Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Kapotte functie's van de hersenen zijn niet meer te herstellen,beschadigde functie's van de hersenen zijn nog wél te herstellen.In welke mate is nooit bekend.
Als Friso idd. al zelfstandig ademt dan is dat alleen maar positief!
geerke schreef:ik vermoed dat hij aan enkele machines hangt,als je die uitzet is het ook gebeurt.
Wat is in vredesnaam het nut van iemand op deze manier te laten 'leven'?
Het was een gezonde jonge vent met een gezin,een goed stel hersens en een goede baan....en nu?
Ik denk als je het hem zou kunnen vragen het ook niet meer hoeft.
Hij is hersendood.....
Kentaro schreef:Ik vind zoiets verschrikkelijk voor wie dan ook. Maar aangezien zijn hart 50 minuten stil heeft gestaan, snap ik werkelijk niet dat ze hadden 'gedacht' dat het wel mee zou vallen met de schade?!?!
Kentaro schreef:Als het zover komt, zouden ze er ook voor kunnen kiezen de kunstmatige voeding stop te zetten en dan overlijdt iemand aan een natuurlijke dood
Tessa_1 schreef:Misschien dat ze m nog door een fMRI (kan je zien waar zuurstof rijk bloed zit en welke stukken er actief zijn in de hersenen) kunnen schuiven, maar ik vraag me af of dat zin heeft als iemand in coma ligt.. denk het eigenlijk niet zo..
gohya schreef:Ik vind dat er erg snel word beoordeeld over friso,euthanasie,stekker eruit,behandeling stop zetten.
Het is pas 1 week geleden!
Eponastable schreef:gohya schreef:Ik vind dat er erg snel word beoordeeld over friso,euthanasie,stekker eruit,behandeling stop zetten.
Het is pas 1 week geleden!
Je kan hem toch niet als plant aan machines laten leven voor jaren?
Hij is zoals de pers verteld echter hersendood verklaard dus volgens mij komt dit nooit meer goed, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Heino schreef:geerke schreef:Hij is hersendood.....
Eh?