Ik ben zelf vrijwilliger geweest voor sporten met mensen met een handicap, een van die deelnemers had ook geen eigen vervoer en die werd dan gewoon door een van de vrijwilligers opgehaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Loveglove is er misschien iemand die bij je in de buurt woont met wie je zou kunnen carpoolen? Als je dat kunt afwisselen kan het al de helft schelen aan benzinekostenanders zou ik ook een balletje opgooien bij de mensen die het organiseren, wellicht ben je niet de enige die hier tegenaan loopt, met overleg kan er wellicht een oplossing bedacht worden
Ik ben zelf vrijwilliger geweest voor sporten met mensen met een handicap, een van die deelnemers had ook geen eigen vervoer en die werd dan gewoon door een van de vrijwilligers opgehaaldwellicht is zoiets een optie!
_San87_ schreef:Exitium schreef:Welke regio is dat dan, of heb je de duurste uitgezocht?Als ik hier kijk (regio Utrecht tot Den Bosch) zie ik veel prijzen rond de € 2,20 als goedkopere, met een uitschieter naar € 2,12. Zelfs aan de snelweg kom je hier vrijwel niet aan dat soort bedragen.
[ [url=m/X8CWzg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wijchen, bijvoorbeeld.
Coby schreef:Wanneer je goed afgelegen woont is OV echt niet te doen. Hier zou het een optie zijn om meer dan een uur te fietsen. En dan weer een uur terug. Maar met dierenboel hier thuis red je het dan al niet.
OV is hier heel erg ingewikkeld.
IMANDRA schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/X8CWzg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wijchen, bijvoorbeeld.
Die app klopte helaas niet hier![]()
Dacht voor 2,20 te kunnen tanken bij de goedkoopste. Bleek 2,27![]()
Auto was nog niet leeg maar leek me toch verstandig weer af te toppen..
Spenk schreef:Dat vraag ik me af. De meesten bussen hier in de regio zijn immers elektrisch.
Spenk schreef:Dit komt vrijwel allemaal uit de enorme zonnepanelen parken in deze regio
Of denk je dat elektrische tijd nog altijd volledig met brandstof wordt opgewekt? Dat is gelukkig niet meer zo.
Dat het niet haalbaar is met de bus te gaan is wat anders.
Euro 98 betaal je overigens rond de 2,50 voor nu.
nikkel schreef:Je hebt energie nodig, om stroom op te wekken als de zonnepanelen en of windmolens het niet niet doen. Dus gas, olie of steenkool. Meer smaken zijn er niet.
LoveGlove schreef:OV is voor mij geen optie want dan zou ik alsnog het laatste stuk een half uur of meer moeten lopen. 30 km fietsen zie ik ook nier zo zitten. Een paar uur fietsen. Ben ik al moe voorday ik daar uberhaupt ben. Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk thuis moeten blijven
Spenk schreef:nikkel schreef:Je hebt energie nodig, om stroom op te wekken als de zonnepanelen en of windmolens het niet niet doen. Dus gas, olie of steenkool. Meer smaken zijn er niet.
En daarom zijn er steeds meer zonnepanelen parken en windmolens echt niet alle stroom komt voort uit olie gas of steenkool.
Spenk schreef:Dit komt vrijwel allemaal uit de enorme zonnepanelen parken in deze regio
Of denk je dat elektrische tijd nog altijd volledig met brandstof wordt opgewekt? Dat is gelukkig niet meer zo. Voor het klimaat wordt het immers ook tijd dat we rap afscheid nemen van fossiele brandstoffen.
Of denk je dat elektrische tijd nog altijd volledig met brandstof wordt opgewekt? Dat is gelukkig niet meer zo. Voor het klimaat wordt het immers ook tijd dat we rap afscheid nemen van fossiele brandstoffen.
Spenk schreef:Ja en het wordt de hoogste tijd dat we dat veranderen
Daarom zijn er steeds meer zonnepanelen parken en windmolen parken in aanbouw en nemen steeds meer mensen zonnepanelen op hun huis.
Het is natuurlijk geen probleem van de oorlog. Dit speelt al veel langer we moeten af van olie en gas en wel zo snel mogelijk
Spenk schreef:En als rusland doorzet en de gaskraan dichtdraait en de olie toevoer hebben we hier een gigantisch probleem. Blijkbaar hadden onze regeringsleiders dat niet voorzien dat rusland dat zou doen...
Amerika kondigt aan zonder te kunnen. Wij kunnen dat niet zolang we onze leefstijl niet aanpassen.
Spenk schreef:En als rusland doorzet en de gaskraan dichtdraait en de olie toevoer hebben we hier een gigantisch probleem. Blijkbaar hadden onze regeringsleiders dat niet voorzien dat rusland dat zou doen...
Amerika kondigt aan zonder te kunnen. Wij kunnen dat niet zolang we onze leefstijl niet aanpassen.
Cer schreef:Spenk schreef:En als rusland doorzet en de gaskraan dichtdraait en de olie toevoer hebben we hier een gigantisch probleem. Blijkbaar hadden onze regeringsleiders dat niet voorzien dat rusland dat zou doen...
Nou ik weet wel dat minder autorijden voor mij veel makkelijker is dan mn appartement van het gas af... Dus die leefstijl aanpassen gaat zomaar niet zeg maar...