Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:PvdA heeft een beetje een lijsttrekkercrisis, na Bos, Samson en Ascher heeft er niemand meer echt voor zetelwinst kunnen zorgen. Ploumen sprak kennelijk te weinig aan, en Kuiken zit wat mij betreft op datzelfde niveau. Maar wellicht staat er een nieuw gezicht op!
xPabloBokt schreef:Ik ben zelf lid van de SP maar ik ben ook niet enorm gecharmeerd van Lilian als lijsttrekker. Ik vind dat ze mooi kan praten en ze is ook goed actief in de achterban en vaak zelf gewoon bij activiteiten van afdelingen in het land aanwezig, wat ik super vind. Maar ik vind haar inderdaad niet doortastend genoeg als lijsttrekker.
Loretta schreef:xPabloBokt schreef:Ik ben zelf lid van de SP maar ik ben ook niet enorm gecharmeerd van Lilian als lijsttrekker. Ik vind dat ze mooi kan praten en ze is ook goed actief in de achterban en vaak zelf gewoon bij activiteiten van afdelingen in het land aanwezig, wat ik super vind. Maar ik vind haar inderdaad niet doortastend genoeg als lijsttrekker.
De SP verliest verkiezing na verkiezing maar de partij veranderd helemaal niets en doen elke campagne weer exact hetzelfde ook blijven ze maar vast houden aan dezelfde lijsttrekker.
BigOne schreef:BBB , zou mooi zijn wanneer ze ook voor die tweede B op zouden komen maar helaas, in een aantal waterschappen( waar ze het voor het zeggen hebben ) zijn inmiddels de kosten voor burgers verhoogd en voor de boeren verlaagd. Terwijl het voor de boeren al een stuk lager was.
BigOne schreef:Dat betalen vind ik niet zo erg, wel het voortrekken van eigen groep. Water wordt zeldzaam en het kost steeds meer om te zorgen dat er voldoende is. Terwijl de grootverbruikers nog minder hoeven te betalen.
8nnemiek schreef:Dat interview klinkt hartstikke goed, toch?![]()
Ik ga niet uit van een monsterzege voor GL/PvdA, maar het zou leuk zijn als ze winnen. Na weet ik hoeveel jaar rechts en alleen maar meer onvrede is het volgens mij wel eens tijd om te zien wat links ervan zou bakken.
Voor de paarden hoeven we echt niet te vrezen. Dat is zo'n klein aandeel van de uitstoot tegenover de veeteelt en vervoer en bouw..
Veulen84 schreef:Frans Timmermans als mp kandidaat en hij wil nederland swag terug geven![]()
Ik ben gewoon geen fan...