Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceriadwen schreef:Die partij is gekozen door mensen, die hoort daar blijkbaar te zijn omdat er genoeg mensen zijn die vinden dat hij niet uit zijn nek praat.
Ceriadwen schreef:jahoor, helaas weet ik prima waar ik over praat.
Arabesk schreef:Ceriadwen schreef:Nee, je hebt het niet helemaal begrepen. PVDA zal bij welke motie dan ook tegen de PVV zijn. Ongeacht wat de PVV inbrengt. DAT is fout.
Als een partij het niet met een motie eens is, dan is dat prima en dan moeten ze ook tegen stemmen. Maar alleen tegenstemmen (ook al zou je anders de motie steunen) omdat het Wilders is, is kleuterschool niveau en een ondermijning van ons sociaal stelsel
Dat is een keuze van de PvdA.
Het toelaten van een ondemocratische partij in onze tweede kamer, dát is pas ondermijnen van ons systeem. De eerste stap in de route naar een dictatuur. De PVV is een voorbeeld van hoe dictatuur werkt; één persoon bepaald de standpunten, visie en uitspraken. Partijleden hebben niets in te brengen en worden door de leider uitgezocht. Dat is een gevaarlijke zaak! Ik stem liever....
Arabesk schreef:Ceriadwen schreef:Die partij is gekozen door mensen, die hoort daar blijkbaar te zijn omdat er genoeg mensen zijn die vinden dat hij niet uit zijn nek praat.
Maar wat is dan nog de functie van die andere 20 mensen van de PVV die zetels bezetten in de tweede kamer, maar alleen als ja knikkend klapvee achter de leider aan mogen lopen?
Nikass schreef:Ceriadwen schreef:jahoor, helaas weet ik prima waar ik over praat.
Dat blijkt niet uit je post. Je geeft daarin een onjuiste voorstelling van zaken.
Ik vind het overigens erg prima dat de pvda tegen alle moties van de pvv gaat stemmen. Daarmee diskwalificeren ze de pvv, net als vroeger met Janmaat. Lijkt mij een prima opstelling.
Ceriadwen schreef:Als we vroeger naar Janmaat hadden geluisterd hadden we nu niet in deze sjit gezeten
Ceriadwen schreef:Precies twee eeuwen gelden als het er niet meer zijn. Het enige van recente geschiedenis is Ierland, en dat is ook zo een pak hem beet 50/40 jaar teug dat het daar heftig was
Ceriadwen schreef:In de gevangenissen staan de maatschappelijk werkers, de psychologen en psychiaters in de rij om je van de nodige hulp te voorzien. In de echte wereld sta jij in de rij om de nodige hulp te krijgen.
En ga mij nou niet vertellen dat dit anders is.
fransje23 schreef:Ceriadwen schreef:In de gevangenissen staan de maatschappelijk werkers, de psychologen en psychiaters in de rij om je van de nodige hulp te voorzien. In de echte wereld sta jij in de rij om de nodige hulp te krijgen.
Die zitten daar waarschijnlijk ook omdat een heel aantal mensen in de gevangenis eigenlik hadden moeten worden opgenomen in de GGZ. Maar daar is de teveel bezuinigd...
Arabesk schreef:Ceriadwen schreef:Niet helemaal waar Arabesk. Voedselbanken hebben tekorten en wachtlijsten, gaat er ergens iets niet goed in deze welvaartsstaat
En gaan we dat oplossen met minder Marokkanen????????
fransje23 schreef:Ceriadwen schreef:Precies twee eeuwen gelden als het er niet meer zijn. Het enige van recente geschiedenis is Ierland, en dat is ook zo een pak hem beet 50/40 jaar teug dat het daar heftig was
Kijk een wiki over christelijke terroristen![]()
Was helemaal vergeten dat Andres Breivik al die moorden heeft gedaan om de de Noorse christelijk waarden werden geschonden door alle immigranten. Daarij was GW een voorbeeld voor hem.
GW was daar zelf natuurlijk verre van blij mee (understatement).
Ceriadwen schreef:Als we vroeger naar Janmaat hadden geluisterd hadden we nu niet in deze sjit gezeten
Ceriadwen schreef:fransje23 schreef:
Die zitten daar waarschijnlijk ook omdat een heel aantal mensen in de gevangenis eigenlik hadden moeten worden opgenomen in de GGZ. Maar daar is de teveel bezuinigd...
OK, dan snappen we elkaar!
fransje23 schreef:Ceriadwen schreef:In de gevangenissen staan de maatschappelijk werkers, de psychologen en psychiaters in de rij om je van de nodige hulp te voorzien. In de echte wereld sta jij in de rij om de nodige hulp te krijgen.
Ceriadwen schreef:fransje23 schreef:
Al we nu die criminele Marokkanen brood laten bakken als een project en dat geven aan de voedselbank!
Hun zijn van straat, er is brood en de kosten waren we anders kwijt aan politie etc
Geen slecht idee