Amber-Alert, Milly Boele

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:14

Ik lees dit topic al een tijdje mee. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Heb er dan ook geen woorden voor dat dit soort dingen gebeuren! Veel sterkte aan iedereen die Milly kent, rust zacht meid!

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:23

ik heb er nog steeds geen woorden voor en dat zal ik er dan ook echt nooit voor krijgen!
normaal gebeuren zulke dingen verder weg maaar ik kom bijna elke dag en dordrecht
wat vreselijk zeg
milly rust vredig

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:26

ik werk met kinderen en er zijn er nogal wat op stal, maar als ik me dan indenk dat zoiets met ze gebeurd zou zijn, is gewoon onbeschrijfelijk

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:32

Ik vind het wel zo erg he, ook voor die ouders, kan me niet voorstellen hoeveel verdriet die nou wel niet moeten hebben,... zo erg.
Ik snap ook niet wat zulke mensen bezielen om zoiets te gaan doen? Waarom? Iets wat we nooit te weten zullen komen waarschijnlijk....
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 19-03-10 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Offtopic verwijderd

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:40

dag milly rust zacht
Afbeelding

Anoniem

Re: Amber-Alert, Milly Boele

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:48

Bij het zien van die paarden schoot ik ook weer vol.
Ben nou niet thuis en ik vind het vreselijk om in het bijzijn van anderen te huilen, maar ik kon het niet tegen houden. :n
Ik zou het liefst naar Kim willen gaan en haar een dikke knuffel geven.

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:50

Rust zacht meiss! |(

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:50

vind het echt verschrikkelijk.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:57

Afbeelding

Rust zacht Milly ;(

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:48

Ik heb net de stille stoet voorbij zien komen.. Het was heel indrukwekkend om te zien hoeveel mensen er waren! Na 20 minuten was de stoet nog steeds niet aan mij voorbij. Veel mensen met roze of wit, ballonnen en kaarsjes. De sfeer was heel apart.. Gisteren ben ik even naar de plek geweest waar het gebeurd is. Zo vreemd, akelig idee. Ook een heel aparte sfeer, niet te omschrijven.. Het is een afschuwelijk verhaal dat niet te begrijpen is..

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:56

verschrikkelijk wat er gebeurd is.

het is niet de eerste keer, maar wanneer is de laatste keer, is dat deze?

het zijn er toch echt veel te veel geweest.

veel sterkte voor de nabestaanden.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:26

Ik ben net terug van de stille tocht.
Het was indrukwekkend :j

Hart van NL schijnt niet veel uit te hebben gezonden?
Toen wij aankwamen was de toespraak al afgelopen, en wij liepen niet eens zo ver achterin. Hoorde later van een vriendin, die de koets reed, dat de toespraak was ingekort omdat de moeder op instorten stond..
Het was druk...heel druk...veel bloemen voor het huis en op het plein...

Voor de mensen uit de regio, dalijk om 10 uur op tv rijnmond een extra uitzending van de tocht...

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:28

Ladygiroc schreef:
Ik ben net terug van de stille tocht.
Het was indrukwekkend :j

Hart van NL schijnt niet veel uit te hebben gezonden?
Toen wij aankwamen was de toespraak al afgelopen, en wij liepen niet eens zo ver achterin. Hoorde later van een vriendin, die de koets reed, dat de toespraak was ingekort omdat de moeder op instorten stond..
Het was druk...heel druk...veel bloemen voor het huis en op het plein...

Voor de mensen uit de regio, dalijk om 10 uur op tv rijnmond een extra uitzending van de tocht...

tja het is niet niks om je kind te moeten verliezen.

heel veel sterkte voor de familie vrienden/kennisen en klasgenoten enzz

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:51

Echt vreselijk, voor die ouders en derest van de familie..Maar ook dat ze nog zo jong was..

Het is ook nog eens zo dichtbij, gewoon letterlijk aan de overkant. Je neemt de waterbus en je bent er.. De stad waar ik zovaak kom om te shoppen..

Je kind verliezen is het ergste wat je maar kan overkomen, zeggen velen..

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:08

Ik vind het echt zo erg, voor d'r ouders, familie en iedereen die haar kende. Een leraar bij mij op school die woont daar ook in de buurt en die heeft vanavond ook meegelopen met de stille tocht.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:13

Net de stille tocht op TV Rijnmond gezien. Dit wordt er van geschreven:

Citaat:
Paar duizend mensen bewijzen laatste eer aan Milly
19 maart 2010

Een paar duizend mensen hebben vrijdagavond in Dordrecht een stille tocht gelopen voor Milly Boele. Veel aanwezigen waren gekleed in het roze, haar lievelingskleur.

