Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Ben het helemaal met je eens Hermelijn.. Ik kom oorspronkelijk uit Terneuzen (ja daar waar de grootste coffieshop van Europa stond) helemaal geen last van gehad, laat ze maar lekker daarbinnen met zn allen blowenLiever dan dat ze met alle gevolgen van dien op straat of waar dan ook moeten dealen..
Lovely schreef:En jij denkt echt dat het zo gegaan is?
Maar hoe is amsterdam de vernieling in geholpen, want dat is mij nog niet helemaal duidelijk?
Tja, die zogenaamde legale coffeeshops, gooi die maar in mijn pet. Als er iets tegen de illegaliteit aan hangt dan zijn het die coffeeshophouders en hun winkeltjes wel.
Hermelijn schreef:Dat het buitenland nou zo bekrompen is kunnen wij niks aan doenEr is juist een verschuiving in veel landen, waar ook steeds meer cannabis gedoogd wordt.
Dat van die harddrugs is onzin; de kwaliteit fluctueert heel erg, maar in het gemiddelde wietje zit niet meer dan 12% THC, wat in al die jaren niet bijster veel veranderd is en ook niet bijzonder schadelijk is. De wiet die door de overheid wordt geteeld is ook van prima kwaliteit en 12% THC.
Citaat:De waarden die hier gegeven worden zijn het gemiddelde van 50 monsters. De spreiding is echter groot. Hieronder het gemiddelde plus de laagste en hoogst gevonden waarde van de monsters. De cijfers zijn van 2009.
- Nederwiet 15,1%, laagste waarde 7.7%, hoogste 22.7%
- Geimporteerde wiet 9.9, laagste waarde 4.7, hoogste 19,9
-Nederhasj 32,5, laagste waarde 1.8, hoogste 64,8%
- Geimporteerde hasj 17,3, laagste 6,3, hoogste 29,4.
Lovely schreef:Nou, de exodus kan beginnen, zit Wilders voortaan echt alleen met Witteman.
Onassa, maar hoe is Amsterdam dan de vernieling ingeholpen volgens jouw bronnen?
Tja, interview met DJ is ook maar een interpretatie, hij mocht zeggen wat hij ervan vond en meer had het niet om het lijf. Volledige stoppen was geen optie, dat snapt een kind.
superwoman schreef:Zoals gezegd is "de gedachte het buitenland" wel belangrijk omdat we een exportland zijn.
Citaat:De waarden die hier gegeven worden zijn het gemiddelde van 50 monsters. De spreiding is echter groot. Hieronder het gemiddelde plus de laagste en hoogst gevonden waarde van de monsters. De cijfers zijn van 2009.
- Nederwiet 15,1%, laagste waarde 7.7%, hoogste 22.7%
- Geimporteerde wiet 9.9, laagste waarde 4.7, hoogste 19,9
-Nederhasj 32,5, laagste waarde 1.8, hoogste 64,8%
- Geimporteerde hasj 17,3, laagste 6,3, hoogste 29,4.
http://www.jellinek.nl/informatie_en_ad ... r-geworden
Ariebombarie schreef:ja maar was dat in 2006 ook niet net zo met SP (of ben ik mis?) die hadden ook gruwelijk veel gewonnen toen en kwamen er mooi niet in.. toch?
sarabande schreef:Nee want in tegenstelling tot Wilders is dat een partij die op zijn standpunten staat
superwoman schreef:sarabande schreef:Nee want in tegenstelling tot Wilders is dat een partij die op zijn standpunten staat
Je laat het overkomen of dat iets goeds is?
Vind het best dat iemand voor zijn standpunten staat, maar als dat ervoor zorgt dat je niet kunt regeren, denk ik dat het verstandig kan zijn dat je bij sommige standpunten water bij de wijn doet en je kiezers wel kunt helpen met de andere standpunten.
Natuurlijk kun je ook tever uit elkaar staan en dan kan het onhaalbaar zijn, maar imo is het ook belangrijk dat je kúnt samenwerken.
superwoman schreef:sarabande schreef:Nee want in tegenstelling tot Wilders is dat een partij die op zijn standpunten staat
Je laat het overkomen of dat iets goeds is?
Marian_ schreef:dat maakt toch niet uit, die wiet wordt voorgedraait en zelfgedraaide joints zit vaak meer in + dat diegene dan miss ook sneller met harddrugs e.d. in aanraking komen.
Hermelijn schreef:Natuurlijk is dat verstandig, maar voor de SP waren er toen gewoon te weinig punten waarop ze concessies konden doen zonder hun geloofwaardigheid te verliezen, en dan is het óók weer niet goed.