Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Zorgelijk dat de 300 miljoen voor pandemie-maatregelen geheel geschrapt zijn. Als er weer een pandemie komt is er dan niets voorbereid. Niks geleerd van het nabije verleden. Rutte werd vaak beschuldigd van "geen visie", maar het huidige kabinet heeft helemaal geen lange termijn visie
prompter schreef:Nee, er wordt willekeurig wat gesnoeid zonder naar de gevolgen te kijken. Bijzonder ook hoe Wilders het geblunder van Faber blijft steunen, maar met Agema geen overleg pleegt wanneer er bezuinigingen haar kant op komen. Je zal zo'n "baas" hebben.....
prompter schreef:Zorgelijk dat de 300 miljoen voor pandemie-maatregelen geheel geschrapt zijn. Als er weer een pandemie komt is er dan niets voorbereid. Niks geleerd van het nabije verleden. Rutte werd vaak beschuldigd van "geen visie", maar het huidige kabinet heeft helemaal geen lange termijn visie
BigOne schreef:Kerstcadeautje van het kabinet.
Maximale huurverhoging 2025:
4,1 procent voor vrije sector.
7,7 procent voor middenhuur.
5,0 procent voor sociale sector.
En Geert had nog zo gezegd dat de huren met 20 % omlaag moesten! Hij zegt op papier overal ja en wanneer het op stemmen aankomt geeft hij stem opdracht om nee te stemmen.
Die gast zit zo gruwelijk vast in z’n moslim haat , de Nederlander interesseert hem geen ene mallemoer!
Cer schreef:Nou, hij niet alleen denk
Ik weet ook niet of pandemie bestrijding iets is waar je perse geld voor opzij moet zetten.. maar ik ben ook niet goed in kansberekeningen
mysa schreef:Cer schreef:Nou, hij niet alleen denk
Ik weet ook niet of pandemie bestrijding iets is waar je perse geld voor opzij moet zetten.. maar ik ben ook niet goed in kansberekeningen
Ik denk dat je in dezen weinig aan kansberekening hebt. Je kunt volgens mij niet berekenen hoe groot de kans is dat bijvoorbeeld het vogelgriepvirus vervelend muteert.
prompter schreef:Ik ben nog steeds verbaasd over die extreme huurverhogingen. Van "bestaanszekerheid garanderen" is niet veel te merken bij het huidige kabinet.
En vanmorgen was de burgemeester van Westerwolde, waar Ter Apel onder valt, op de radio. Hij gaf aan dat de samenwerking met minister Faber heel anders was dan met de vorige bewindslieden op dit vlak. Ze is een vriendelijk persoon, maar haar enige focus is "instroom beperken" en de opvang lijkt voor haar iets te zijn van het ministerie waar ze dan "even niet bij hoort". Heel bijzonder om te horen dit.
Citaat:Elektriciteit wordt duurder vanaf 2025: “Vooral wie een elektrische wagen of warmtepomp heeft zal dit voelen”
prompter schreef:Ik koop volgend jaar in ieder geval weer een benzinewagen door dit zwalkende beleid, daar ga je dan met je energietransitie