Zal er niet komen ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Pardon? Ik rook in m'n eigen huis hoor geloof dat ik jou geen enkele
verantwoording verschuldigd bent heur![]()
IKbenEllen schreef:Chiqa schreef:Pardon? Ik rook in m'n eigen huis hoor geloof dat ik jou geen enkele
Je bent me uberhaupt geen verantwoording schuldig, maar laat wel je ware aard zien
IKbenEllen schreef:Chiqa schreef:Pardon? Ik rook in m'n eigen huis hoor geloof dat ik jou geen enkele
Je bent me uberhaupt geen verantwoording schuldig, maar laat wel je ware aard zien
Miryamk schreef:De manier waarop jullie deze 'discussie' voeren is echt enigzins kinderachtig. Fijn dat je thuis van je peuk geniet! Vooral blijven doen zou ik zeggen! Niemand die jullie 'dwingt' te stoppen met roken maar blijkbaar is het idd nodig om jullie met stomme wetgeving duidelijk te maken dat je in een restaurant niet erg sociaal bent wanneer je rookt. Dat blijkt uit een aantal reacties hier. Overduidelijk dus dat er op zo'n flauwe manier maatregelen genomen moeten worden want er valt klaarblijkelijk niet over te praten.
Miryamk schreef:De manier waarop jullie deze 'discussie' voeren is echt enigzins kinderachtig. Fijn dat je thuis van je peuk geniet! Vooral blijven doen zou ik zeggen! Niemand die jullie 'dwingt' te stoppen met roken maar blijkbaar is het idd nodig om jullie met stomme wetgeving duidelijk te maken dat je in een restaurant niet erg sociaal bent wanneer je rookt. Dat blijkt uit een aantal reacties hier. Overduidelijk dus dat er op zo'n flauwe manier maatregelen genomen moeten worden want er valt klaarblijkelijk niet over te praten.
naadje24 schreef:toch chiq?
x_Marr schreef:Zullen we dronken zijn dan ook maar legaal maken?
Onee maar dat niet.. je mag wel verslaafd aan roken en zijn en mensen er mee lastigvallen,
x_Marr schreef:Zullen we dronken zijn dan ook maar legaal maken?
Onee maar dat niet.. je mag wel verslaafd aan roken en zijn en mensen er mee lastigvallen, maar je mag niet bezopen zijn en mensen lastig vallen.
Want als dat volgens jullie wel mag, dan zou het toch legaal moeten worden
naadje24 schreef:x_Marr schreef:Zullen we dronken zijn dan ook maar legaal maken?
Onee maar dat niet.. je mag wel verslaafd aan roken en zijn en mensen er mee lastigvallen, maar je mag niet bezopen zijn en mensen lastig vallen.
Want als dat volgens jullie wel mag, dan zou het toch legaal moeten worden
kweet niet hoor, maar ik zie hier elke vrijdag en zaterdag dronken mensen op straat lopen
blijkbaar legaal aangezien de politie er niks aan doet
dus wat je zegt klopt niet
katiavl schreef:Openbaar dronkenschap is wel verboden
Schimmelig schreef:Hmm, dus rokers zijn eigenlijk helemaal niet zo sociaal als ik zo de bovenstaande post lees. Klinkt een beetje alsof je een lolly pakt van een peuter, dan gaan ze ook door het lint