijkbaar eeninon topic meisje ben
Justme_Lisaa schreef:luxx schreef:Super sexy man! En inderdaad een man die hoe ouder hoe knapper wordt. Dat hebben sommige mannen... Sowieso sinds hij gedag tegen zijn snor gezegd had, maar dat is persoonlijke smaak denk ik, ik houd echt niet van snorren, sowieso niet van gezichtshaar
Huh? Verkeerde topic, denk niet heel gepast in dit topic..
Cowgirl schreef:Maar ik had laatst ook een Boulevard aflevering gezien waarin ik dacht..nou die jaartjes beginnen nu wel te komen of hij was gewoon moe of de zaak......
ClaudiaHS schreef:Sabri, die lagere kosten gaan niet op.
De doodstraf gaat heel erg veel aan vooraf en de totale kosten zijn veel hoger dan iemand opsluiten in de bak.
Sabri schreef:Ja Morganlefay, ik begrijp wat je bedoeld. Ik vond hem ook op bepaalde manier ernstig kijken. Bv laatste fragment toen hij naar beneden keek in RTL boulevard afsluiting..
Ik ben er kapot van. Echt verdrietig. Opgegroeid van kleins af met Peter R. Peter R was er altijd, en heb destijds met bewondering zitten kijken naar zijn emotionele oproep en bijdrage Nicky Verstappen en Tanja Groen.
Ik ben nooit voor de doodstraf geweest maar ik ga er nu toch anders over denken. Als het zo vaststaat dat die jongen die hem vermoorde dat deed, dan kost dat onze maatschappij zo vreselijk veel geld aan verblijf, etc. Met dat jong wordt het nooit meer wat, een jong dat bovendien in dezelfde stad is opgegroeid als ik!
Dit soort jongens draagt enkel bij dat ons mooi Nederland kapot wordt gemaakt. De kosten om hem een levenslang in de gevangenis te houden, te bewaken, voeden, hem te vermaken, en dat jaren lang, het voegt niks toe. Het kost enkel gigantisch veel geld.
Het zou zoveel mooier zijn als we die kosten kunnen besparen door hem de doodstraf te geven en die dan besteden aan dat het geld gaat naar meer wijkagenten, de arme gezinnen, of kinderen met erge ziekten maar waarvan de medicijnen te duur zijn. Want zo een Delano G in levenslang opsluiten en voeden, hem vermaken etc, daar kun je toch veel nuttigere dingen mee doen.
Of dat er bv medische experimenten op worden uitgetest, zodat bv minder apen als proefdier hoeven te worden gebruikt, of bv hem electrische schokken geven in de hersenen bij leven, wat ze nu bij levende honden willen gaan doen, om te onderzoeken welk effect dat op een lichaam heeft..
Alja schreef:Sabri levenslang is natuurlijk nooit levenslang in Nederland en daarbij vind ik ook dat geen enkele rechter mag beslissen over leven of dood.
Daarbij was Peter zelf ook faliekant tegen de doodstraf.
Ierpier schreef:Alja schreef:Sabri levenslang is natuurlijk nooit levenslang in Nederland en daarbij vind ik ook dat geen enkele rechter mag beslissen over leven of dood.
Levenslang is in Nederland echt levenslang (en niet 20 jaar zoals mensen vaak denken). Alleen gratie van het staatshoofd kan dat onderdaan maken en sta komt weinig voor.
Ierpier schreef:Alja schreef:Sabri levenslang is natuurlijk nooit levenslang in Nederland en daarbij vind ik ook dat geen enkele rechter mag beslissen over leven of dood.
Levenslang is in Nederland echt levenslang (en niet 20 jaar zoals mensen vaak denken). Alleen gratie kan dat onderdaan maken en dat komt weinig voor.
Alja schreef:Cowgirl schreef:Maar ik had laatst ook een Boulevard aflevering gezien waarin ik dacht..nou die jaartjes beginnen nu wel te komen of hij was gewoon moe of de zaak......
Oh dat vond ik nou nooit..
Zeg echt een topsporter met bijpassend figuur en een man met sex appeal..
Vergeet niet dat hij 64 is, denk dat veel mannen een moord zouden doen voor zo n figuur.