Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patriess schreef:Mystica schreef:Wie van jullie zouden werkelijk het verschil tussen B en de rapper gezien hebben als het niet zo voorgekauwd was in het nieuws?Ik niet.
Oh ik wel, maar dat komt omdat ik wel weg ben van Salah Edin en zijn muziek.
En omdat ie al een keer eerder verward was met Mohammed B in een nieuwsblad. Daar heb ik toen ook slap om gelegen.
pansor schreef:Patriess schreef:Nee, bij de Islam zeker niet. Al dat geweld gebruiken is helemaal niet de boodschap die de Koran uitdragen wil.
Van de Bijbel weet ik het niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Ja volgens mij ook,
maar in die film ook, daar zie je die moslims alleen maar over geweld praten in de toespraken.
Dat kan toch niet.
Ik vind dat Wilders wel goed is dat hij gewoon heeft doorgezet met die film. Ondanks alles.
Ik vind echt dat die man gelijk heeft. Want zoals al die boerka's over straat gaan, dan voel je
je echt ongemakkelijk als je buiten loopt. Je weet niet eens met wie je te maken hebt.
Als er buitenlanders achter je lopen die gezellig allemaal buitenlands gaan praten, voel je je ook niet prettig.
Als ik langs een moskee moet lopen en ik zie al die mannen staan krijg ik echt een angstig gevoel.
Dan moet ik ook zeggen dat ik niet veel goede ervaringen heb met turken en marrokanen.
pansor schreef:Patriess schreef:Oh ik wel, maar dat komt omdat ik wel weg ben van Salah Edin en zijn muziek.
En omdat ie al een keer eerder verward was met Mohammed B in een nieuwsblad. Daar heb ik toen ook slap om gelegen.
Ik zou het niet zien![]()
Maar ik denk dat ik bij geen van beide in de buurt zou willen komen.
@Merrietje: Wat heb je tegen zijn haar, 't is toch prachtig.
Patriess schreef:Salah Edin is misschien wel een aparte, maar komt op mij over als een rustige en best verstandige jongen waar je volgens mij beter bij in de buurt kan komen dan bij Wilders
.
Karl66 schreef:MissBenthe, de meeste christenen hebben ook geen hekel aan niet-christenen. Maar denk je serieus dat vanwege een paar gestoorde dominees met hun volgelingen er niet-christenvervolgingen aan zitten te komen?
En voor alle duidelijkheid ik ben ooit eens een keer een kerk uitgelopen vanwege haatzaaiende preek waar de honden geen brood van lusten, dus binnen het christendom komt vergelijkbaar extremisme voor.
Daphne__ schreef:is het hier nog niet duidelijk?
de film van wilders is GOED
de mensen die er eerst tegen waren en niet wouden dat hij uitkwam, hebben hem gezien en zeggen dat hij de waarheid spreekt
goeie film dus
ushi schreef:De film niet de waarheid? Hoe dom kunnen mensen zijn, de beelden zijn niet in scene gezet hoor! Over de vergelijking Bijbel koran, dominee's preken op een geheel andere manier dan een imam. Er zijn wel degelijk imams die, die dingen verkondigen en het willen verspreiden. Een dominee niet, bij veel kerk gaan ze met cathegesatie(hoe je het ook schrijft) naar een moskee, en vinden het belangrijk dat je positief over andere geloven denkt en ze accepteerd. Die onthoofding gewoon.... die man.... Laten we daar eens wat meer bij stil staan...
bonnielau schreef:Daphne__ schreef:is het hier nog niet duidelijk?
de film van wilders is GOED
de mensen die er eerst tegen waren en niet wouden dat hij uitkwam, hebben hem gezien en zeggen dat hij de waarheid spreekt
goeie film dus
Ik vindt nog steeds neit dat hij de waarheid spreekt en vind het ook absoluut geen goede film
Sundancer schreef:De film is van Leak verwijderd.....
Mystica schreef:Is er iets gebeurd? Nee. Niemand in gevaar gebracht dus
Karl66 schreef:Pansor baseer je dat ergens op, dat de islam extremer wordt, of is het alleen maar een gevoel wat je hebt?
Daphnezz schreef:Wilders is een grote grap, die veel te serieus wordt genomen. Hij heeft een probleem, islamofobie! Dan heeft hij nog een probleem, aandachtsgebrek... Met die combi krijg je een HAATZAAIER! gedver...
Shirley_ schreef:Heb zelf nog niet gekeken. Ben dit aan een kant niet van plan, ik wil hem geen kijkcijfers geven. Aan de andere kant ben ik wel benieuwd of die film echt zo erg is, als beweerd wordt.
Wat ik wel ver vind gaan is dat doordat Wilders zo nodig zíjn mening moet rond bazuinen. Hij daarmee de hele Nederlandse bevolking in gevaar brengt (terroristische aanvallen), terwijl hij zelf leuk met bewakingsmensen loopt.
Denk is niet aan jezelf, maar aan je mede mensen!!!!!