Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Unoo, houd je er dan wel rekening mee dat die doodstraf ook op jou van toepassing zal zijn voor het geval je zelf een keer iets doet waar je geen controle over hebt of spijt van krijgt?
Welshcobfan schreef:Dat meisje ziet er inderdaad er heel slecht uit... ik vrees het ergste voor haar (en haar familieleden).
Ik hoop van harte dat de bestuurder het gaat overleven en hopelijk ook nog kan uitleggen waarom dit is gebeurt...
Unoo schreef:hij heeft het toch echt zelf en met opzet gedaan.Lovely schreef:Unoo, houd je er dan wel rekening mee dat die doodstraf ook op jou van toepassing zal zijn voor het geval je zelf een keer iets doet waar je geen controle over hebt of spijt van krijgt?
Maar hoezo geen controle? Bedoel je dat hij dan is gedwongen ofzo.. Maar hij heeft ook zelf toegegeven dat hij het met opzet heeft gedaan. En ja, mijn gedachte was toen nogal erg. Maar ik vind het ook verschrikkelijk voor de mensen daar...
Unoo schreef:Lovely schreef:Unoo, houd je er dan wel rekening mee dat die doodstraf ook op jou van toepassing zal zijn voor het geval je zelf een keer iets doet waar je geen controle over hebt of spijt van krijgt?
Maar hoezo geen controle? Bedoel je dat hij dan is gedwongen ofzo.. Maar hij heeft ook zelf toegegeven dat hij het met opzet heeft gedaan. En ja, mijn gedachte was toen nogal erg. Maar ik vind het ook verschrikkelijk voor de mensen daar...
Unoo schreef:Lovely schreef:Unoo, houd je er dan wel rekening mee dat die doodstraf ook op jou van toepassing zal zijn voor het geval je zelf een keer iets doet waar je geen controle over hebt of spijt van krijgt?
Tamara21 schreef:Voor duidelijk is het inderdaad mooi als die persoon het overleefd maar van mij hoeft het niet als ik eerlijk moet zijn.
Jezus wat heeft die vent aangericht zeg!!!!!
Is het zeker dat dat 7-jarige meisje is overleden???
Ik ben gewoon helemaal perplex en weet niet wat ik er over moeten zeggen...