Electra63 schreef:Wens jij mij echt een definitieve ban toe? Valt me tegen van je, Feyenoorder![]()
Feyenoorder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HolyPope schreef:Het is een beetje stil in dit topic, ik heb nog een andere waar een ieder z'n lichtgevende ei kwijt kan:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=135&t=1624282
gohya schreef:Roemer zei dat hij niet met de PVV wil samen werken.Ik hoop dat hij daar niet op terug komt als er eenmaal gestemt is. En ik ben heel benieuwd wie met wie een regering gaat vormen.PVV zal toch aardig wat zetels binnen halen.
gohya schreef:Ik kan me dat ook niet voorstellen eigenlijk.Maar omdat de CDA dat ook altijd heeft geroepen?
Maar CDA is natuurlijk geen SP,ik reken op Roemer dat hij zich aan zijn woord houd.
mika11 schreef:Wilders heeft in ieder geval niet zijn belofte nagekomen, om te zorgen voor 10.000 extra mensen in de ouderenzorg.
Dat was één van zijn belangrijkste punten toen hij begon, maar nooit meer iets over gehoord daarna.
HolyPope schreef:Fleur Agema had de zorg voor de ouderen op zich genomen. Ben bang dat Fleur alleen goed voor wilde Wilders gezorgd heeft.![]()
Anne_GTI schreef:Electra63 schreef:Kijkt er nog iemand naar het debat op 1? Een hoop gelul in de ruimte. Ik ben al geen CDA-er, maar dit debat is erg kneuzerig.
Neuh, ik houd het bij Brad Pitt vanavond
Anne_GTI schreef:Electra63 schreef:Kijkt er nog iemand naar het debat op 1? Een hoop gelul in de ruimte. Ik ben al geen CDA-er, maar dit debat is erg kneuzerig.
Neuh, ik houd het bij Brad Pitt vanavond