Hier kun je toch geen grappen over maken? Wat verhalen over hoe het in duitsland is nu. Je zult als jong kind maar een verdronken persoon in de tuin vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:https://nos.nl/collectie/13869/artikel/ ... rampgebied
Hier kun je toch geen grappen over maken? Wat verhalen over hoe het in duitsland is nu. Je zult als jong kind maar een verdronken persoon in de tuin vinden
Sansevieria schreef:Ik heb medelijden met al die mensen die nu de lichamen van de overledenen moeten bergen, en nog veel meer met zo een kind die dat aantreft
germie schreef:Ik vind Willem Engel wel grappig soms. Kijk, er zijn natuurlijk gewoon landen die aan weer beïnvloeding doen, cloud Seeding en HAARP zijn al jaren in gebruik bij sommige landen. Dat men met cloud seeding regen wil maken is niet nieuw. En misschien heeft dat zeker een keerzijde die groter is dan de zgn. CO2 invloed waar de mens schuld aan zou hebben.
Maar om te zeggen dat er niets overstroomd is, tja, dat is wel heel wat anders natuurlijk.
Ik heb zeker ook filmpjes voorbij zien komen waarbij je Kerkrade aan zee kunt boeken, of dat het leger met onderzeeërs komt helpen. Daar vind ik niets beledigends aan. Ik vind dat zeker minder erg dan te zeggen dat de overstromingen nep zijn.
DuoPenotti schreef:Toch word humor vaak wel gebruikt om met heftigs nieuws/ gebeurtenissen om te kunnen gaan. Het is niet alleen maar lomp en negatief.
Ik vind wel dat dat veranderd is de laatste jaren, zo gauw iemand dan maar een grapje maakt word die neer gesabeld. En óok dat is niet oké.
En dan heb ik het even niet over die Engel, die gast heeft ze niet op een rijtje.
Die hoort vast in een gesticht.
Earth schreef:germie schreef:Ik vind Willem Engel wel grappig soms. Kijk, er zijn natuurlijk gewoon landen die aan weer beïnvloeding doen, cloud Seeding en HAARP zijn al jaren in gebruik bij sommige landen. Dat men met cloud seeding regen wil maken is niet nieuw. En misschien heeft dat zeker een keerzijde die groter is dan de zgn. CO2 invloed waar de mens schuld aan zou hebben.
Maar om te zeggen dat er niets overstroomd is, tja, dat is wel heel wat anders natuurlijk.
Ik heb zeker ook filmpjes voorbij zien komen waarbij je Kerkrade aan zee kunt boeken, of dat het leger met onderzeeërs komt helpen. Daar vind ik niets beledigends aan. Ik vind dat zeker minder erg dan te zeggen dat de overstromingen nep zijn.
Wacht even, dus jij denkt serieus dat cloud seeding en HAARP bestaat? Wauw
_San87_ schreef:Ik weet dat er kanonnen bestaan die gebruikt worden om hagel klein te schieten. Maar van cloud seeding en HAARP heb ik nog nooit gehoord, wat is het.
Citaat:Nou, ik ben echt van de zwarte humor en kan er behoorlijk stevig in gaan, maar je moet weten wat wel of niet kan, wanneer wel of niet en waar wel of niet.
En ik vind absoluut dat men tegenwoordig een te teer zieltje heeft, korte teentjes etc. Maar soms is het gewoon echt niet oke.
DuoPenotti schreef:Het gaat denk ik bij mensen als Engel ook over het complete plaatje.
Dus dat we het daarom een wappie vinden.
Hier dus de uitleg van Vrijland
https://www.martinvrijland.nl/nieuws-an ... werkt-dat/
Al denk ik dat de volgers dat nog steeds volgen, past precies in het geschetste plaatje.