Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:14

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:14

Op facebook staat nu dat de graafmachine gearriveerd is...

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:16

Ook langs het spoor bij de ecoduct wordt gezocht met speur honden
Facebook van de bovenstaande link ( net 3/4 min geleden geplaatst op fb met foto's.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:18

IMJ schreef:
estherpitout schreef:

Blijf het een vaag verhaal vinden. In het pikkedonker met regen zo'n gebied door fietsen puur voor recreatie op je opoe fietsie, helemaal alleen
. Helaas leven we in een tijdperk dat je als vrouw in je remi gewoon echt goed moet oppassen.

Het ging me hierom. Dat je het vaag vindt als iemand om 5 uur in de middag gaat fietsen. De zon scheen, het was een heerlijke najaarsdag. Ik was ook met mijn dochter in het bos.

Bovendien is ze niet een klein zusje maar een volwassen vrouw van 25 ze had net zo goed van uit haar werk naar huis kunnen fietsen om die doodnormale tijd.

Sluit ik me helemaal bij aan. Het had mij ook kunnen overkomen. Ik fiets ook wel eens voor de lol een rondje en dan kan het ook wel eens gebeuren dat ik niet voor donker thuis ben. Ik wens me niet te laten dirigeren door angsten voor gevaarlijke mannen. Dat is mijn keuze. Daar is niks vaags aan.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:20

Heeft degene die haar wellicht begraven heeft ook de beschikking dan tot zo'n graafmachine :7 Dat moet toch allemaal opgevallen zijn zou je zeggen.....

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:20

https://www.volkskrant.nl/binnenland/ve ... ~a4520996/

Wellicht een interessant artikel voor degenen die vragen stelden over hoe het mogelijk is dat de verdachte los rondloopt. Niet mijn bedoeling om de discussie weer aan te wakkeren maar misschien geeft dit meer duidelijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:21

Misschien willen ze een groot stuk afgraven?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:21

vibabu schreef:
Heeft degene die haar wellicht begraven heeft ook de beschikking dan tot zo'n graafmachine :7 Dat moet toch allemaal opgevallen zijn zou je zeggen.....

Wie weet was er allang een gat gegraven .....

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:22

Dat zou inderdaad ook kunnen. Dat het alleen nog afwachten was tot er iemand op het juiste moment langs zou fietsen. Brrrr

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:23

vibabu schreef:
Dat zou inderdaad ook kunnen. Dat het alleen nog afwachten was tot er iemand op het juiste moment langs zou fietsen. Brrrr

Precies dit ... er lopen dwazen rond hoor :oo :x

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:25

Als die verdachte werkte bij de 'groen' kan hij al weken van te voren ergens zijn gaan graven/scheppen. Niet erg voor de hand liggend maar zeker niet onmogelijk.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:25

Serieus.. Moeten deze letterlijke speculaties nou echt???

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:26

In die melding op facebook staat ook dat die graafmachine er al was en dus niet speciaal opgeroepen is om te graven.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de mensen die meenden een reflextie van iemand in haar jas te zien nu gelijk krijgen..en ze dus al eerder gedwongen ? bij hem was.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:27

Jolliegirl schreef:
Serieus.. Moeten deze letterlijke speculaties nou echt???

Lijkt me logisch dat je na zoveel dagen gaat speculeren!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:29

Letsdunit schreef:
In die melding op facebook staat ook dat die graafmachine er al was en dus niet speciaal opgeroepen is om te graven.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de mensen die meenden een reflextie van iemand in haar jas te zien nu gelijk krijgen..en ze dus al eerder gedwongen ? bij hem was.

Dan heeft iemand haar toch wel met hem gezien :(:) Waar die selfie was gemaakt was wel een stukje van Den Dolder toch? Dat stuk kan ze toch niet, zonder dat iemand het gezien heeft, met hem zijn geweest?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:30

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze bij vermoedens gaan afgraven met een graafmachine.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:31

vibabu schreef:
Letsdunit schreef:

Dan heeft iemand haar toch wel met hem gezien :(:) Waar die selfie was gemaakt was wel een stukje van Den Dolder toch? Dat stuk kan ze toch niet, zonder dat iemand het gezien heeft, met hem zijn geweest?