De tocht werd aangevoerd door een koets die werd voortgetrokken door twee paarden. Daarachter liepen Valentino en Diego, de twee lievelingspaarden die Milly op de manage verzorgde. Op de koets hing een grote foto van haar in een lijst van bloemen. De meeste aanwezigen hadden gehoor gegeven aan de oproep van de familie en waren in het roze gekleed. Ook droegen veel mensen witte en roze ballonnen of lampionnen.

Vanaf Sportcomplex Schenkeldijk begaf de stoet zich kort na zeven uur via de Zuidendijk, de Leeuwstraat en de Jagerweg naar de Blauwweg. Vanaf daar liepen de aanwezigen via de Galileilaan, de Eulerlaan en de Assemburg naar de Hellenburg.

Toen het voorste deel van de stille tocht op het Lunenburgplein was aangekomen, gaf de Dordtse burgemeester Brok een toespraak. Hij bedankte iedereen namens de familie voor alle steun en noemde de tocht “ingetogen en waardig. Precies zoals de familie het vooraf wilde.”

Behalve de burgemeester, gaf alleen Robin, de beste vriend van Milly’s broer Pascal, een toespraak: “Afgelopen anderhalve week hebben wij geleefd tussen hoop en vrees. Dat geldt voor de familie, vrienden en buren, maar eigenlijk was heel Nederland met Milly bezig. De shock was groot toen we het verlossende woord hoorden." Daarmee kwam het eind aan de onzekerheid over de toestand van Milly.

Hij riep iedereen in zijn toespraak op om de politie niet de schuld te geven van het drama: “Wat deze man heeft gedaan, heeft niks met zijn beroep te maken. Ik hoop dat iedereen dat begrijpt.”

Voordat er als laatste eerbetoon honderden witte en roze ballonnen de lucht in gingen, waren de laatste woorden voor de vriend van Milly’s broer: “Wij moeten verder, maar vergeten zullen we haar niet. Rust zacht lieve Milly.”

Volgende week woensdag wordt Milly in besloten kring begraven. Ze is twaalf jaar geworden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:39

Staat het al vast dat hij voor doodslag berecht word of is dat nog speculatie?

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:41

Justitie in Dordrecht verdenkt de 26-jarige politieman Sander V. van doodslag op Milly Boele.
De rechter-commissaris heeft vandaag de bewaring van V. bevolen.
Ook heeft de rechter-commissaris in Dordrecht, op verzoek van het OM, een onderzoek gelast naar de psychische gesteldheid van Sander V.

Op het lichaam van Milly is sectie verricht. Volgens het OM is daaruit gebleken dat nog een aantal zaken moet worden onderzocht en kunnen er daarom nog geen nadere mededelingen over worden gedaan.

Of het louter bij doodslag blijft, staat nog niet vast. Het onderzoek van de politie is nog in volle gang. Getuigen moeten worden gehoord, de definitieve resultaten van de sectie moeten worden afgewacht en nader forensisch onderzoek moet plaatsvinden, meldt het OM.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:41

Nee de eis kan nog veranderen lesilla. Maar ik denk niet dat deze man over 5 jaar weer op straat loopt hoor. Er komt vast nog een eis achteraan met tbs. Dit kunnen ze zolang opschroeven dat hij nooit meer op straat komt. Zoals ik het nu lees over zijn verleden, is de kans groot dat hij tbs krijgt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:37

Ik vind het liedje wel erg mooi.. ;(

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:42

Dat liedje is echt prachtig.. ;( Heb het niet droog kunnen houden.. ;(

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:43

Dat is ook mooi. |( Maar ik vond de discussie een beetje ongepast :o

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 01:07

Niemand houdt hier de hand boven de moordenaar...

Ik ben benieuwd wanneer het sectierapport binnenkomt. Hoop echt dat ze geen pijn geleden heeft :(

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 01:08

Lijkt mij sterk dat ze geen pijn heeft geleden... helaas...

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 01:09

Moderatoropmerking:
Graag nogmaals het verzoek niet te speculeren. Er zijn een aantal posts verwijderd. Bedankt voor de medewerking.