bigone schreef:Germie, wist je dat er door jouw stem het risico bestaat dat je naast aardbevingen ook nog een kerncentrale in je achtertuin krijgt??
Anjali, SGP? Ik vind dat dit soort partijen totaal geen bestaansrecht hebben, die zien alleen een man en vrouw die trouwen als volwaardige mensen, de hele grote groep LHTB ers zijn geen volwaardige groep of moet nog even genezen worden, grof schandaal.
Ja, en normaal zou ik ook niet op deze partij stemmen. Ik heb ook niet op Thierry gestemd, maar op Wybren. Op dit moment is je grondrecht, je vrijheid, je volledig afgenomen en dat moeten we terugkrijgen. Dat gaat voor alles. Dus ja, er is zeker goed over nagedacht. Geen vaccinatiepaspoorten, geen testmaatschappij, normaal reizen, alles open, gewoon het leven van voor 1 maart 2020.
De rest interesseert me op dit moment niet, want ik heb hier elke seconde last van. Je leeft op dit moment niet, maar vegeteert. Als Wybren bij een andere partij gegaan was of zelf een partij had opgericht had hij nog steeds mijn stem gekregen. Ik had ook liever gezien dat hij een eigen partij begonnen was.
SGP is eh eh eh, nogal vrouwonvriendelijk. Behoorlijk ouderwetse opvattingen. De vrijheid van de vrouw om alle functies gelijkwaardig te kunnen vervullen vind ik wel belangrijk. En het maakt mij niet uit of je dan een kleurtje hebt of een andere geaardheid, die vrijheid moeten we hier zeker wel behouden.
Qua voedsel, ja, ik geef eerlijk toe dat ik bij 2 gelijke groenten gewoon de goedkoopste kies. De reden is dat er geen oneindig budget hier is, als alleenstaande heb je het sowieso financieel zwaarder dan als tweeverdieners.
En ik ben blij met rijst, ananas, bananen en meloenen.

Ik moet er niet aan denken het met spruiten en koolrabi en waspeen te moeten doen. Met als afwisseling dan zeker nog een schorseneer.