Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Wouter Bos is aandachtsgeil, dus ik snap die keuze wel.
faye schreef:Wouter Bos is aandachtsgeil,
Zep schreef:Ik moest wel vreselijk lachen om de gezichtsuitdrukkingen van JPB gisteravond. Als Femke Halsema aan het woord was zag je hem ook elke keer zo geirriteerd kijken.
Zep schreef:Ik moest wel vreselijk lachen om de gezichtsuitdrukkingen van JPB gisteravond. Als Femke Halsema aan het woord was zag je hem ook elke keer zo geirriteerd kijken. "ach meisje wat weet jij er nou eigenlijk van. Ga toch terug naar je aanrecht vrouw!"
AikePeer schreef:Ik vind dat er toch nog weinig op partij voor de dieren gestemt wordt door al die paardenliefhebbers..
Zep schreef:Ik moest wel vreselijk lachen om de gezichtsuitdrukkingen van JPB gisteravond. Als Femke Halsema aan het woord was zag je hem ook elke keer zo geirriteerd kijken. "ach meisje wat weet jij er nou eigenlijk van. Ga toch terug naar je aanrecht vrouw!"
JazzOrlando schreef:Als je nu al een hypotheek hebt veranderd er niks, geld alleen voor mensen die een huis kopen nadat deze regel is ingegaan, dus je hebt niks te vrezenHet word zo wel makkelijker voor jonge mensen om een eerste huisje te kopen
![]()
Wel gek dat iedereen hier zo tegen de pvda is, maar wel voor de sp.. terwijl die bijna op alle standpunten overeenkomen..
SanderP schreef:Ach... In sommige opzichten heeft groenlinks niet eens zulke gekke punten, ze moeten alleen een keer een goede lijststrekker hebben....
Dat geldt overigens niet alleen voor groenlinks....
Flippertje schreef:Is het niet een vooroordeel dat wij paardenliefhebbers dan dus massaal partij voor de dieren zouden moeten stemmen? Denk dat er hier heel veel mensen zitten die dierenwelzijn erg belangrijk vinden, maar als puntje bij paaltje komt toch eerst naar andere punten kijken..
Sammie schreef:Vond die blik best sexy![]()
Ik denk niet dat het compleet aan 'de lijsttrekster' ligt , maar aan de prioriteiten die zij stellen of beter gezegd hoe ze denken het allemaal op te willen lossen. Daar geld insteken, daar mensen wegtrekken zonder even verder over de evt. gevolgen na te denken. Dát en dan hoe Femke het met d'r pijpbekkie en dito stem staat uit te leggen komt het voor mij totaal niet geloofwaardig over.
Vue schreef:Flippertje schreef:Is het niet een vooroordeel dat wij paardenliefhebbers dan dus massaal partij voor de dieren zouden moeten stemmen? Denk dat er hier heel veel mensen zitten die dierenwelzijn erg belangrijk vinden, maar als puntje bij paaltje komt toch eerst naar andere punten kijken..
Precies, hier ook zo
Zep schreef:Ik vind Halsema helemaal niet zo slecht, maar kan me niet in de aanpak van Groenlinks vinden. Ze hebben best wel een punt met een groot aantal van hun programmapunten, maar de manier waarop ze dat willen gaan aanpakken lijkt me dan weer niet zo handig.
Quellian schreef:Hier net zo... Partij voor de dieren gaf aan dat als (nooit dus) ze aan de macht kwamen, dierenrechten prio nr. 1 wordt.
Het spijt me ernstig. Ik ben gek op dieren, maar er is meer in de wereld dan dierenrechten en ik vind mensen nog altijd boven dieren staan.
Machie schreef:Ik vind het persoonlijk toch schrikbarend dat zovele mensen op wilders stemmenNaja, laat hem t maar ns waarmaken! Ik gok dat binnen een jaar t kabinet of gevallen is, of nederland volledig naar de kl/te is geholpen
AikePeer schreef:Ja maar voor op een paardenforum vind ik het toch tegenvallen!
Mensen die allemaal op SP stemmen..:N
Die willen ons als kleine handjes overal aan de hand mee naar toe nemen!
figora schreef:Machie schreef:Ik vind het persoonlijk toch schrikbarend dat zovele mensen op wilders stemmenNaja, laat hem t maar ns waarmaken! Ik gok dat binnen een jaar t kabinet of gevallen is, of nederland volledig naar de kl/te is geholpen
Het is toch wel erger dat er zoveel SP stemmen denk ik...