Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjonnie48 schreef:Sosha schreef:Fietsen stelen is volgens mij toch een echte Nederlandse traditie. Het is natuurlijk aan te nemen dat er hier en daar een goed geïntegreerde allochtoon dit Nederlandse Cultuurgoed inmiddels heeft overgenomen, maar het fietsendief probleem bij de Marokkanen leggen slaat echt als een tang op een varken
Ja dat zal het zijn , nu snap ik ook meteen waarom onze nederlandse jeugd die met marokanen omgaan nu zo crimineel zijn geworden , vroeger konden ze alleen een fiets stelen maar nu hebben ze tasjesroof , messentrekken , overval op bejaarden , loverboy spelen en nog veel meer geleerd door de multiculti hype .
joostvangestel schreef:Ik ben vandaag nog eventjes in de binnenstad van Rotterdam geweest. Ik kwam volgens mij meer autochtone Nederlanders tegen op straat in Damascus dan op straat in Rotterdam. Dat is wel schrikken, zeker voor mensen die zoiets niet gewend zijn. Ook was het nou ook niet direct een buurt waar ik mijn zoontje van 9 graag zou willen rond laten lopen.
_sparta_ schreef:Ik ben geen PVV aanhanger.Dat heb ik al vaak aangehaald. Maar ik kan enkele standpunten van hem wel snappen. En ook die van zijn kiezers. En waar ik fel van wordt is dat de wel PVV aanhangers in een hokje gestopt worden door de zogenaamde veel betere en slimmere mensen die perfect alles verwoorden en zich verheven voelen boven andere. En dat is nog veel meer discriminatie en mensen niet gelijk behandelen dan dat Wilders ooit kan doen. Maar dat kwartje lijkt maar niet te vallen. Begin bij jezelf aan de mooie wereld dan telkens maar weer over de ander heen te lopen. En wie daar de schoen past (eigen keuze of die past)
sarabande schreef:joostvangestel schreef:Ik ben vandaag nog eventjes in de binnenstad van Rotterdam geweest. Ik kwam volgens mij meer autochtone Nederlanders tegen op straat in Damascus dan op straat in Rotterdam. Dat is wel schrikken, zeker voor mensen die zoiets niet gewend zijn. Ook was het nou ook niet direct een buurt waar ik mijn zoontje van 9 graag zou willen rond laten lopen.
Mijn zoon heeft een restaurant in Rotterdam waar je 14 dagen van te voren moet reserveren, want Rotterdam is ook een zakenstad. En hij heeft een hele gezellige multi culti vriendenkring die warmer tegen mij is dan menig autochtoon
_Pat_ schreef:Wel vind ik dat hij gelijk heeft met het stoppen van de immigratie, bouwstop voor moskees en dat alle crimele moslims met een dubbel paspoort Nederland uitzetten.
.
krackertje schreef:Ik vindt het heel fijn dat je zoon dat restaurant heeft, ik denk dat hij genoeg heeft opgebouwd om op het punt te komen dat er 14 dagen van tevoren gereserveerd moet worden, dat zegt iets over de zakelijke kwaliteiten van je zoon.
De mulit culti vriendenkring is heel fijn en warm maar ook ik ken dit fenomeen, let wel...zogauw je enigzins diepgang wil dan komt het aan op andere zaken dan leuk en gezellie met elkaar eten en babbelen...het ligt er dan natuurlijk wel aan wat je verstaat onder diepgang.