jameyskatje schreef:ik lees amper positieve reacties van jou springert. je hebt nooit toegegeven van 'goh dat wist ik niet, zo had ik het nooit bekeken, dat is toch wel goed van 'die' moslims'.
ik heb meerdere malen aangegeven, laten we naar de overeenkomsten kijken, laten we proberen er iets van te maken als een SAMENleving.. maar als jij alleen op de verschillen blijft letten en gewoon niet kan toegeven dat er ook heel veel moois te zien is. schiet het voor mij ook niet op.
ik als moslima probeer bruggen te bouwen met een ''joodse man die op de pvv stemt en in het verleden erg respectloos tegen mij en medebokkers is geweest". maar mijn toenadering lijkt steeds te worden afgewezen. moet wel van beide kanten komen he, anders schiet het ook niet op. dan wordt het ook een beetje doelloos.
wat heb jij voor doel met deze discussie? mijn doel heb ik al een paar x uitgelegd.
Tja, ik zie niks positiefs aan de verislamisering van Nederland. En als ik het niet zie en voel dan kan ik dat ook niet schrijven.
Dan kun je het wel willen, en me door de strot duwen, maar het zit er gewoon niet in.
Bij jou merk ik ook niks van toenadering, jij blijft ook star op je punt staan dat we ons aan moeten passen en maar apartheid in moeten voeren wat de omgang tussen man en vrouw betreft. Aparte sportfaciliteiten, vrouwlijke masseurs, apart zwemmen, geen handen schudden, allemaal zaken die je eist, maar waar wil je iets inleveren? Alleen maar nemen en eisen, maar 0,0 geven en inleveren.