En als hij aan de voorkant zou staan en zij gedwongen een selfie moet maken. Waarom niet de camera omdraaien zonder flits een foto van hem maken en help sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:31

ze zijn ook nog niet aan het graven toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:32

Vind het nogal een vergezocht verhaal eerlijk gezegd, dat ze toen al met hem zou zijn. En daarna haar vader nog even een appje stuurt.

estherpitout

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:33

Bloodymary schreef:
estherpitout schreef:
Stille meelezer hier. Maar jeetjemineetje wat een zooi zuurpruim reacties zeg kan geen pagina doorlezen zonder dat gekibbel om niks. Jammer.

Hoop dat ze gevonden word. Ongedeerd.

Blijf het een vaag verhaal vinden. In het pikkedonker met regen zo'n gebied door fietsen puur voor recreatie op je opoe fietsie, helemaal alleen. Helaas leven we in een tijdperk dat je als vrouw in je remi gewoon echt goed moet oppassen.

Het was die dag heel mooi weer, 22 graden hier. En ze is 's middags vertrokken. Onderweg regen gekregen en daarna donker geworden. Wat is daar zo vaag aan?

Omdat als je om 5 uur op de fiets stapt, je een tocht maakt die zo lang duurd ( het ging om 4 of 5 uur) dat je dan toch een paar uur in het donker fiets. En niet door de verlichte stad of het dorp, nee in heel afgelegen gebied. Het kan dan prachtig weer zijn, er was toch heel slecht weer voorspelt voor de avond? Ik mag dit soort dingen toch wel apart vinden? Misschien was vaag het verkeerde woord.

Ik weet dat het een volwassen vrouw is.Geen naief meisje. Mijn zusje
Is ook 25. Daarom vind ik juist die keuzes wat apart. Ik zeg niet dat het dr eigen schuld is, dat ze het over zichzelf afgeroepen heeft etc. Ik vind het super triest en heel erg dat wij als vrouwen niet rustig zonder gevaar op ieder tijdstip kunnen wandelen of fietsen.

Enige wat ik wil zeggen aan jonge meiden en vrouwen. Wees voorzichtig! De wereld is geen veilig lala land. Er zijn helaas mensen die je met alle liefde wat vreselijks aandoen.

Maargoed. Ik ga weer onder mijn meeleessteen. Wil dit topic niet overspoelen met deze discussie. want de discussie over het onderwerp vrouw/alleen/bos/donker zal altijd blijven.

Hopelijk vinden ze Anne snel. Vooral ook voor haar familie.
Laatst bijgewerkt door estherpitout op 10-10-17 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:35

Citaat:

Citaat:

Citaat:
En als hij aan de voorkant zou staan en zij gedwongen een selfie moet maken. Waarom niet de camera omdraaien zonder flits een foto van hem maken en help sturen.

Je hebt toch geen flits aan de voorkant?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:37

vibabu schreef:
Citaat:

Citaat:

Citaat:

Je hebt toch geen flits aan de voorkant?

Mijn camera heeft aan de hoofdcamera kant wel een flits. Een selfie maak je met de selfie camera en dan word je scherm een flits. Ik bedoel dus als hij aan haar voorkant staat ze dus zonder flits een foto van hem moet maken met de hoofd camera

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:38

Letsdunit schreef:

Ik snap het niet. Wat heeft het een met het ander te maken?

Even los daarvan, in het algemeen:

Ik word eigenlijk een klein beetje misselijk van die mensen die er zo met hun neus bovenop zitten, ter plaatse of via social media. Vol verwachting, als sensatiehongerige gieren, want je zal het moment maar missen dat het eerste lichaamsdeel tevoorschijn komt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:38

begrijp wel wat je bedoelt hoor, estherpitout.
Ze is echt de verkeerde tegengekomen en helaas bestaan er zulke verknipte mensen..
dat realiseer je je soms gewoon niet echt meer.
ik ging van de zomer veel met zonsondergang de bossen in om wild te fotograferen.
En met mij zovelen, zo te lezen, die alleen het bos in gaan.
dan word je nu weer wakker geschud, dat het toch echt gevaarlijk kan zijn.
Het had eender van ons kunnen zijn die de verkeerde tegen was gekomen. Nu was het Anne..

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:39

Heeft zij de selfie wel zelf gemaakt dan?

Ik hoop dat er voor de familie en dierbaren snel meer duidelijkheid komt. Wat een hel...
Laatst bijgewerkt door noviceh op 10-10-17 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt