Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muntdrop schreef:MyHorseGirl schreef:Vraag me echt af of het wel echt zo is. Het staat onomstotelijk vast, maar staat wel tussen aanhalingstekens. Ook vreemd dat ze nu pas speciale technologie toegepast hebben om dit vast te kunnen stellen. Volgens mij is het gewoon 'nep' en zeggen ze het om er gewoon van af te zijn.
Waar van af te zijn?
Denk je dat het nu 'klaar' is? Het is namelijk best belangrijk dat wordt achterhaald wat er precies gebeurd is. Stel het is een probleem met het type vliegtuig, dan is het belangrijk dat dat wordt aangepakt. Door de oorzaak te achterhalen wordt vliegen weer een beetje veilig. Het is echt niet zo dat het hier bij laten hoor.
Citaat:Het komt bij mij een beetje over als we hebben nu lang genoeg gezocht, we brengen een bericht de wereld in, en daar kunnen de nabestaanden het mee doen. Vindt het nogal wat allemaal, niets gevonden, en dan zomaar aannemen dat hij in de oceaan ergens ligt....
muntdrop schreef:gohya schreef:Nou waarom ik een kaping denk is omdat het vliegtuig omdraaide en van route veranderde.
Ik zeg niet dat het geen kaping is, alleen dat er nog niks over duidelijk is en dat ik niet verwacht dat de verdwijning iets met die lading te maken heeft.
tribeworld schreef:Weet je wat ik vaag vind aan het hele verhaal is dat eerst de communicatie word uitgeschakeld het vliegtuig de andere kant opgaat en dan crasht in de zee klinkt heel stom maar daar hoefde die toch niet voor om te draaien.
Ik vind alles hieraan vreemd het vliegtuig van air france hadden ze toch al eerder gevonden maar konden ze er niet bij komen.